Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortsättningen blev ju bara ännu värre…🤦🏻‍♀️ Svarade: ”Det får jag redan om jag vill så det är lugnt!” och fick då svaret: Av ditt barn, det är väll inte samma sak! Sluta spela så svårflörtad kvinna! 😉

Alltså VA?! Vilken stor jävla idiot…! För det första, huuuur kan det räknas som ”manlig närhet” från sitt barn på 8 år? Och HUR I HELVETE kan man säga åt någon att sluta spela så svårflörtad när man uppenbarligen säger tack men nejtack?!

Brann av i huvudet på mig och jag bad han att kliva ner från sina höga hästar, att det är ganska vidrigt beteende och påstå att någon är svårflörtad bara för att dom är totalt ointresserade, och att det är ännu mer vidrigt att blanda in barnen i ”manlig och kvinnlig närhet” och att jag för allt i världen inte skulle byta bort han jag redan ligger med för någon som dels uppenbarligen är tappad i golvet både en och fem gånger, och dels sitter och beter sig som om han vore guds gåva till kvinnorna, och att jag verkligen hoppades att exet hittar en ny lägenhet snabbt, för hennes skull.

Jävla arsel.

Rätt åt vidret!! 😤😡🤬
 
Här händer ingenting. Förra veckan fick jag feeling och skulle komma över segproppen, bokade dejt med en kille på lördagen och det kändes skitbra. Vi har chattat en del och han är ju precis allting som segproppen inte är. På torsdagen blev det radiotystnad och sen har jag inget hört från honom. Suck! Varför vara drivande i att vilja ses för att sen bara ghosta? han har dock inte avmatchat mig på Tinder och heller inte tagit bort mig på Snap etc. Fattar ingenting.

Så i ett svagt ögonblick hörde jag av mig till segproppen och lockade med sexuella aktiviteter. Då piggnade han på sig, men han är iväg med jobbet ett par veckor till så det blir ju inget med det inom en snar framtid. Fiffi kommer växa ihop!
 
Nu vet ju jag att jag inte ska träffa den härlige förrän tidigast om en vecka. Vi har ett mantra han och jag och nu är det "långt efter söndag".

Min kollega är söt som socker och inte det minsta på något annat sätt än som vanligt. Jag tror han processar den nya situationen för fullt och det är extremt skönt att vi är som vanligt. Han hade massor av energi igår - det märktes tydligt. Så skönt att detta inte tar hans energi. Känns elektriskt men bra
 
Min pojkvän är världens bästa❣ nu har han hjälpt mig byta bromsskivor och belägg runt om på min bil, som stått still lite för länge för att jag inte orkat ta tag i den. Så på måndag är det besiktning 🙈🙊 vet inte vad jag gjort för å förtjäna honom 😍🥰❤❣
 
Pga övertalning från en vän så testade jag Facebooks datingapp. Omg vilken katastrof. 🙈 Jag vet inte om det är något fel på min skroll-tumme men har råkat svajpa ja på typ alla jag kollar närmare på. Och eftersom appen är uppbyggd som den är så har jag nu likeat ett antal personer jag riskerar att stöta på i framtiden och ev behöva förklara för att jag svajpade fel, t ex min mammas granne. :banghead:

Sammanfattning: går inte superbra med mitt dejtande :D
 
Pga övertalning från en vän så testade jag Facebooks datingapp. Omg vilken katastrof. 🙈 Jag vet inte om det är något fel på min skroll-tumme men har råkat svajpa ja på typ alla jag kollar närmare på. Och eftersom appen är uppbyggd som den är så har jag nu likeat ett antal personer jag riskerar att stöta på i framtiden och ev behöva förklara för att jag svajpade fel, t ex min mammas granne. :banghead:

Sammanfattning: går inte superbra med mitt dejtande :D
Då vet jag att jag ska hålla mig borta från den appen :D
 
Pga övertalning från en vän så testade jag Facebooks datingapp. Omg vilken katastrof. 🙈 Jag vet inte om det är något fel på min skroll-tumme men har råkat svajpa ja på typ alla jag kollar närmare på. Och eftersom appen är uppbyggd som den är så har jag nu likeat ett antal personer jag riskerar att stöta på i framtiden och ev behöva förklara för att jag svajpade fel, t ex min mammas granne. :banghead:

Sammanfattning: går inte superbra med mitt dejtande :D
Haha då ska jag nog också hålla mig ifrån Facebook dejting. Blev av detta lite smärtsamt påmind om i somras när jag hade en trasig mobilskärm som "klickade" på saker jag inte ville klicka på, vet inte hur många jag råkade superlikea på Tinder pga den mobilen😅🙈, när det hände på en bekant jag inte ville ha kontakt med kände jag att det var dags att ta bort mitt konto och sen ta tag i livet och köpa en ny mobil...
 
Och jag tycker Facebook dejting är jättebra, tror alldrig jag lyckats swipa fel på den - använder i regel bara symbolen för "gilla" och "dissa".

Men råkade superlika en kompis på Tinder för ett tag sedan, som även försökt ragga upp mig några gånger... var absolut inte meningen och jag fick ett litet förklaringsproblem kan man säga... :angel: :rofl:
 
Haha då ska jag nog också hålla mig ifrån Facebook dejting. Blev av detta lite smärtsamt påmind om i somras när jag hade en trasig mobilskärm som "klickade" på saker jag inte ville klicka på, vet inte hur många jag råkade superlikea på Tinder pga den mobilen😅🙈, när det hände på en bekant jag inte ville ha kontakt med kände jag att det var dags att ta bort mitt konto och sen ta tag i livet och köpa en ny mobil...
Haha, eller när man visar någonting (icke-dejtrelaterat) för en förälder på sin egen mobil. OJ DÅ brukar det oftast komma och man bara okej, så nu gillar jag din kusins märkliga selfie/fåniga uppdatering, KUL eftersom jag inte känner människan alls.
 
Jag har stängt mitt konto på Hp nu, har lite svårt för att träffa någon så, MEN jag har igår tagit upp kontakten med han som har pancrea. :cry:

Han har totalt svept omkull mig och sedan vi träffades har jag ständigt haft honom i mina tankar. Han hade nyss fått diagnosen, berättade det för mig efter viss vånda och bröt sedan kontakten för han mådde dåligt och inte orkade utan skulle höra av sig när han mådde bättre.

Jag har inte hört något alls, försökt tänka på annat, träffat andra, läst det vi sms:at och till slut skrev jag att han behöver inte svara men att jag ville att han skulle veta att jag tänker på honom. Jag fick svar, han var glad att jag hörde av mig, haft så dåligt samvete och mått så dåligt att han inte hört av sig men varit så rädd att jag skulle vända honom ryggen. :(

Nu har vi messat spaltmeter och pratats vid på telefon. Vi ska träffas när jag kommer tillbaka från min roadtripp till fjällen i veckan och vi längtar. Jag vet att det här kommer sluta med ett krossat hjärta men jag vill få den tid som är kvar tillsammans med honom. ❤️💔😭
 
Fortsättningen blev ju bara ännu värre…🤦🏻‍♀️ Svarade: ”Det får jag redan om jag vill så det är lugnt!” och fick då svaret: Av ditt barn, det är väll inte samma sak! Sluta spela så svårflörtad kvinna! 😉

Alltså VA?! Vilken stor jävla idiot…! För det första, huuuur kan det räknas som ”manlig närhet” från sitt barn på 8 år? Och HUR I HELVETE kan man säga åt någon att sluta spela så svårflörtad när man uppenbarligen säger tack men nejtack?!

Brann av i huvudet på mig och jag bad han att kliva ner från sina höga hästar, att det är ganska vidrigt beteende och påstå att någon är svårflörtad bara för att dom är totalt ointresserade, och att det är ännu mer vidrigt att blanda in barnen i ”manlig och kvinnlig närhet” och att jag för allt i världen inte skulle byta bort han jag redan ligger med för någon som dels uppenbarligen är tappad i golvet både en och fem gånger, och dels sitter och beter sig som om han vore guds gåva till kvinnorna, och att jag verkligen hoppades att exet hittar en ny lägenhet snabbt, för hennes skull.

Jävla arsel.

Och nu skrev han ”Tjena snygging! Du har inte ändrat dig då? 😄

Vad är det för feeeel på folk? 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤯🤯🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤣
 
Ibland undrar jag varför jag inte bara kan lita på det folk med mer erfarenhet än mig säger. Inte alls att jag tror jag är unik på något sätt utan mer att jag bara fattar inte att applicera det själv 🙄

Folk säger det är bra att kommunicera. Jag har dåliga erfarenheter av att göra det, det har bara lett till mer konflikter och att jag inte känt mig förstådd och mått ännu sämre. Men att inte kommunicera leder ännu snabbare till 100 % pannkaka.

På senare tid medan jag träffat The Guy har jag mer och mer lyckats koppla mina panikkänslor av att "jag har nog tröttnat/han har nog tröttnat/jag vill nog inte detta/jag vill kanske mer än honom/jag kanske inte är nöjd med bara det här/jag tycker nog inte om detta längre" osv till att jag nog inte bara kommit till den punkten att jag inte vill ses mer. Utan att det snarare är saker som berör mig som jag inte vågat ta upp. Vissa grejer jag nog inte ens själv vågat tänka på. Och andra otroligt små saker som att jag har hans nyckel men ingen nyckelring och jag vågar inte sätta dit en själv (ja, jag ska ta upp det nästa gång vi ses för den frågan börjar ta upp mycket space i mitt huvud 😆).

Jag misstänker ju att jag är väldigt otrygg och undvikande i min anknytning (osäker på hur det är applicebart med npf) men först nu börjar jag få en idé om att hantera det annat än att bara argt tänka att jag måste skärpa mig, jag har inte alls tröttnat utan är bara feg och undvikande. För alla de där panikkänslorna "jag har nog tröttnat/han har nog tröttnat/jag vill nog inte detta/jag vill kanske mer än honom/jag kanske inte är nöjd med bara det här/jag tycker nog inte om detta längre" de skingras ju som rök i vinden när jag lyckas identifiera vad det var som gav mig en dålig känsla från början, uttrycker det och får bra respons tillbaka.

Har familj på besök och insåg ju när jag pratade om The Guy hur himla fin han faktiskt är och vad bra jag mår av vår relation. Känner mig både tacksam och faktiskt värd det vilket också känns som ett personligt framsteg (även om det känns sjukt obekvämt och drygt att skriva ut 🙈).

Skickade en gråtsmiley till honom ikväll och skrev att det kändes som att vi inte sets på flera veckor (vi sov ihop efter mitt nattjobb i går morse tills jag behövde åka hem pga mitt familjebesök 🙄). Han skrattade bara och sa att jag har nyckel och han slutar sitt nattpass tidigare i morgon.

Det är en sak vi pratat om nyligen att jag kan känna att jag är mer mån om att ses ofta och kan bli osäker på om det blir för mycket (i perioder ses vi de flesta dagar i veckan). Men också att jag kan känna mig ganska oengagerad när vi faktiskt ses, han är alltid så himla närvarande och pysslar om mig och det märks verkligen att han uppskattar att jag är där. Rent logiskt kan jag ju tänka att det bara är två olika sätt att fungera men jag har uppenbarligen behov av att sätta ord på det tillsammans och få höra hur den andre upplever det. Och då känns det ju sedan faktiskt helt okej att fråga om att ses 7 dagar på raken. Likväl som att få ett meddelande att "jag sover nog helst själv idag om det går bra" eller att själv inte orka prata utan bara ligga o titta på en serie en kväll. Det ÄR tydligen bra att kommunicera ❤
 
En trevlig tjej, trevligt fika, trevlig middag.
Ny partner, inte så troligt, ny vän? Mycket troligt.
Ja ni som undrar. Det betyder mens och mer specifikt att hon använder tampong. (Rida bomulls ponny). Ha det gott.
 
På senare tid medan jag träffat The Guy har jag mer och mer lyckats koppla mina panikkänslor av att "jag har nog tröttnat/han har nog tröttnat/jag vill nog inte detta/jag vill kanske mer än honom/jag kanske inte är nöjd med bara det här/jag tycker nog inte om detta längre" osv till att jag nog inte bara kommit till den punkten att jag inte vill ses mer. Utan att det snarare är saker som berör mig som jag inte vågat ta upp. Vissa grejer jag nog inte ens själv vågat tänka på. Och andra otroligt små saker som att jag har hans nyckel men ingen nyckelring och jag vågar inte sätta dit en själv (ja, jag ska ta upp det nästa gång vi ses för den frågan börjar ta upp mycket space i mitt huvud 😆).
Men det är väl inte så konstigt att du inte fick en nyckelring? Jag har inte lika många nyckelringar som jag har nycklar, men alla extra nycklar hänger på "sin" krok med namn i nyckelskåpet så jag vet vad de är till.

Sätt på en nyckelring, eller sätt den på din egen knippa och släpp det där. :D Sådana saker behöver du inte oroa dig över. Det finns ingen vettig människa som blir irriterad över att du satt dit fel nyckelring eller vad du nu väljer att göra med den. Lovar att han blir glad av att du använder nyckeln!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 169
Senast: Exile
·
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
556
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 191
Senast: Lingon
·
Svar
690
· Visningar
36 201

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp