Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Zinfernia

Trådstartare
Det här är mysko. Han inleder konversationen med "Vad bra". Jag har alltså inte skrivit något till honom innan.

Men okej. Sen får han inte svar och då börjar han skicka blommor 🤦‍♀️

Screenshot_20191211_084224.jpg
 
Och en tulpan 🤦‍♀️ Varför begriper inte män att ett uteblivet svar innebär ointresse från min sida?!

Visa bifogad fil 41466

Skumt att skicka massa blommor! Men man ska aldrig sluta förundras har jag lärt mig.
Kommunikation är tydligen väldigt svårt för vissa.

Fick för någon dag sedan som inledning "det var du och jag va? som träffades ute på xx och sen gick till en gränd"
Och nej det var inte vi som sågs i en gränd.
 
Skumt att skicka massa blommor! Men man ska aldrig sluta förundras har jag lärt mig.
Kommunikation är tydligen väldigt svårt för vissa.

Fick för någon dag sedan som inledning "det var du och jag va? som träffades ute på xx och sen gick till en gränd"
Och nej det var inte vi som sågs i en gränd.
Ja verkligen, ämnet "män på dejtingsajter" förtjänar snart en egen tråd 🙄 Nu har jag ingen erfarenhet av hur kvinnor beter sig på dejtingsajterna så det kanske är lika illa åt andra hållet.

Trevligt sätt att inleda på förresten. Det finns nog en anledning till varför han fortfarande är (och lär förbli) singel.
 
Ja verkligen, ämnet "män på dejtingsajter" förtjänar snart en egen tråd 🙄 Nu har jag ingen erfarenhet av hur kvinnor beter sig på dejtingsajterna så det kanske är lika illa åt andra hållet.

ja jag vill inte spy för mycket galla i denna tråd men herregud :rofl:

Någon skrev nyss "jag vill ha ditt öga fina kvinna ja älskar dig"

Sen Olle 41 från Kalmar som tjatar om att vi ska skaffa barn?
Han har redan ett barn sen innan, räcker inte det? Vi har aldrig träffats?
 
ja jag vill inte spy för mycket galla i denna tråd men herregud :rofl:

Någon skrev nyss "jag vill ha ditt öga fina kvinna ja älskar dig"

Sen Olle 41 från Kalmar som tjatar om att vi ska skaffa barn?
Han har redan ett barn sen innan, räcker inte det? Vi har aldrig träffats?
Hahahaha, jag vet inte vad som är roligast på dejtingsajterna egentligen - att försöka hitta någon normal eller få skratta åt män i allmänhet. Troligtvis det sistnämnda 🙄

Jag får ibland meddelanden från män i 40-50-årsåldern som är barnlösa men som längtar efter någon att skaffa familj med. Jag brukar svara att jag inte är någon avelskossa :D
 
Ja verkligen, ämnet "män på dejtingsajter" förtjänar snart en egen tråd 🙄 Nu har jag ingen erfarenhet av hur kvinnor beter sig på dejtingsajterna så det kanske är lika illa åt andra hållet.

Trevligt sätt att inleda på förresten. Det finns nog en anledning till varför han fortfarande är (och lär förbli) singel.
Ja det tänker jag skulle kunna vara underhållande (och avskräckande), lite som tråden som fanns förut om roliga sex historier :p
 
Och så har vi de som tar jobbsökandet till nya plattformar! (Det här är alltså ett inledande mail från en okänd snubbe)

Visa bifogad fil 41473
Japp också varit med om, fått frågan om jag vet om de söker någon på avdelning xx. Vi är över 1000 pers bara i Stockholm hur skulle jag kunna ha koll på alla. Min spontana tanke blir ju att han borde läsa på lite mer om företaget om han är intresserad av att jobba där. Och även om man jag hade det, är Tinder verkligen rätt väg att gå kan man ju undra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 736
Senast: Stefffie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 936
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 789
Senast: skiesabove
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp