Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min exsvärfar har supermycket på jobbet, men det kommer snart att lätta. Då kan han prioritera familjen mer.
Så har det varit sen jag kom in i familjen 1995...

Hoppas att det löser sig för dig.
Jag förstår vad du menar, men detta är inte jobbrelaterat utan högst privata grejer. Hans jobb är absolut kvalificerat och jobbigt i perioder, men det han klagar på är de privata grejerna.

Men nu ska jag dejta en kille på lördag så får vi se vad det är för typ.
 
Jag har träffat en gammal bekant igen, vi sågs några gånger för två år sedan, men han skaffade flickvän... Vi har dock hållt kontakten, som vänner, och nu är han singel igen och jag fick äntligen ligga😁 Han är lätt den bästa sexpartnern jag har haft, så var nice med repris.
 
Och jag har matchat med en gammal goding. Vi sågs för kanske 3 år sen? båda minns varandra ur ett positivt perspektiv :laugh:

Han flyttade sen 128 km bort, och skaffade senare flickvän. Nu är han leds på bushen och överväger att flytta hit.
Man kan ju alltid hoppas!
 
Jag och killen var i skogen med hundarna i lördags, han var fascinerad av min yngsta hund som fick springa lös, han hade aldrig sett en hund springa så snabbt och förstod inte hur hunden ens hann stanna när han kom mot oss 😅 Självklart skötte sig båda mina små grabbar bra och killen fick vara med om sin första hundpromenad i skogen. Min äldre hund hängde på lika snäll som alltid.

En rolig sak med killen är att han intresserar sig för saker andra struntar i eller helt oväntade saker. Som att han ville lära sig hur bilselen till hundarna fungerar fast alla andra flyr för att den är så krånglig. Han frågar om jag gillar att bli kliad på ryggen, ser att mina händer är torra och frågar om han får smörja in dom, stöttar mig i allt och peppar mig som nu i helgen när jag tävlade rally och tidigare när det var freestyle. Eller när jag varit hos läkaren. Hör av sig varje morgon för att säga godmorgon och checka av läget. Han bara finns där för mig. När jag säger att jag klarat något jag varit orolig för oavsett vad säger han att det var självklart för honom, att han vet att jag kan mer än jag själv tror osv.

Det är ganska exakt en månad sen vi träffades nu. Vad gjorde jag utan honom?
 
Jag har börjat inse att jag verkligen inte är värd att älskas och att allt i livet bara är meningslöst. Alla i min närhet gifter sig, får barn, har tusen killar i deras hälar och jag är bara... Värdelös. Jag jobbar på, får täcka upp för alla på jobbet så att deras familjeliv ska gå ihop eftersom jag inte kan tas i med tång och därför är den ende utan barn.
Livet bara rullar på, förhoppningsvis inte allt för länge till, för varför skrota runt ensam, ful och konstig?
 
Jag har börjat inse att jag verkligen inte är värd att älskas och att allt i livet bara är meningslöst. Alla i min närhet gifter sig, får barn, har tusen killar i deras hälar och jag är bara... Värdelös. Jag jobbar på, får täcka upp för alla på jobbet så att deras familjeliv ska gå ihop eftersom jag inte kan tas i med tång och därför är den ende utan barn.
Livet bara rullar på, förhoppningsvis inte allt för länge till, för varför skrota runt ensam, ful och konstig?

Hey.
Jag är med dig ❤ jag har numera ingen singelvän kvar, alla gifter sig/skaffar barn/pojkvän.

Man känner sig halvt hopplös, men du, jag tror det finns nån för oss också!
 
Jag har börjat inse att jag verkligen inte är värd att älskas och att allt i livet bara är meningslöst. Alla i min närhet gifter sig, får barn, har tusen killar i deras hälar och jag är bara... Värdelös. Jag jobbar på, får täcka upp för alla på jobbet så att deras familjeliv ska gå ihop eftersom jag inte kan tas i med tång och därför är den ende utan barn.
Livet bara rullar på, förhoppningsvis inte allt för länge till, för varför skrota runt ensam, ful och konstig?
Du är iaf inte ensam. ❤️ Är på samma ställe och vet precis hur det känns..
 
Jag har börjat inse att jag verkligen inte är värd att älskas och att allt i livet bara är meningslöst. Alla i min närhet gifter sig, får barn, har tusen killar i deras hälar och jag är bara... Värdelös. Jag jobbar på, får täcka upp för alla på jobbet så att deras familjeliv ska gå ihop eftersom jag inte kan tas i med tång och därför är den ende utan barn.
Livet bara rullar på, förhoppningsvis inte allt för länge till, för varför skrota runt ensam, ful och konstig?
Är 39 och har aldrig haft ett förhållande, då jag visst bara funkar att ligga med eller vara vän med... Vill iaf inte ha barn, så just den delen behöver jag inte ha ångest över... Så jag förstår dig, helt och fullt. Kan bara erbjuda min förståelse och hoppas på att du hittar det du vill ha någon dag.
 
Är 39 och har aldrig haft ett förhållande, då jag visst bara funkar att ligga med eller vara vän med... Vill iaf inte ha barn, så just den delen behöver jag inte ha ångest över... Så jag förstår dig, helt och fullt. Kan bara erbjuda min förståelse och hoppas på att du hittar det du vill ha någon dag.
Vill ha barn, men är 29 så det är bara att inse att det är för sent och aldrig kommer att ske.

Får bli crazy cat lady och se mina kusinbarn växa upp istället!
 
Vill ha barn, men är 29 så det är bara att inse att det är för sent och aldrig kommer att ske.

Får bli crazy cat lady och se mina kusinbarn växa upp istället!

Med all respekt för att livet kan kännas hopplöst och ensamt. Att säga att det vid 29 års ålder är försent att skaffa barn är inte bara ett påstående som helt saknar grund rent vetenskapligt/medicinskt utan också något som kan kännas som ett otroligt hån mot alla de som är 10-15 år äldre och ofrivilligt barnlösa av olika anledningar❤️
 
Det är de inte/vi inte. Lägg ner sociala medier om det känns så. Det är skit.

Eller sluta följ folk som är tip top 24/7. Vi är många som gärna skyltar med allt vårt kaos och våra tillkortakommanden. Jag tycker att det ger tröst.
Följer nästan bara konton som får mig att må bra, massa hantverk (även om jag får lite prestationsångest ^^)
Med all respekt för att livet kan kännas hopplöst och ensamt. Att säga att det vid 29 års ålder är försent att skaffa barn är inte bara ett påstående som helt saknar grund rent vetenskapligt/medicinskt utan också något som kan kännas som ett otroligt hån mot alla de som är 10-15 år äldre och ofrivilligt barnlösa av olika anledningar❤️
Fast om jag inte träffar någon så har ju inte åldern någon betydelse? 29 år, sen ska jag träffa någon, vara tillsammans med den kanske 3-5 år, sen lika länge på att kanske skaffa barn och så är det ju ändå just det, för sent?
 
Vill ha barn, men är 29 så det är bara att inse att det är för sent och aldrig kommer att ske.

Får bli crazy cat lady och se mina kusinbarn växa upp istället!
Fast 29 är verkligen inte försent för barn. Jag är 33 och tänker att det ännu finns tid om jag vill ha barn, både för att skaffa med partner eller på egen hand. Visst kan det vara så att man inte kan få barn, men så kan det vara redan vid 25, det vet man inte.
 
Följer nästan bara konton som får mig att må bra, massa hantverk (även om jag får lite prestationsångest ^^)

Fast om jag inte träffar någon så har ju inte åldern någon betydelse? 29 år, sen ska jag träffa någon, vara tillsammans med den kanske 3-5 år, sen lika länge på att kanske skaffa barn och så är det ju ändå just det, för sent?

Varför skulle det behöva gå 10 år från att man träffat dom för att skaffa barn?
 
Fast 29 är verkligen inte försent för barn. Jag är 33 och tänker att det ännu finns tid om jag vill ha barn, både för att skaffa med partner eller på egen hand. Visst kan det vara så att man inte kan få barn, men så kan det vara redan vid 25, det vet man inte.

Men man måste ha i åtanke att man kanske inte vill ha barn direkt.
Få kommer ta vara över 30+, det blir svårare, men inte omöjligt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 230
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
534
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 515
Senast: Lingon
·
Svar
44
· Visningar
1 433

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp