Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det verkar finnas nån glad robot på fejjan som ser till att såna som jag får en vänförfrågan varje lördag från en okänd man. Jag ahde ny strategi denna gång men samma fråga och sen ett vänligt avböjande. Vem vill liksom "ha kul på facebook" med en okänd man?

För övrigt så är jag och han som har fem katter nu vaccinerade bägge två så vi kommer kunna ses inom kort. Vi har nog just nu VM-guld i uthållighet på att inte ses men vilja ses. (eller silver, @Nahar verkar nog ha vunnit guld)
 
Det verkar finnas nån glad robot på fejjan som ser till att såna som jag får en vänförfrågan varje lördag från en okänd man. Jag ahde ny strategi denna gång men samma fråga och sen ett vänligt avböjande. Vem vill liksom "ha kul på facebook" med en okänd man?

För övrigt så är jag och han som har fem katter nu vaccinerade bägge två så vi kommer kunna ses inom kort. Vi har nog just nu VM-guld i uthållighet på att inte ses men vilja ses. (eller silver, @Nahar verkar nog ha vunnit guld)
Äntligen är jag bäst på något:banana::D
 
Alltså det måste vara nåt seriöst fel på mig. Ännu en som gick upp i rök med kort varsel/ghostade mig. I fredags, på dejt, kom diverse förslag på vad vi skulle hitta på nästa gång vi sågs och liknande saker. Idag när vi skulle ses så var han för trött och ville skjuta upp dejten. Kollar sen dejtsidan, jajemän, han har blockat mig. Han kan skjuta sig i huvudet istället...
 
Har laddat ner Tinder. Men jag vet inte, känner mig liksom trött på att dejta innan jag ens hunnit börja dejta. Någon som känner igen sig? :/
Nu dejtar jag inte längre men jag minns när jag laddade ner Tinder. Tyckte det blev övermäktigt och kände bara "Neeeej" efter ett par Svajpande.
Tror jag installerade appen 3-4 ggr innan jag kom in i det så att jag kände mig hyffsat bekväm.
Jag gillade aldrig att dejta men såg det som ett nödvändigt ont typ om jag ville träffa någon.
 
Nu dejtar jag inte längre men jag minns när jag laddade ner Tinder. Tyckte det blev övermäktigt och kände bara "Neeeej" efter ett par Svajpande.
Tror jag installerade appen 3-4 ggr innan jag kom in i det så att jag kände mig hyffsat bekväm.
Jag gillade aldrig att dejta men såg det som ett nödvändigt ont typ om jag ville träffa någon.

Varför dejtar du inte längre? Träffade du ngn till slut?
 
Nytt på fronten:

En kille från förra hösten hörde av sig, han vill ses i sommar. Han flyttade tyvärr till Göteborg efter våran första träff.
Men är uppe i sommar!

En annan kille som jag följer pga foto har verkat intresserad, skrev och frågade om han var singel. Gift och barn.
Men han erkände att han var intresserad av mig, så vi ska ev ta en foto/promenad träff.

Jag träffar fortfarande F och militären ibland 🙃
Det går alltså jättedåligt.

Sa till min kollega igår, att jag laddar ner tinder igen när jag låtit mina naglar växa ut :D
 
Nytt på fronten:

En kille från förra hösten hörde av sig, han vill ses i sommar. Han flyttade tyvärr till Göteborg efter våran första träff.
Men är uppe i sommar!

En annan kille som jag följer pga foto har verkat intresserad, skrev och frågade om han var singel. Gift och barn.
Men han erkände att han var intresserad av mig, så vi ska ev ta en foto/promenad träff.

Jag träffar fortfarande F och militären ibland 🙃
Det går alltså jättedåligt.

Sa till min kollega igår, att jag laddar ner tinder igen när jag låtit mina naglar växa ut :D

Säger som Ramona, flytta till götet ;) Av de där alternativen ser det ut att vara det bästa, övriga ser ut att bara innebära svammel och besvär :angel:
 
Säger som Ramona, flytta till götet ;) Av de där alternativen ser det ut att vara det bästa, övriga ser ut att bara innebära svammel och besvär :angel:

Jag har ju faktiskt aldrig varit i Göteborg :D
Haha eller hur. Jag är så fruktansvärt less på den här staden och dess utbud...
 
Tycker jag får många matchningar på tinder men få som skriver eller svarar om jag skriver till dem, är det så för er med?

Sedan de jag väl börjar skriva med, skriver ett tag försvinner sedan.

Eller de man skriver med i flera veckor, börjar prata om att ses kollar lite olika dagar och sedan försvinner? eller är det för att kräver lite planering från min sida, har liksom inte tid hux flux, skrämmer det folk?

Ska det vara såhär? Jag blir så less.
 
Exakt så för mig med.
Tycker jag får många matchningar på tinder men få som skriver eller svarar om jag skriver till dem, är det så för er med?

Sedan de jag väl börjar skriva med, skriver ett tag försvinner sedan.

Eller de man skriver med i flera veckor, börjar prata om att ses kollar lite olika dagar och sedan försvinner? eller är det för att kräver lite planering från min sida, har liksom inte tid hux flux, skrämmer det folk?

Ska det vara såhär? Jag blir så less.
 
Tycker jag får många matchningar på tinder men få som skriver eller svarar om jag skriver till dem, är det så för er med?

Sedan de jag väl börjar skriva med, skriver ett tag försvinner sedan.

Eller de man skriver med i flera veckor, börjar prata om att ses kollar lite olika dagar och sedan försvinner? eller är det för att kräver lite planering från min sida, har liksom inte tid hux flux, skrämmer det folk?

Ska det vara såhär? Jag blir så less.
Lika för mig, måste också planera, och då var det inte intressant för motparten längre, för alla är ju så spontana...
 
Jag har ju faktiskt aldrig varit i Göteborg :D
Haha eller hur. Jag är så fruktansvärt less på den här staden och dess utbud...

Ja den där regionen är inget jag saknar vad gäller utbud på grottmänniskor... :angel: ...(men bevisligen är jag ju inte så framgångsrik på annat håll heller)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 071
Senast: Exile
·
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
551
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 904
Senast: Lingon
·
Svar
549
· Visningar
29 210
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp