Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag är jag bara så glad över att jag så ofta skiter fullständigt i vad andra människor tycker och tänker.
Snart har Ragget bott här i en månad. Vi har så himla kul tillsammans, han får mig att skratta hejdlöst varje dag och mitt liv blev klart roligare och bättre när han klampade in i det på allvar.

Hade jag lyssnat på vad andra ansåg om det hela hade jag aldrig suttit här nu. Mascaran har runnit och jag ser ut som en tvättbjörn, jag har ont i hela magen av allt skrattande och jag är alldeles för uppspeedad för att kunna gå och lägga mig fastän jag måste upp i ottan imorgon, men det gör inget.
 
Idag är jag bara så glad över att jag så ofta skiter fullständigt i vad andra människor tycker och tänker.
Snart har Ragget bott här i en månad. Vi har så himla kul tillsammans, han får mig att skratta hejdlöst varje dag och mitt liv blev klart roligare och bättre när han klampade in i det på allvar.

Hade jag lyssnat på vad andra ansåg om det hela hade jag aldrig suttit här nu. Mascaran har runnit och jag ser ut som en tvättbjörn, jag har ont i hela magen av allt skrattande och jag är alldeles för uppspeedad för att kunna gå och lägga mig fastän jag måste upp i ottan imorgon, men det gör inget.
Ja så länge du kan hantera om han tex huxflux flyttar ut eller så är det ju ingen fara.

Känns dock också som du har bra koll vem du är och vart du är. Så risken att du skall bli djupt sårad känns inte så hög. Många andra skulle nog inte klara det, därför de har de fördomarna tänker jag.
 
Funderat mycket i dag hur jag ska förhålla mig till Musikern. Inte höra av mig (olidligt svårt) eller höra av mig.
Tänkte som såhär: hur skulle han tycka om jag hör av mig? 1- han blir glad. 2- han tycker det är jobbigt.

Tycker han att det är jobbigt att jag hör av mig efter över 3 månaders dejtande så får han säga det. Så jag hörde av mig, dock nedtonat. Nöjde mig med en gång i dag. Ett kort chattande. Jag tyckte mig ana en svalare ton. Men överanalyserar väl säkert. Men min magkänsla brukar stämma.
Känns jobbigt.
 
Funderat mycket i dag hur jag ska förhålla mig till Musikern. Inte höra av mig (olidligt svårt) eller höra av mig.
Tänkte som såhär: hur skulle han tycka om jag hör av mig? 1- han blir glad. 2- han tycker det är jobbigt.

Tycker han att det är jobbigt att jag hör av mig efter över 3 månaders dejtande så får han säga det. Så jag hörde av mig, dock nedtonat. Nöjde mig med en gång i dag. Ett kort chattande. Jag tyckte mig ana en svalare ton. Men överanalyserar väl säkert. Men min magkänsla brukar stämma.
Känns jobbigt.
Jobbigt, har ju följt er resa lite i smyg och även om det varit mycket hindrande i erat dejtande så verkade det ändå finnas mycket känslor. Hör av dig om du känner för det, han är ju en vuxen man och kan säga ifrån om det blir för mycket eller att han inte vill. Eller rent av backa av och se om han hör av sig.
 
Ja så länge du kan hantera om han tex huxflux flyttar ut eller så är det ju ingen fara.

Känns dock också som du har bra koll vem du är och vart du är. Så risken att du skall bli djupt sårad känns inte så hög. Många andra skulle nog inte klara det, därför de har de fördomarna tänker jag.
Nej gud, det skulle vara tråkigt om han plötsligt bestämde sig för att flytta men mitt liv skulle ju inte raseras på något sätt. Vi har så olika liv ändå att vi inte ses överdrivet mycket, han kan till exempel jobba hemifrån på dagen och sen dra till gymmet när jag kommer hem sent vid 20-tiden efter att ha åkt direkt till stallet efter jobbet så vissa dagar ses vi bara i sängen :rofl: Andra dagar kommer jag hem tidigt och får hänga med honom och hela hans grabbgäng till midnatt så det är en bra mix.

(Häromveckan hade jag med två kompisar hem efter jobbet. Ragget hade i vanlig ordning inte förvarnat mig om att hans gäng skulle komma över så när jag och tjejerna öppnade dörren fick vi en överraskning. En av tjejerna frågade sedan lite försiktigt om jag bodde ihop med alla killarna :laugh: I wish!)
 
Jobbigt, har ju följt er resa lite i smyg och även om det varit mycket hindrande i erat dejtande så verkade det ändå finnas mycket känslor. Hör av dig om du känner för det, han är ju en vuxen man och kan säga ifrån om det blir för mycket eller att han inte vill. Eller rent av backa av och se om han hör av sig.

Ja jag tänker också som så att han är ju vuxen så han kan säga ifrån.
Om jag slutar höra av mig kanske han tror att det är jag som dumpar honom pga det som blev i helgen, så därför är det kanske bra att jag hör av mig lite. Förhoppningsvis gör det honom glad.

Tänkte köra såhär fram till i helgen och då fråga om han vill ses under kommande vecka. Det får väl bli det avgörande liksom.
 
Håller tummarna @Voff ! Ändå bra att du kan relatera till vad han går igenom, så du inte behöver ta det personligt att han behöver lite space nu.

Själv sitter jag för ögonblicken och chattar med DB och exmaken samtidigt! :p Känns rätt bra med båda faktiskt, hoppast det håller i sig när jag och DB träffas imorgon....
 
Jag har uppenbarligen dejtat i någon mån, men varit omedveten och dessutom förmodligen ensam i det. En, vad jag såg som nära vän, berättade i helgen att han inlett en relation med en tjej och det tog mig överraskande hårt. Jag är glad för hans skull men vilsen i mig själv :down:
 
Håller tummarna @Voff ! Ändå bra att du kan relatera till vad han går igenom, så du inte behöver ta det personligt att han behöver lite space nu.

Själv sitter jag för ögonblicken och chattar med DB och exmaken samtidigt! :p Känns rätt bra med båda faktiskt, hoppast det håller i sig när jag och DB träffas imorgon....

Appropå exmakar. I morgon är det 5 dagar kvar tills betänketiden gått ut. Då kan jag lämna in begäran om att fullfölja skilsmässan.
Papprena ligger påskrivna och klara här tillsammans med personbevisen.
Nära 8 månader har eländet tagit. Gud så skönt det ska bli att klippa de banden :)
 
Appropå exmakar. I morgon är det 5 dagar kvar tills betänketiden gått ut. Då kan jag lämna in begäran om att fullfölja skilsmässan.
Papprena ligger påskrivna och klara här tillsammans med personbevisen.
Nära 8 månader har eländet tagit. Gud så skönt det ska bli att klippa de banden :)
Varför hade ni betänketid? Har man inte bara det vid gemensamma barn?
 
Idag är jag bara så glad över att jag så ofta skiter fullständigt i vad andra människor tycker och tänker.
Snart har Ragget bott här i en månad. Vi har så himla kul tillsammans, han får mig att skratta hejdlöst varje dag och mitt liv blev klart roligare och bättre när han klampade in i det på allvar.

Hade jag lyssnat på vad andra ansåg om det hela hade jag aldrig suttit här nu. Mascaran har runnit och jag ser ut som en tvättbjörn, jag har ont i hela magen av allt skrattande och jag är alldeles för uppspeedad för att kunna gå och lägga mig fastän jag måste upp i ottan imorgon, men det gör inget.

Tycker du är skitfrän och stark och cool :love:
 
Håller tummarna @Voff ! Ändå bra att du kan relatera till vad han går igenom, så du inte behöver ta det personligt att han behöver lite space nu.

Själv sitter jag för ögonblicken och chattar med DB och exmaken samtidigt! :p Känns rätt bra med båda faktiskt, hoppast det håller i sig när jag och DB träffas imorgon....

Håller tummarna för dig, hoppas du får klara besked utav DB. :)
Även om det inte är svaret man önskar, så är ju ett svar bättre än ingenting alls.
 
Funderat mycket i dag hur jag ska förhålla mig till Musikern. Inte höra av mig (olidligt svårt) eller höra av mig.
Tänkte som såhär: hur skulle han tycka om jag hör av mig? 1- han blir glad. 2- han tycker det är jobbigt.

Tycker han att det är jobbigt att jag hör av mig efter över 3 månaders dejtande så får han säga det. Så jag hörde av mig, dock nedtonat. Nöjde mig med en gång i dag. Ett kort chattande. Jag tyckte mig ana en svalare ton. Men överanalyserar väl säkert. Men min magkänsla brukar stämma.
Känns jobbigt.
Tycker du gjorde rätt. Tänk dock på att han kanske är osäker på dig nu och hur du tar hans reaktion med exet och barnen. Om du skriver nedtonat till honom kanske han tycker att du har en svalare ton och därför själv är svalare.
Knepigt det där...
Hejar på er, för jag tycker ni verkar trivas så bra med varandra i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
199 865
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 773
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
36 938
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 927
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp