Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Upp som en sol och ner som en pannkaka… Allt har verkligen varit så himla fint och bra med D, men senaste veckorna har något hänt. Jag är som många vet väldigt väldigt högkänslig och märker av det minsta lilla direkt. Jag har haft is i magen och tänkt att det kommer visa sig oavsett, att bara låta saker flyta på.

Men ni vet det där när meddelanden kommer mer och mer sällan, och dom blir kortare och kortare, och innehållet är inte samma som förut, och något är ändrat i beteendet, men går inte att sätta fingret på vad.

Jag har ju sagt att det varit så skönt för jag har sluppit grubbla helt och hållet med D, men nu sitter jag här och grubblar ändå. Han utryckte själv här om dagen att han var ”ur gängorna” så det jag känt stämde. (Inte ett dugg osäker på det egentligen, för det stämmer ju alltid, men hoppet är ju det sista som överger en..

Jag vet inte om det är mot oss, eller annat, men jag försöker fortsätta ha lite is i magen, även om jag mest bara vill tacka för mig och lägga benen på ryggen och dra. Jag hatar grubbel, och jag hatar när magkänslan skickar ut varningar om något.

Vi skulle ses i morgon, och jag hoppas vi kan prata om det då. Om vi nu ses öht eller om det blir ändringar. I detta läge så känns det som om det kommer kunna bli inställt…
Blä, så drygt, och då deppigt det blev. Men men, jag behövde få det ur mig känner jag.
Min partner hamnar då och då i vad jag kallar svarta hål. Den där känslan du beskriver är precis hur jag känner då. Vi har pratat om det många gånger och det har aldrig med mig att göra. Hoppas det blir samma för dig.
 
Min partner hamnar då och då i vad jag kallar svarta hål. Den där känslan du beskriver är precis hur jag känner då. Vi har pratat om det många gånger och det har aldrig med mig att göra. Hoppas det blir samma för dig.
Ja, det kan ju såklart vara vad som helst. Det som gör mig orolig är dock att vi alltid kunnat prata om vad som helst, hur jobbigt det än varit. Och nu är han bara tyst.
Även om det är andra saker från början kanske jag (vi) blir påverkad av det ändå om han skulle känna att det är för mycket nu med annat.

Jaja, jag kan som sagt inte göra något alls åt saken, jag har sagt både en och femtio gånger att vad det än är så hoppas jag att han vet att han kan prata med mig. Och vi båda har varit så överens om att kommunikation är sååå viktigt. Därför jag är rädd att det är jag som är problemet eftersom han plötsligt inte vill/kan prata med mig?

Vi ska ses i morgon, men min magkänsla säger som sagt att det inte blir av. Men skulle vi mot förmodan ses ändå så kommer jag iallafall ta upp min oro över det hela bara för att få det ur mitt egna huvud, sen får vi väll se vad som händer. Jag kan då säga direkt att jag är då alldeles för både skör och kär för att orka med något ”på och av”, så är han osäker på oss så kommer jag sätta stopp, enbart för min egna skull.

Jag försöker att inte ta ut någon sorg i förskott, att avvakta tills i morgon och se vad som händer, men klart det känns! Från att ha varit helt jäkla fantastiskt, underbart, okomplicerat och enkelt,till det här.
 
Jag och O har bestämt oss för att vi kommer fortsätta ses utan att ha någon tanke på att vi någonsin kommer att sluta ses. Vi har ingen label eller några nya regler/premisser men vi kommer väl fundera ut hur vi ska kunna fortsätta ses på det fina viset vi gjort trots att vi sagt att vi ser på oss som något långsiktigt.
 
Ja, det kan ju såklart vara vad som helst. Det som gör mig orolig är dock att vi alltid kunnat prata om vad som helst, hur jobbigt det än varit. Och nu är han bara tyst.
Även om det är andra saker från början kanske jag (vi) blir påverkad av det ändå om han skulle känna att det är för mycket nu med annat.

Jaja, jag kan som sagt inte göra något alls åt saken, jag har sagt både en och femtio gånger att vad det än är så hoppas jag att han vet att han kan prata med mig. Och vi båda har varit så överens om att kommunikation är sååå viktigt. Därför jag är rädd att det är jag som är problemet eftersom han plötsligt inte vill/kan prata med mig?

Vi ska ses i morgon, men min magkänsla säger som sagt att det inte blir av. Men skulle vi mot förmodan ses ändå så kommer jag iallafall ta upp min oro över det hela bara för att få det ur mitt egna huvud, sen får vi väll se vad som händer. Jag kan då säga direkt att jag är då alldeles för både skör och kär för att orka med något ”på och av”, så är han osäker på oss så kommer jag sätta stopp, enbart för min egna skull.

Jag försöker att inte ta ut någon sorg i förskott, att avvakta tills i morgon och se vad som händer, men klart det känns! Från att ha varit helt jäkla fantastiskt, underbart, okomplicerat och enkelt,till det här.
Förstår helt. Och det blir ju så, att det påverkar. Hoppas du kan få lite bra svar och att det kan fortsätta på det bra sättet.
 
Och jag och jägaren kommer ses igen :) jag skrev och frågade. Får se vad vi hittar på, han har lite skev dygnsrytm nu pga nattjobb.

Skrev och föreslog lunch eller middagsgrill imorgon eftersom jag inte riktigt vet hur hans dygnsrytm är.
Han skrev att han behöver vila och ladda batterierna. Känns ju inte jättebra detta... tror inte han är så intresserad.

Svarade att han får hojta till när han känner sig redo för att ses. Nu föreslår jag inget mer!
 
Skrev och föreslog lunch eller middagsgrill imorgon eftersom jag inte riktigt vet hur hans dygnsrytm är.
Han skrev att han behöver vila och ladda batterierna. Känns ju inte jättebra detta... tror inte han är så intresserad.

Svarade att han får hojta till när han känner sig redo för att ses. Nu föreslår jag inget mer!
Eller så är han introvert och har självinsikt. Jag hade kunnat säga något sådant även om jag var intresserad! :) Men bra tänkt att låta honom föreslå nästa.
 
Eller så är han introvert och har självinsikt. Jag hade kunnat säga något sådant även om jag var intresserad! :) Men bra tänkt att låta honom föreslå nästa.

Han jobbar ju skift, så han kanske är utmattad, han skrev att han flängt runt i 4 veckor också.
Jag har bara så kassa erfarenheter...

Men nu är bollen hos honom och jag kommer inte vänta på honom utan träffa andra om det skulle dyka upp nån intressant 😊
 
Eller så är han introvert och har självinsikt. Jag hade kunnat säga något sådant även om jag var intresserad! :) Men bra tänkt att låta honom föreslå nästa.
Jag är både introvert och har självinsikt och hade aldrig svarat så om jag var intresserad av någon. Om jag inte orkat ses hade jag skrivit "imorgon går inte tyvärr för jag måste ladda batterierna. Men jag ses jättegärna en annan dag, kan du på xdag?" Eller liknande.

Är man intresserad men inte kan när den andra föreslår så kommer man med ett motförslag i min värld.
 
Jag är både introvert och har självinsikt och hade aldrig svarat så om jag var intresserad av någon. Om jag inte orkat ses hade jag skrivit "imorgon går inte tyvärr för jag måste ladda batterierna. Men jag ses jättegärna en annan dag, kan du på xdag?" Eller liknande.

Är man intresserad men inte kan när den andra föreslår så kommer man med ett motförslag i min värld.

Tänker likadant. Jag är också introvert...
Han tackade för inbjudan iallafall.

Jag förstår bara inte varför han svarade att det var ömsesidigt att han ville ses igen efter senast isåfall. Han nämnde ingenting om utmattning då...

Borde jag skriva något? Jag vill inte vara för på, men som sagt, dåliga erfarenheter.
Jag har inte varit på dejt sen förra sommaren, efter S :grin:
 
Han jobbar ju skift, så han kanske är utmattad, han skrev att han flängt runt i 4 veckor också.
Jag har bara så kassa erfarenheter...

Men nu är bollen hos honom och jag kommer inte vänta på honom utan träffa andra om det skulle dyka upp nån intressant 😊
Alltså nattjobb kan göra en helt bombad, speciellt om det är skiftgång eller oregelbundet. Ibland behöver man verkligen gå i ide och komma på rätt köl igen :) med det sagt hade jag antagligen känt precis som du(trots att jag ofta är i hans sits) :p men det behöver inte vara så illa som det låter. Hade nog också låtit honom ta initiativet nästa gång.
 
Tänker likadant. Jag är också introvert...
Han tackade för inbjudan iallafall.

Jag förstår bara inte varför han svarade att det var ömsesidigt att han ville ses igen efter senast isåfall. Han nämnde ingenting om utmattning då...

Borde jag skriva något? Jag vill inte vara för på, men som sagt, dåliga erfarenheter.
Jag har inte varit på dejt sen förra sommaren, efter S :grin:

Jag hade inte skrivit något, du har ju redan gett honom bollen att säga om han vill ses någon gång. :)
 
Tänker likadant. Jag är också introvert...
Han tackade för inbjudan iallafall.

Jag förstår bara inte varför han svarade att det var ömsesidigt att han ville ses igen efter senast isåfall. Han nämnde ingenting om utmattning då...

Borde jag skriva något? Jag vill inte vara för på, men som sagt, dåliga erfarenheter.
Jag har inte varit på dejt sen förra sommaren, efter S :grin:
Folk gör så tyvärr. Säger saker de inte menar. Oklart varför.

Jag hade tänkt att antingen är han inte intresserad eller så är han intresserad men väldigt seg och dålig på att ta initiativ. Och en sån person vill jag inte ha i mitt liv så då hade jag ändå inte hört av mig.
 
Jag:
Planer imorgon? Tänkte om du ville fara och grilla lunch eller middag nånstans. Vet inte hur din dygnsrytm är riktigt 😅

Han:
Inte imorgon. Ska vila hemma med mina bokisar och bara ta det lugnt innan jobbet.
Utmattad nu.
Har varit ute och härjat typ 4 veckor i sträck. Behöver ladda batterierna en stund.

Men tack inbjudan 😌

Den avslöjar ingenting.
Innan det så svarade han att det var ömsesidigt att ses igen.
 
Jag:
Planer imorgon? Tänkte om du ville fara och grilla lunch eller middag nånstans. Vet inte hur din dygnsrytm är riktigt 😅

Han:
Inte imorgon. Ska vila hemma med mina bokisar och bara ta det lugnt innan jobbet.
Utmattad nu.
Har varit ute och härjat typ 4 veckor i sträck. Behöver ladda batterierna en stund.

Men tack inbjudan 😌

Den avslöjar ingenting.
Innan det så svarade han att det var ömsesidigt att ses igen.
Vet att det kan vara svårt, men jag skulle försöka släppa det i tanken, inte analysera så mycket, och se vad som händer framöver istället. Låta honom höra av sig om han vill ses, inte så mycket mer du kan göra.
 
Jag:
Planer imorgon? Tänkte om du ville fara och grilla lunch eller middag nånstans. Vet inte hur din dygnsrytm är riktigt 😅

Han:
Inte imorgon. Ska vila hemma med mina bokisar och bara ta det lugnt innan jobbet.
Utmattad nu.
Har varit ute och härjat typ 4 veckor i sträck. Behöver ladda batterierna en stund.

Men tack inbjudan 😌

Den avslöjar ingenting.
Innan det så svarade han att det var ömsesidigt att ses igen.
Jo, att han är trött och vill vara ifred och ladda batterierna en stund. Han sa ju innan att han ville ses igen. Det är bara att låta honom chilla och må bättre. :)
 
Jo, att han är trött och vill vara ifred och ladda batterierna en stund. Han sa ju innan att han ville ses igen. Det är bara att låta honom chilla och må bättre. :)

Jag har ju hört nån form av detta tidigare,.men det sket sig.
Men låter han vara 😚
 
Åh @pepp det känns så orättvist att du inte ska få ha det lite enkelt en stund.

Jag är så glad åt att jag ska träffa F (får han heta) och att vi hade tänkt likadant. Jag föreslog en dag, han föreslog en annan. Han bor 1 timme drygt från mig och senast så sågs vi halvvägs, nu ska vi ses i min stad. Han ska ta in på hotell och vi ut på stan. Han och jag känns otroligt synkade. Dessutom en stark attraktion. >hjälp<

För övrigt så gillar jag ändå min kollega också. Hjärtat pratar massor om honom, men hjärnan har synpunkter. Han är mest otroligt söt och allra senast så stannade han kvar på jobbet och visade mig .... de program han gjort med fraktaler. Alltså :love::love:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 228
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
534
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 501
Senast: Lingon
·
Svar
31
· Visningar
1 187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp