Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han går från att skriva hej till att bjuda ut mig på fika och promenad runt stan. Jag anade ugglor i mossen redan då, och skrev att jag för det första är väldigt restriktiv med att träffa personer jag normalt sett inte träffar med hänvisning till pågående pandemi, och dels att jag inte visste vad han var ute efter, men jag är noll och åter noll intresserad av att dejta någon. Självklart var det det som var hans mission, han svarade att han "ville träffas och se om detta kunde leda till något stadigvarande".
Låter typ som min måndagkväll då... fattar verkligen inte. Men behöver väl inte förstå allt heller.
Jag kan dock inte tro att han kontaktade mig första gången pga utseendet då jag inte har nån bild man kan se på mig på fb. Men jag kan inte låta bli att tänka tanken på att han kontaktade mig nu då jag satte så sent som förra helgen in en profilbild. Fick även ett pm av nån random kille som bara skrev "hej". Tror inte jag fått annat än spam förr innan jag hade en bild så hur ska man tolka det då... :grin:
 
Låter typ som min måndagkväll då... fattar verkligen inte. Men behöver väl inte förstå allt heller.
Jag kan dock inte tro att han kontaktade mig första gången pga utseendet då jag inte har nån bild man kan se på mig på fb. Men jag kan inte låta bli att tänka tanken på att han kontaktade mig nu då jag satte så sent som förra helgen in en profilbild. Fick även ett pm av nån random kille som bara skrev "hej". Tror inte jag fått annat än spam förr innan jag hade en bild så hur ska man tolka det då... :grin:
Jag ska byta till den bilden jag har som avatar här, det är typ så jag känner inför killar som sitter och skickar meddelanden till okända tjejer helt random. :rofl:
 
Har en Zoom-dejt i kväll, med Fb-matchen som bor så långt borta. :cool:Upptäckte dock att vi lagt dejten samtidigt med öppningsmatchen i fotbolls-EM, men vi kom överens om att köra ändå och titta på matchen samtidigt. Kan ju bli kul. :D


Ooooch så har jag börjat träffa DB litegrann igen... vet inte hur det kommer bli framöver dock, tror inte våra önskemål är helt kompatibla. Men skönt att inte vara osams eller arga på varandra iaf.
 
Fattar inte varför jag bara drar till mig utländska killar på dejtingsajter? Jag är inte rasist eller så men vill gärna ha en svensk kille. Hur är det för er andra? Har utländska killar lägre krav och inte bryr sig om tjejen är snygg eller söt?
 
@Ramlösa
Går jag bara utseende dras jag ofta till mer ”utländskt utseende” gillar mörka, brunhåriga, gärna skägg. Min sambo har inget utländskt påbrå ä, men har tagits för de många gånger. Varför vill du gärna ha en svensk kille? Vad är en svensk kille?

Det går ju inte att säga nått om utländska eller svenska killar, det är ju en helt orimligt stor urvalsgrupp att klumpa ihop.
 
@Ramlösa
Går jag bara utseende dras jag ofta till mer ”utländskt utseende” gillar mörka, brunhåriga, gärna skägg. Min sambo har inget utländskt påbrå ä, men har tagits för de många gånger. Varför vill du gärna ha en svensk kille? Vad är en svensk kille?

Det går ju inte att säga nått om utländska eller svenska killar, det är ju en helt orimligt stor urvalsgrupp att klumpa ihop.
Jag attraheras inte av utländska killar, varför vet jag inte. Men tänkte bara om fler är med om det att bara dra till sig utländska, att de är mer desperata och kan ta en ful tjej?
 
Jag attraheras inte av utländska killar, varför vet jag inte. Men tänkte bara om fler är med om det att bara dra till sig utländska, att de är mer desperata och kan ta en ful tjej?
Du kanske inte är rasist, men du uttrycker dig fruktansvärt rasistiskt. Om det nu inte är så att alla du matchar med är här på semester, eller en utbytestermin.

Och helt ärligt, dina inlägg visar på en väldigt osund syn på relationer och dejtande och framför allt dig själv. Jag är på riktigt orolig för dig, och jag hoppas att du har människor i din närhet som kan hjälpa dig, eller att du söker hjälp på egen hand.
 
Jag attraheras inte av utländska killar, varför vet jag inte. Men tänkte bara om fler är med om det att bara dra till sig utländska, att de är mer desperata och kan ta en ful tjej?
Jag tror du behöver läsa igenom dina inlägg en gång till. Det blir sällan särskilt bra när man inleder med ett "Jag är inte rasist... men... ".
Sedan hoppas jag att du avvaktar lite med att dejta överlag, det finns så många rovdjur till människor därute och du verkar inte alls vara i stånd att sålla agnarna från vetet. Det är svårt nog när man mår bra!
I all välmening. :heart
 
Ni som har fb-dejting, vill ni beskriva lite hur det funkar? Är rädd att regga mig när jag inte vet hur mycket som syns på min profil, och hur mycket av min profil som syns i dejtingdelen 🙈
Kan alla kontakta alla, eller krävs det matchning som på tinder?
 
Jeflars vad långt bort den här tråden hamnat.
Jag hade hoppats att kollegan var frisk nog att komma hit på bad, det är han inte :( han vill gärna sa han men vet att det kostar lite för mycket som det är. Jag sa att bryggan finns kvar när han har mer resurser, han sa att då kommer han gärna. Jäkla skit med att vara utbränd. Så min känsla av att vara tålmodig är rätt.
 
Fattar inte varför jag bara drar till mig utländska killar på dejtingsajter? Jag är inte rasist eller så men vill gärna ha en svensk kille. Hur är det för er andra? Har utländska killar lägre krav och inte bryr sig om tjejen är snygg eller söt?
Problemet är nog inte att "utländska killar har lägre krav" utan att du har en så fruktansvärt negativ syn på dig själv att du ser det som att du enbart matchar med personer som du tycker har låga krav för att den personen kan tänka sig att skriva till dig. Du hade förmodligen tyckt att även en svensk kille hade haft låga krav om han hade skrivit till dig?

Jag håller med vad tidigare talare redan skrivit, att du inte alls verkar vara i stånd att inleda en relation med någon alls just nu. Skulle du sluta se dig själv som ful, misslyckad och allt vad det är du skriver om du fick tag på en kille? Om svaret är ja på den frågan - du måste jobba med dig själv och gilla dig själv, för ärligt, du kommer hela tiden känna dig osäker på dig själv även efter att ni har blivit ihop. Om svaret är nej - ja, då är ju svaret nej, du kommer fortfarande klanka ner på dig själv och det är det du måste sluta med. Du verkar liksom förutsätta att det är något fel på en kille som kan tänka sig att dejta dig, men av bilden du la ut på dig själv att döma är du absolut inte fulare än någon annan, så varför skulle det genast vara fel på den kille som gillar dig jämfört med en som gillar mig eller någon annan här på forumet?
 
Hur funkar hemliga beundrare på tinder egentligen? Är det någon tilläggs tjänst för de som betalar?

eller kommer de som swipat höger på en upp där?
 
Inser att jag fått rätt dålig självkänsla/självförtroende efter alla rövsnubbar.

Har en del matchningar på tinder, men drar mig för att träffa nån för att jag inte orkar med att bli avvisad mer 😒
Jag är oxå extremt opeppad att doppa tån i vattnet för tillfället. Väntar å ser om det blir bättre efter semestern. Just nu vill jag knappt se åt folk som jag inte vet är värda att lägga energi på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 209
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
533
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 413
Senast: Lingon
·
Svar
15
· Visningar
528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp