Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag träffade faktiskt en kille på jobbet som jag blev intresserad av. Fick dock veta av en slump ganska snabbt att han troligen dejtar någon. Trist men har fortsatt lära mig saker enligt min happydating-filosofi och insett att han är nog den första emotionellt öppna killen jag blivit attraherad av! Brukar alltid bli attraherad av otillgänglighet. Stolt över att det iaf går lite framåt. :D
 
Jag skriver med samma tjej nu sen i December. Hon har fått sitt vaccin, jag väntar på mitt. Hade det inte varit kollektivtrafik mellan oss hade vi setts för länge sen. Hade varit lätt att få upp förväntningarna när det gått så långt tid sen vi började snacka, men det känns faktiskt inte alls så. Väldigt avslappnat och enkelt, inga krav. Ibland chattar vi i 3-4 timmar, ibland hörs vi inte på 3 veckor. Om något känns det lite underligt att vi inte stött på några "problem" hittills, inget stort som vi inte kommer överens om. Men jag är väldigt bra på att sabotera för mig själv, eller hitta fel. Så det kommer nog:angel:
 
Haha ja ingen höjdare, jag gillar han där Vilhelm Blomberg i Gösta, dock!!


Ja, alltså jag fattar inte hur den kan ha fått så bra betyg? Spännande och kuslig.
När är den spännande? Vad är det som är kusligt?
Den är låååång, tråååååkig och seeeeg.
Vi skrattade några gånger när det var som mest fånigt 😒
 
Ja, alltså jag fattar inte hur den kan ha fått så bra betyg? Spännande och kuslig.
När är den spännande? Vad är det som är kusligt?
Den är låååång, tråååååkig och seeeeg.
Vi skrattade några gånger när det var som mest fånigt 😒

Ja, som sagt kuslig är den då INTE! 😅 Jag tyckte ju att den var sevärd dock, men vart det kusliga var vet jag inte! 😂
 
Alltså herregud vilken fin människa jag har träffat! :heart

Kom dit i går, vi åkte in till ”byn” och hämtade lite thaimat som han bjöd på, sen hem och äta och ta ett par öl. Slötittade på tv och pratade massor, sen fastande vi på massa klipp på youtube så vi skrattade så vi nästan dog! 😂 Vovven var med och hon kom ovanligt snabbt till ro.

Satt ute en stund på altanen i kvällssolen och fortsatte prata, han är så enkel och lättsam och det känns inte alls jobbigt eller nervöst, utan vi pratar på som om vi känt varandra en evighet.

Sov kvar där, och även om jag sov lite halvdåligt så var det helt fantastiskt att vakna upp med honom. Insåg att det var typ år sen jag sov med någon så det var nog därför jag sov lite kasst! 🙈 När vi låg och pratade lite i sängen, bara från ingenstans säger han: ”Fy fan vad fin du är!!! ” Sen får jag en puss.

Och HERREGUD vad han är fin han med!!!

Var skittråkigt att åka hem i dag för nu dröjer det innan vi kan ses pga barnen. Vi kramades länge och avslutade med att vi tycker om varandra.

Jag är definitivt såld och även om vi inte pratat något direkt om oss så är min Tinder raderad. 🙈🤭😅
 
Så konstigt ändå när jag tänker på det. Han var ju en av MASSOR som jag svepte höger på. Ingen text som kunde fånga mitt intresse, och inget speciellt liksom, men ändå drog jag en höger. Var så sjukt opepp på första dejten så jag knappt piffade upp mig. Sen bara blir det såhär! Så jäkla bra och så himla rätt! Kanske var mitt undermedvetna som bara ”där är han ju!”

Nu tänker jag inte ropa hej än eftersom vi inte pratat om oss så sett och det är tiiidigt, var ju bara 4-5 veckor sen vi matchade, men som sagt så är jag helt såld på människan! Jag vill spendera varenda minut med han, vi sitter och klänger på varandra i soffan, håller handen så fort vi är nära, och håller om varandra hela tiden, och DET mitt folk hör INTE till vanligheterna! 😂 Mitt space är stort och svårt att komma in i, och plötsligt så finns det inget space alls längre, utan jag vill ha han där, hela tiden!
 
På tal om Midsommar så såg jag den nyss med min sambo.
Bland det sämsta jag sett 😂😂😂
Så vill man se en extremt töntig film med usla skådespelare, sen den 😁
Åh herregud, nu fick jag världens flashback. När jag var typ 15 hade jag bestämt träff med en kille jag pratat litegrann med på Lunarstorm. Vi hade inte pratat alls om vad vi skulle göra på dejten utan mest "vi ses vid Ströms termometer vid 5".

Jag tog bussen in till stan och mötte upp honom. Då hade han redan varit och köpt biobiljetter till oss så jag fick vackert hänga med till biografen där vi inte ens han köpa popcorn då filmen precis skulle börja.

Och tro nu inte att han hade valt film med omsorg. Jag fick genomlida någon urkass actionrulle som var så dålig att tjejen på min andra sida somnade.

Efter filmen tackade killen så mycket för en trevlig dejt, sa att det var roligt att lära känna mig och att han hoppades på att vi kunde ses snart igen.

Hur han kunde lära känna mig via ett biobesök där vi knappt utbytte tre meningar är fortfarande ett mysterium. Jag måste vara som en öppen bok :angel:
 
Så konstigt ändå när jag tänker på det. Han var ju en av MASSOR som jag svepte höger på. Ingen text som kunde fånga mitt intresse, och inget speciellt liksom, men ändå drog jag en höger. Var så sjukt opepp på första dejten så jag knappt piffade upp mig. Sen bara blir det såhär! Så jäkla bra och så himla rätt! Kanske var mitt undermedvetna som bara ”där är han ju!”

Nu tänker jag inte ropa hej än eftersom vi inte pratat om oss så sett och det är tiiidigt, var ju bara 4-5 veckor sen vi matchade, men som sagt så är jag helt såld på människan! Jag vill spendera varenda minut med han, vi sitter och klänger på varandra i soffan, håller handen så fort vi är nära, och håller om varandra hela tiden, och DET mitt folk hör INTE till vanligheterna! 😂 Mitt space är stort och svårt att komma in i, och plötsligt så finns det inget space alls längre, utan jag vill ha han där, hela tiden!

Så himla fint 😍 Tänkte just på det när jag läste dina texter om att du brukar ju vilja ha så mycket space och kort tid ihop 😆 Det är så sjukt intressant hur man funkar ihop!
 
Åh herregud, nu fick jag världens flashback. När jag var typ 15 hade jag bestämt träff med en kille jag pratat litegrann med på Lunarstorm. Vi hade inte pratat alls om vad vi skulle göra på dejten utan mest "vi ses vid Ströms termometer vid 5".

Jag tog bussen in till stan och mötte upp honom. Då hade han redan varit och köpt biobiljetter till oss så jag fick vackert hänga med till biografen där vi inte ens han köpa popcorn då filmen precis skulle börja.

Och tro nu inte att han hade valt film med omsorg. Jag fick genomlida någon urkass actionrulle som var så dålig att tjejen på min andra sida somnade.

Efter filmen tackade killen så mycket för en trevlig dejt, sa att det var roligt att lära känna mig och att han hoppades på att vi kunde ses snart igen.

Hur han kunde lära känna mig via ett biobesök där vi knappt utbytte tre meningar är fortfarande ett mysterium. Jag måste vara som en öppen bok :angel:
Haha!
Har samma erfarenhet, fast var 14 år och killen ville bli tillsammans efteråt..
 
Tyckte den här var klockren :laugh:

Screenshot_20210429_200425.jpg


Lite på samma tema: Jag har SÅ många gånger tänkt att det vore hur roligt som helst att istället för att blocka gränslösa män på nätet föreslå en dejt på en restaurang. Alltså, med alla på en gång.

Säg att man under två veckors tid får typ 7 meddelanden från olika män som beter sig illa åt. Istället för att blocka allihop kan man ju istället låtsas flirta tillbaka och typ: "Ah men du, är det inte dags att vi två tar och ses IRL? Vi kan väl mötas på Kvarterskrogen klockan 7, jag bokar bord i namnet Karlström så börjar vi kvällen där och så får vi se vart den slutar 😉😘".

Så kan herrarna sitta tillsammans och diskutera varför kvällen inte blev riktigt som förväntat och vad de kunde ha gjort annorlunda.
 
Alltså herregud vilken fin människa jag har träffat! :heart

Kom dit i går, vi åkte in till ”byn” och hämtade lite thaimat som han bjöd på, sen hem och äta och ta ett par öl. Slötittade på tv och pratade massor, sen fastande vi på massa klipp på youtube så vi skrattade så vi nästan dog! 😂 Vovven var med och hon kom ovanligt snabbt till ro.

Satt ute en stund på altanen i kvällssolen och fortsatte prata, han är så enkel och lättsam och det känns inte alls jobbigt eller nervöst, utan vi pratar på som om vi känt varandra en evighet.

Sov kvar där, och även om jag sov lite halvdåligt så var det helt fantastiskt att vakna upp med honom. Insåg att det var typ år sen jag sov med någon så det var nog därför jag sov lite kasst! 🙈 När vi låg och pratade lite i sängen, bara från ingenstans säger han: ”Fy fan vad fin du är!!! ” Sen får jag en puss.

Och HERREGUD vad han är fin han med!!!

Var skittråkigt att åka hem i dag för nu dröjer det innan vi kan ses pga barnen. Vi kramades länge och avslutade med att vi tycker om varandra.

Jag är definitivt såld och även om vi inte pratat något direkt om oss så är min Tinder raderad. 🙈🤭😅

Dags att raka hela benen nu då? ;) :D Det låter jättehärligt och du förtjänar verkligen en pärla :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 209
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
533
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 413
Senast: Lingon
·
Svar
15
· Visningar
528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp