Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror inte han har känslor, eller vi har väl aldrig riktigt pratat om det.
Han är iaf inte redo för en relation, med nån. Och jag vill väl och har alltid velat ha lite mer än det vi har :(
Jag har också varit i den sitsen för många år sedan. Det var tufft att ta sig igenom men det blev ju också bra till slut.
Det slutade faktiskt med att han efter flera år kom tillbaka och vi började inleda något igen, denna gången dock han som ville mer och jag som fegade ur i sista stund. Så det blev lite tvärt om, att jag orsakade hans hjärtesorg när han några år tidigare orsakade min.
 
@Fibusen Hur har det gått?

Skrev i går, ligger på sidan 40 om du kanske missat det då?

Utöver den uppdateringen så fick jag ett godnattmeddelande där han tackade för dagen igår och att den hade varit grymt trevlig och att han verkligen behövde den, att få vara med mig och få skratta och att han redan saknade mig. Bad även om förlåtelse för att han ”inte såg det från min sida”.
Frågade om han ville att jag skulle komma ikväll efter jobbet och det ville han självklart. Så just nu så känns det ju helt okej.

Klart jag är lite nojig över dippen, men jag hoppas att det släpper om det får vara som vanligt ett tag igen. Och att han verkligen pratar med mig nästa gång istället för att stänga mig ute. Och speciellt eftersom vi pratat så mycket om det, att vi är övertänkare bägge två, och grubblar ihjäl oss på saker. Det är ju det som varit så fint för vi har verkligen kunnat PRATA och det har fått mig sjukt trygg och jag vet att jag aldrig skulle få ett ”men sluta tänk så mycket” från honom, för han är likadan han med. Och jag har aldrig känt att det finns något som gnager med honom. Men nu blev det ju en miss då. Som vi förhoppningsvis har löst. Eller håller på iallafall.

Vi får väll se helt enkelt hur allt blir. Jag vill ju inget annat än att vara med han, men eftersom jag som sagt är en högkänslig person så måste kommunikationen fungera, annars så kommer det inte funka.

Jag tycker det hade varit så enkelt om han bara hade sagt: Så här ligger det till, och jag mår skitdåligt över det här nu, men det är under en kort period så snart ordnar det sig, och det har absolut inget med dig eller oss att göra alls.

Medans han hade resonerat att han inte vill tråka ut mig med prat om den här grejen som han anser är en skitsak egentligen, och det är under en kort period så då vill han bespara mig från honom när han är låg, och därför så valde han att backa.

Jag hoppas som sagt att det har gått in nu att jag inte vill bli ”besparad” något alls, utan prata med mig, spy ur dig, sitt och var tyst med mig. Jag går ingenstans så länge du inte vill det!
 
Det känns lite hopplöst att kolla på dejtingsidor. Allt går efter utseende. Det är svårt att se om man har gemensamma intressen innan man klickar på någons profil. Blir ju ett evigt klickande.
 
Gett min första like till en person. Nu kan jag inte hitta denne igen och kan inte skriva något meddelande om jag skulle vilja det. Så surt.
 
Jag var på dejt i lördags, flöt på helt okej, kanske inte riktigt samma syn på hur han ville leva sitt liv i framtiden men ändå trevlig. Sen gick han igång på hur katastrofalt det var med alla människor som gått på allt som regeringen sagt om Corona, den är ju inte ens så farlig... Då zoonade jag ut lite, ingen mer dejt där ..
 
Sen gick han igång på hur katastrofalt det var med alla människor som gått på allt som regeringen sagt om Corona, den är ju inte ens så farlig... Då zoonade jag ut lite, ingen mer dejt där ..

Helt rätt!

-----

Åh, jag funderar faktiskt på om jag ska våga mig på att försöka gå på dejt igen...! På avstånd, förstås.
Har raderat mina konton på HP och Tinder. Vilken borde jag börja om med? Eller någon annan kanske?
 
Har helt backat vad det gäller jägaren.
Och han inte har hört av sig...

Känner mig lite bitter, alla på tinder som jag finner tycke för bor alldeles för långt bort :(
Förutom en, som jag bor nästan granne med, vi har väl inte setts på 2 år tror jag och jag tror han gav mig klamydia...
Men vi får väl se.
 
Ghostingtjejen har också börjat svara extremt långsamt. Undrar om det är jag som ger ut några vibbar eller nåt... Trädklättring blev det aldrig med snacketjejen (jag tror inte vi kommer ha mer kontakt), men jag bjöd ghostingtjejen istället och hon sa ja. Vi får väl se om det faktiskt blir av nu då, eller om hon väntar i tre veckor till på att svara.
 
Har varit hos O länge men är nu hemma igen, tycker det är svårt att känna sig sliten mellan två liv men tror absolut det är bra för mig med egen-tid och att vara ensam pga att jag tycker det är skönt, men samtidigt saknar jag O.

Är verkligen inte van att bo med någon annan en längre period längre. :p
 
Ghostingtjejen har också börjat svara extremt långsamt. Undrar om det är jag som ger ut några vibbar eller nåt... Trädklättring blev det aldrig med snacketjejen (jag tror inte vi kommer ha mer kontakt), men jag bjöd ghostingtjejen istället och hon sa ja. Vi får väl se om det faktiskt blir av nu då, eller om hon väntar i tre veckor till på att svara.

Jobbigt med så sega svar, tre veckor är orimligt lång tid enligt mig som kan vara rätt seg av mig. Är hon tillräckligt intressant för att ge det ett försök?
 
Jobbigt med så sega svar, tre veckor är orimligt lång tid enligt mig som kan vara rätt seg av mig. Är hon tillräckligt intressant för att ge det ett försök?
Jag gillade henne väldigt mycket när vi sågs sist, men det var ju 1,5 år sen nu. Vill gärna ses igen för att se hur hon är nu. Vi har väldigt mycket gemensamt, och hon har det där lilla extra jag inte riktigt kan sätta fingret på. Det dumma är väl att vi har det gemensamt att vi är mycket upptagna personer, men tänker att OM det klickar när vi ses så hoppas jag att vi kanske prioriterar varandra lite mer. Och det var ju ändå hon som föreslog att vi skulle ses igen, även om hon nu tar lång tid på sig att svara.
 
Jag kör med GoodOnes, man måste logga in med BankID så inga fejkprofiler :up:

Tack. GoodOnes har jag också provat tidigare och då var det tyvärr nästan inga alls härifrån som var med där. Eller, inte vad jag såg iaf... Men det kan ju ha ändrats nu, jag får väl prova. :)
Ska få ur lite av det gula ur mitt nyblonderade hår mha silverschampo bara och så ta nya fräscha profilbilder :) 👍.
 
Tack. GoodOnes har jag också provat tidigare och då var det tyvärr nästan inga alls härifrån som var med där. Eller, inte vad jag såg iaf... Men det kan ju ha ändrats nu, jag får väl prova. :)
Ska få ur lite av det gula ur mitt nyblonderade hår mha silverschampo bara och så ta nya fräscha profilbilder :) 👍.

En kompis testade GO och hade samma upplevelse. Det fanns knappt några alls från samma stad. Kanske är det inte så lockande när man måste vara ärlig, tänkte jag cyniskt men sa inget :angel: :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 158
Senast: Exile
·
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
555
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 168
Senast: Lingon
·
Svar
680
· Visningar
35 583
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp