Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror inte han tar ironin!
Inte jag heller 😂
Huuuuur kunde ni tro det?! 😮😂

Screenshot_20191215_193617.jpg
 
Ja, men om han sagt rakt ut att han bara vill ligga så hade du väl antagligen inte fortsatt skriva med honom? 😁

Grejen är att jag skrev innan att jag inte är ute efter ett förhållande nu och att jag inte vill ha barn. Så jag tror det mer är jag som är ute efter ligga än han, så jo :)
Men jag vill inte ligga med någon som inte ens kan skriva att de vill det, hur fan ska vi kunna ligga då?
 
Grejen är att jag skrev innan att jag inte är ute efter ett förhållande nu och att jag inte vill ha barn. Så jag tror det mer är jag som är ute efter ligga än han, så jo :)
Men jag vill inte ligga med någon som inte ens kan skriva att de vill det, hur fan ska vi kunna ligga då?
Sorry, mina fördomar som visade näsan! Och jag håller med, hur svårt ska det vara att ara vara rak liksom? 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 746
Senast: Stefffie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 968
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 803
Senast: skiesabove
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp