Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur stort problemet är för honom är omöjligt att svara på. Jag landade i de bitarna på ett par månader och hade alltså varit klar för länge sen där han är nu. Min bror behövde två år....
Men så är mitt liv rätt okomplicerat. Jag driver inte företag vid sidan om osv.

Ja, såklart. Jag tolkade det bara som att det kan ta ett tag med tanke på var han verkar befinna sig för tillfället. Men jag kan ju bara gå på det jag läser här och det är dessutom min egen tolkning, det är du som känner honom.

Visst kan det vara väldigt olika hur lång tid man behöver på sig att gå vidare.
 
Ja, såklart. Jag tolkade det bara som att det kan ta ett tag med tanke på var han verkar befinna sig för tillfället. Men jag kan ju bara gå på det jag läser här och det är dessutom min egen tolkning, det är du som känner honom.

Visst kan det vara väldigt olika hur lång tid man behöver på sig att gå vidare.

Rent emotionellt tror jag han är redo ganska snart. Men praktiskt med tid och så...nä.
 
Jag har börjat leta efter en ny "J". Puh. Det är mycket skräp att tröska igenom. En kallar mig "fina" i sms och skickar virtuella rosor. En annan började snabbt att prata om hur när vi blivit ett par han skulle ska ge mig tillåtelse att duscha eller börja äta min mat via blinkningar och harklingar och att han skulle godkänna mina inköp. Han skickade också porrnoveller på sms.

Men kanske att jag har hittat en bra kandidat, återstår att få till en träff.
 
Har en dejt imorgon kväll förresten med samma som jag träffade förra söndagen. Vi har utvärderat förra träffen och pratat om hur vi ska göra det ännu mer spännande den här gången. Så jag ser fram emot det!
 
Eh WHAT?! :crazy: Låter som en läskig typ...
Ja, han var fel ute. Han kände inte alls av när jag påtalade att han kändes gränslös utan fortsatte tjata.

När jag messade honom att jag inte ville ha mer kontakt började han istället stalka mig på forumet där vi träffades. När jag blockade honom därinne skickade han ett surt sms som jag inte svarade på.
 
Hahaha, jag och Ragget har haft en intensiv diskussion ikväll.
Han vill ha trekant med mig och en annan tjej, jag vägrar. Jag ligger inte med tjejer.
Jag kan däremot tänka mig att ha trekant igen med Ragget och hans skitsnygga kompis vilket Ragget inte är så sugen på.
Diskussionen urartade snabbt i ren byteshandel:
"-Jamen om du går med på att ha en tjej med i trekanten kan jag ta disken så länge jag bor här!"
"-Nej, jag har diskmaskin! Men om du däremot kan tänka dig att ligga med mig och snygg-XXXXX igen kan jag skjutsa dig till X-stad nästa helg så att du slipper ta tåget!"
"-Jag tar tåget. Men om vi har trekant med en till tjej så kan jag mocka för din häst 2 dagar per vecka!"
"-Mockningen sköter jag själv. Men om din apsnygga polare kan komma hit och ha kul kan jag ge dig frukost på sängen varje dag!"

Än så länge har ingen gett med sig :laugh:
 
Jaha, jag dejtar väl vidare då, den som verkade vettig hade tid för att skriva en gång i veckan typ, funkar inte för mig så tack och hej. Promenad dejt runt Söder idag, trevlig men höll på att bli osams när vi diskuterade klimathotet, men båda gav sig så känns rätt okej ändå 😁 Ska träffas imorgon också, lika bra att passa på då han jobbar borta rätt mkt.
 
Jag pratar sällan om V med kollegor och bekanta eftersom det är så drygt med samma frågor.
Nej, vi ska inte flytta ihop, nej, jag vill fortfarande inte ha barn, nej, jag har inte träffat hans familj och har inga planer på att göra det heller.
Måste folk vara så enkelspåriga?
 
Hahaha, jag och Ragget har haft en intensiv diskussion ikväll.
Han vill ha trekant med mig och en annan tjej, jag vägrar. Jag ligger inte med tjejer.
Jag kan däremot tänka mig att ha trekant igen med Ragget och hans skitsnygga kompis vilket Ragget inte är så sugen på.
Diskussionen urartade snabbt i ren byteshandel:
"-Jamen om du går med på att ha en tjej med i trekanten kan jag ta disken så länge jag bor här!"
"-Nej, jag har diskmaskin! Men om du däremot kan tänka dig att ligga med mig och snygg-XXXXX igen kan jag skjutsa dig till X-stad nästa helg så att du slipper ta tåget!"
"-Jag tar tåget. Men om vi har trekant med en till tjej så kan jag mocka för din häst 2 dagar per vecka!"
"-Mockningen sköter jag själv. Men om din apsnygga polare kan komma hit och ha kul kan jag ge dig frukost på sängen varje dag!"

Än så länge har ingen gett med sig :laugh:
Äsch fråga kompisen direkt om han vill komma över och ligga så kan ragget vara med sen om alla vill och oavsett så får du ligga med kompisen isf.
 
Jag pratar sällan om V med kollegor och bekanta eftersom det är så drygt med samma frågor.
Nej, vi ska inte flytta ihop, nej, jag vill fortfarande inte ha barn, nej, jag har inte träffat hans familj och har inga planer på att göra det heller.
Måste folk vara så enkelspåriga?
Trist. I alla fall om du vill kunna prata om honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
199 868
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 774
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
37 001
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp