Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratade med en kompis om F idag.
Hon bara suckade och sa att det är samma visa varje gång, så fort jag börjar träffa andra och inte tänker på honom så hör han av sig.

Och det är oftast inte booty call överhuvudtaget, utan det börjar oftast helt random.
Han utnyttjar sitt läge så himla bra... :meh:

Herregud. Vad jag känner denna personen.
Det blev som jag trodde.
 
Men vad trist. :( Har du blockat honom och ser ändå meddelanden alltså??

Yepp. Man hittar dom här:
Screenshot_20210802-230034_Messages.jpg

Och jag är extremt nyfiken av mig.
Även N finns där, men honom avblockar jag inte!
 
Sov relativt bra i natt, blev iaf 6 h, även om jag vaknade av drömmar att vi var tillsammans igen. Det sög, för det kändes så bra i magen innan verkligheten kom ikapp…

Bra vänner har jag absolut som finns och stöttar, och en här från buke tyckte vi kunde smälla till och ses nästa vecka så jag får annat att tänka på! Alltså buke!!! ❤️🙏🏻

Idag har jag också annonserat i lokala gruppen på facebook om det finns någon vovve eller annat som behöver komma ut lite mer någon gång i veckan. Det är så skönt att bara gå och gå när man mår så här, men min gamla tant orkar längre inte med några 1-2 timmars promenader… Jag hoppas jag får något napp, för hur det än är är det trevligare med lite (hund)sällskap.

Ska försöka fokusera på mig nu ett bra tag och ta tag i träningen igen och bli av med dom +15 kilona som smugit sig på! 🙈 Nu har jag ju all tid i världen! Kanske kroppen kan bli att må lite bättre också av det här. Skönt att ha ett litet mål uppsatt känner jag, någonting att blicka mot. Det blir lättare med jobbet också om jag blir starkare och ”mindre”, hålla igång kroppen och muskler istället för att låta den förfalla. Måste ha en stark kropp för det är mycket spring och tunga uppgifter och mina kassa knän kommer ju bli överlyckliga över att bli av med några kilon.

Jag överlever detta, det vet jag att jag gör. ❤️ Det är åt helvete nu, men det blir okej snart, sen blir det bra igen.
 
Sov relativt bra i natt, blev iaf 6 h, även om jag vaknade av drömmar att vi var tillsammans igen. Det sög, för det kändes så bra i magen innan verkligheten kom ikapp…

Bra vänner har jag absolut som finns och stöttar, och en här från buke tyckte vi kunde smälla till och ses nästa vecka så jag får annat att tänka på! Alltså buke!!! ❤️🙏🏻

Idag har jag också annonserat i lokala gruppen på facebook om det finns någon vovve eller annat som behöver komma ut lite mer någon gång i veckan. Det är så skönt att bara gå och gå när man mår så här, men min gamla tant orkar längre inte med några 1-2 timmars promenader… Jag hoppas jag får något napp, för hur det än är är det trevligare med lite (hund)sällskap.

Ska försöka fokusera på mig nu ett bra tag och ta tag i träningen igen och bli av med dom +15 kilona som smugit sig på! 🙈 Nu har jag ju all tid i världen! Kanske kroppen kan bli att må lite bättre också av det här. Skönt att ha ett litet mål uppsatt känner jag, någonting att blicka mot. Det blir lättare med jobbet också om jag blir starkare och ”mindre”, hålla igång kroppen och muskler istället för att låta den förfalla. Måste ha en stark kropp för det är mycket spring och tunga uppgifter och mina kassa knän kommer ju bli överlyckliga över att bli av med några kilon.

Jag överlever detta, det vet jag att jag gör. ❤️ Det är åt helvete nu, men det blir okej snart, sen blir det bra igen.

Angående vovven, fixa en vagn åt henne om hon skulle acceptera en :) bästa jag köpt åt Totte!
 
Har försökt men hon panikar, tyvärr..🙈

Vad var det för hund du hade..? Jag minns inte riktigt om det var en stor eller mindre..
till min lilla gammelhund har jag köpt en ryggsäck att låta henne pausa i under längre promenader, hon hatade den först men insåg sen nyttan. Men detta förutsätter ju att det är en hund under 10-12 kg.. eller att du är ute efter REJÄL styrketräning :idea::rofl:
 
Vad var det för hund du hade..? Jag minns inte riktigt om det var en stor eller mindre..
till min lilla gammelhund har jag köpt en ryggsäck att låta henne pausa i under längre promenader, hon hatade den först men insåg sen nyttan. Men detta förutsätter ju att det är en hund under 10-12 kg.. eller att du är ute efter REJÄL styrketräning :idea::rofl:

Engelsk bulldog på 22 kilo…🙈😅

Problemet är att hon VILL och är helt galen när vi är ute, aldrig så att hon stannar och vilar. Sen kommer vi hem och hon lägger sig på soffan och vaknar en-två timmar senare och är stel och halt. 😔 Men pausa när vi är ute vill hon då inte göra. Och kanske det är därför det är omöjligt att ha henne i vagnen för hon vill bara springa,springa,springa…. 🙄
 
Engelsk bulldog på 22 kilo…🙈😅

Problemet är att hon VILL och är helt galen när vi är ute, aldrig så att hon stannar och vilar. Sen kommer vi hem och hon lägger sig på soffan och vaknar en-två timmar senare och är stel och halt. 😔 Men pausa när vi är ute vill hon då inte göra. Och kanske det är därför det är omöjligt att ha henne i vagnen för hon vill bara springa,springa,springa…. 🙄
Förstår! Det är svårt när djuren inte inser sina gränser sådär. Hoppas du hittar en promenadkompis!
 
Åhh, jag sitter här och hoppar i min säng, med ett fånigt leende på läpparna och har existentiell livskris. där hela jag går i Equinox och ramlat omkull och är helt ur fas.



*Ptss, från en gammal användare sm fegt gömmer sig bakom falskt nick.

Helvete, jag blev kär. :banghead:
 
Jag blir så trött.

Nu är jag den enda i kompisgänget som inte träffar nån, t.o.m min kompis som är nyseparerad hittade någon fort (inte seriöst dock) och min singelvän since 2 år har nu pojkvän.

(Är såklart jätteglad för deras skull, såklart)
Jag känner bara mer och mer hur jag ger upp hoppet. Tinder ger mig ingenting, startade upp den igen igår.

Jag kan vara ensam, men jag älskar närhet, kramar, kyssar osv.
Men men, ska väl träffa jägaren igen till veckan när han är ledig och så eventuellt F.
 
Jag blir så trött.

Nu är jag den enda i kompisgänget som inte träffar nån, t.o.m min kompis som är nyseparerad hittade någon fort (inte seriöst dock) och min singelvän since 2 år har nu pojkvän.

(Är såklart jätteglad för deras skull, såklart)
Jag känner bara mer och mer hur jag ger upp hoppet. Tinder ger mig ingenting, startade upp den igen igår.

Jag kan vara ensam, men jag älskar närhet, kramar, kyssar osv.
Men men, ska väl träffa jägaren igen till veckan när han är ledig och så eventuellt F.
Men är det inte jättedumt att träffa F efter att ni sagt stopp? Känns otroligt destruktivt för dig. :(
 
Jag hoppas att du för din egen skull kan sluta med ett så destruktivt beteende, även om det är sjukt svårt och hjärtat inte lyssnar. Känns som om det kommer sabba din erfarenhet av dejting och att träffa folk ännu mer. :(

Jag träffar oftast F när jag är nykter (1-2 undantag) så jag vet ju vad jag gör.
Men jag förstår vad ni menar :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 354
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
556
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 242
Senast: Lingon
·
Svar
717
· Visningar
37 655
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Hundrädda
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp