Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyra månaders daglig kontakt och 3 dejtar senare har vi valt att avbryta. Valde att sätta ned foten och berätta att jag mår dåligt av att aldrig kunna ses, eller framförallt inte känna mig prioriterad och det slutade med att vi drar ett sträck. Dörren är inte stängd men bollen ligger hos honom och är han intresserad och har mer tid får han höra av sig, men jag kommer inte vänta.
Känns bra att jag vågade sätta mig i främsta hand, men mår skit över att det resulterade i ett uppbrott.
 
Fyra månaders daglig kontakt och 3 dejtar senare har vi valt att avbryta. Valde att sätta ned foten och berätta att jag mår dåligt av att aldrig kunna ses, eller framförallt inte känna mig prioriterad och det slutade med att vi drar ett sträck. Dörren är inte stängd men bollen ligger hos honom och är han intresserad och har mer tid får han höra av sig, men jag kommer inte vänta.
Känns bra att jag vågade sätta mig i främsta hand, men mår skit över att det resulterade i ett uppbrott.

Tråkigt att det blev så, men bra av dig att sätta dig själv först, det måste man alltid göra! ❤️
 
Så trist bara att vara tillbaka på ruta ett..

Ja, men desto större möjlighet att träffa den rätta. ❤️ Det hade aldrig hänt om du hade fortsatt i samma spår.

Och jag förstår absolut känslan! Som ni kanske minns snickaren jag ”dejtade”, vi höll ju på i flera månader med daglig kontakt, och träffades då och då, men blev aldrig något vettigt av det. Det drar ner en otroligt mycket när man är mitt i det och när man kliver av det tåget, men i efterhand så är det skönt att man satte ner foten!

Snickaren hör av sig fortfarande då och då, men jag ledsnade ur helt där efter jul och satte stopp, nu kunde jag inte bry mig mindre när hans namn dyker upp på displayen. Han har fortfarande inte fått något vettigt ur sig utan det är nån snap då och då på en grill, att han ska spela padel, eller att han ska ut i skogen.

Har verkligen insett att jag, som övertänkare, behöver någon som verkligen kan kommunicera, och det är väll en av många saker som snickaren verkligen inte kunde.
 
Ska för övrigt äntligen träffa D i eftermiddag! Har längtat en hel vecka nu! :bump:

Vi har pratat dagligen och det känns så sjukt bra och så enkelt och okomplicerat. Och bästa av allt, jag känner mig så lycklig! 🙌🏻

Nu får klockan gå så jag får krypa upp hos honom igen! ❤️🙈😂
 
Killen och jag har träffats i 13 veckor, varje dag. De 3 senaste veckorna har vi i princip bott tillsammans fast varierat i vilken lägenhet. Vi har skaffat ett matkonto för att slippa hålla koll på vem som betalade sist eller ska swisha vem. Imorgon kommer min mamma ner och ska bo hos mig i 6 dagar, fast då bor vi hos honom. Känns bara som om allt går väldigt väldigt fort, samtidigt känns det väldigt väldigt bra. Jag är så glad att han vågade ta första steget och jag är glad att jag, trots lite reservationer i början, ändå vågade satsa.
 
Senast ändrad:
Killen och jag har träffats i 13 veckor, varje dag. De 3 senaste veckorna har vi i princip bott tillsammans fast varierat i vilken lägenhet. Vi har skaffat ett matkonto för att slippa hålla koll på vem som betalade sist eller ska swisha vem. Imorgon kommer min mamma ner och ska bo hos mig i 6 dagar, fast då bor vi hos honom. Känns bara som om allt går väldigt väldigt fort, samtidigt känns det väldigt väldigt bra. Jag är så glad att han vågade ta första steget och jag är glad att jag, trots lite reservationer i början, ändå vågade satsa.

oj vart träffades ni? Sådär vill jag också ha det! =)
 
Har spenderat helgen hos O. Har varit trevligt som vanlig. Träffade några av hans vänner en av kvällarna och vi var ute i skogen och chillade tills det började spöregna på oss typ kl 2 på natten. Annars har vi bara umgåtts och haft det väldigt bra. Känner mig alltid väldigt trygg och lugn med O.

Känns skumt att vi setts i över fem månader nu. Vi skojar om när vi ska ha vårat första bråk/första ”disagreement” men det verkar inte dyka upp. 😅
 
Vill typ ut på tinder direkt, hitta en annan flirt... Tinder är dock inget för mig då jag alltid börjar må så dåligt av det och har så svårt att presentera mig själv perfekt på en första dejt... Gah. Varför knackar inte den perfekta mannen på dörren bara sådär?!
 
Detta är SÅ jag...
Screenshot_20210518-075600_Instagram.jpg
 
Förstår känslan 😎

Men bara för att man inte vill vara singel så tar man väl inte vad som helst?
Jag är verkligen sån. Minsta lilla det felar på så är det tack och goodbye, jag kompromissar inte alls längre utan är så jäkla petig med att allt måste stämma enligt mina krav.
Bor i fel område av stan? Hejdå. Billös? Tack och hej. Jobbar kvällar/nätter? Hasta la vista.

Allt måste vara perfekt, annars är jag inte intresserad (och givetvis är jag fortfarande singel, vad annars? :laugh:)
 
Jag är verkligen sån. Minsta lilla det felar på så är det tack och goodbye, jag kompromissar inte alls längre utan är så jäkla petig med att allt måste stämma enligt mina krav.
Bor i fel område av stan? Hejdå. Billös? Tack och hej. Jobbar kvällar/nätter? Hasta la vista.

Allt måste vara perfekt, annars är jag inte intresserad (och givetvis är jag fortfarande singel, vad annars? :laugh:)

Jag tror nog också allt måste vara perfekt för att jag ska bli kär.

Kan dock dejta folk och fortsätta träffas om typ allt är bra och det är supertrevligt men att vara ärlig med att jag inte är kär. Tycker det är ganska avkopplande med lite kravlös dejting. Dock tror dom alltid att jag ska bli kär, även om dom själva inte är det. Lol.
 
Jag tror nog också allt måste vara perfekt för att jag ska bli kär.

Kan dock dejta folk och fortsätta träffas om typ allt är bra och det är supertrevligt men att vara ärlig med att jag inte är kär. Tycker det är ganska avkopplande med lite kravlös dejting. Dock tror dom alltid att jag ska bli kär, även om dom själva inte är det. Lol.
Men ja, precis så! Hade det varit svårt att hitta dejter hade jag nog haft en helt annan känsla men män finns det gott om och jag kan därför vara extremt picky då jag ändå inte behöver sakna det sociala och intima. Men kär? Näe, då får det vara någon som prickar in alla delar.
 
Men ja, precis så! Hade det varit svårt att hitta dejter hade jag nog haft en helt annan känsla men män finns det gott om och jag kan därför vara extremt picky då jag ändå inte behöver sakna det sociala och intima. Men kär? Näe, då får det vara någon som prickar in alla delar.

Precis. Jag går iof sällan på en första dejt. Jag har jättesvårt att bli tillräckligt intresserad för att faktiskt ge mig iväg.
 
Jag är verkligen sån. Minsta lilla det felar på så är det tack och goodbye, jag kompromissar inte alls längre utan är så jäkla petig med att allt måste stämma enligt mina krav.
Bor i fel område av stan? Hejdå. Billös? Tack och hej. Jobbar kvällar/nätter? Hasta la vista.

Allt måste vara perfekt, annars är jag inte intresserad (och givetvis är jag fortfarande singel, vad annars? :laugh:)

Tycker det är fullt rimligt och förstår inte att folk har åsikter om det 😁
Mycket hellre singel än något halvdant förhållande.
 
Jag har tyvärr insett att han med fem katter har egenskaper som inte är kompatibla med mig. Alldeles för lik exet när det gäller vissa saker. Bye, bye 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

Som bästis säger - han har tjänat sitt syfte. Du är stark och glad och nu går du vidare.

Det känns finemang och nu får vi se vart det bär.
 
Jag har tyvärr insett att han med fem katter har egenskaper som inte är kompatibla med mig. Alldeles för lik exet när det gäller vissa saker. Bye, bye 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

Som bästis säger - han har tjänat sitt syfte. Du är stark och glad och nu går du vidare.

Det känns finemang och nu får vi se vart det bär.

Men vad trist, ni som verkade ha klickat så! Skönt att komma på det innan det hunnit gå längre. Och skönt att det känns bra ändå!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 001
Senast: Exile
·
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
551
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 819
Senast: Lingon
·
Svar
522
· Visningar
27 811
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp