Dejtingtråden 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet verkligen inte vad det är med mig men senaste 2 veckorna har jag varit så irriterad på killen. Vi skulle setts igår men jag hade feber så vi tog en telefonträff men jag hörde att han satt vid datorn och klickade runt och inte gav mig hela sin uppmärksamhet. Störde ihjäl mig på det.

Han kan eventuellt ses på lördag men vet inte än, jag frågade vad han skulle göra på lördag och han sa inget men när jag frågade när vi ska ses hade han plötsligt fullt upp och visste inte när/om vi ska hinna ses. Jag vill att han ska prioritera mig när det inte gått att ses på så länge, men vi ska hem till mina föräldrar på söndag och han får bara inte hoppa av nu. Han har ju knappt haft tid alls för mig senaste tiden.Igår var det pga min feber men annars är det han.

Är så irriterad, jag ska ge honom en eller några veckor sen orkar jag inte mer,

Han är så sjukt negativ just nu. Det har ju hänt en del för honom så det räknar jag in och förstår och det är därför jag ger det ett tag till men jag vill inte vara tillsammans med honom om han ska sprida så mycket negativ energi som nu.

Får se hur det blir på lördag och söndag, om han kan vinna några poäng då. Och att jag får se den killen jag ju verkligen gillar.

+1 på det @Ramona skrev. Kan det vara så att lite väl mycket hänger på den här killen? Dessutom skrev du väl i en annan tråd att du mår väldigt dåligt psykiskt just nu, tror du det kan spela in i att det känns så negativt med killen helt plötsligt? Det har ju verkligen varit rosa moln och låtit jättefint mellan er hittills.
 
+1 på det @Ramona skrev. Kan det vara så att lite väl mycket hänger på den här killen? Dessutom skrev du väl i en annan tråd att du mår väldigt dåligt psykiskt just nu, tror du det kan spela in i att det känns så negativt med killen helt plötsligt? Det har ju verkligen varit rosa moln och låtit jättefint mellan er hittills.
Antagligen är problemet mycket större för att jag mår dåligt själv. Men jag vet inte, det är bara en irriterande känsla jag har att något är fel. Men det är det säkert inte.
 
Men varför är du irriterad på att han haft mycket att göra? Han är mitt uppe i en flytt? Har haft inbrott etc. Varför stressar du så?

Har du inga andra grejer i livet än honom? Kompisar du vill umgås med? Sitt inte hemma och vänta på att han ska höra av sig, var proaktiv själv och hitta på grejer. Såklart man vill att killen ska vilja spendera tid med dig, men det vill han ju. Han har ju tackat ja till fika på söndag med familjen. Han måste ju också få tid att träffa sina vänner, få umgås med sin familj, hinna göra saker han vill göra. Livet är ju inte bara att spendera 100% av ens lediga tid med den personen man är tillsammans med.
Jag vet, och jag kräver inte så mycket rent praktiskt, jag vill också leva mitt liv. Men det har bara känts konstigt ett tag.
 
Nu har jag precis sagt hej då till honom och försöker varva ner, nu känns allt så bra igen och vi pratade massor och dörrar har öppnats. Jag vill göra saker med honom som jag aldrig i hela mitt liv velat. Det är konstigt. Jag trodde efter allt jag var utsatt för en lång tid att det aldrig skulle komma en dag då jag var det minsta lilla nyfiken. Jag är inte där helt fullt men tanken på att det nog skulle kunna bli något bra har väckts.:angel:

Vi tittade på film, myste, pratade om djupa saker, pratade lite vanligt och myste med hundarna och jag låg i hans famn och han växlade mellan att kittla så där skönt på armarna och att hålla om hela mig.

Jag är så, så glad att vi kunde träffas på ett så bra sätt så jag kunde bryta min negativa tankespiral innan den fastnade. Nu är allt rosafluffigt igen med lite regnbågar och enhörningar och en liten lockelse :love:
 
Sitter svårt chockad, gråtit, förvirrad och lätt förbannad.

Jag har öppnat mitt konto på HP igen, tänkte att jag skulle försöka gå vidare även om jag inte kände mig speciellt intresserad av någon alls när jag hittade en trevlig text tidigt i morse när jag inte kunde sova. Loggade in senare igen och den personen hade skickat en flirt och skrev till mig och jag svarade. Ett par meddelanden senare öppnar han sina bilder och ber att få se mina.

Jag kollar bilderna innan jag öppnar och vad ser jag? Jo, han som ligger för döden?! Samma jävla foton + några nya. Var allt bara fejk? Har han glömt vilka han haft kontakt på HP sedan tidigare? Hur i h-vete kan han vara döende och bryta kontakten för att han inte orkade mer för att sedan kontakta mitt nick på HP 3 månader efter vi sågs första gången? 😲😢😡

Tårarna rann över när jag såg honom, kunde bara fråga om det var han på bilderna och svarade att jag redan lagt på vinterdäcken, sen loggade jag ut utan att vänta på svar ... Har jag gått och sörjt någon jäkla mytoman? Var allt, allt han berättade lögner? Han avreggade sitt konto förra gången så han har ingen tidigare konversation att läsa tillbaka och det här var ett helt nytt nick men delvis samma bilder ...
 
Sitter svårt chockad, gråtit, förvirrad och lätt förbannad.

Jag har öppnat mitt konto på HP igen, tänkte att jag skulle försöka gå vidare även om jag inte kände mig speciellt intresserad av någon alls när jag hittade en trevlig text tidigt i morse när jag inte kunde sova. Loggade in senare igen och den personen hade skickat en flirt och skrev till mig och jag svarade. Ett par meddelanden senare öppnar han sina bilder och ber att få se mina.

Jag kollar bilderna innan jag öppnar och vad ser jag? Jo, han som ligger för döden?! Samma jävla foton + några nya. Var allt bara fejk? Har han glömt vilka han haft kontakt på HP sedan tidigare? Hur i h-vete kan han vara döende och bryta kontakten för att han inte orkade mer för att sedan kontakta mitt nick på HP 3 månader efter vi sågs första gången? 😲😢😡

Tårarna rann över när jag såg honom, kunde bara fråga om det var han på bilderna och svarade att jag redan lagt på vinterdäcken, sen loggade jag ut utan att vänta på svar ... Har jag gått och sörjt någon jäkla mytoman? Var allt, allt han berättade lögner? Han avreggade sitt konto förra gången så han har ingen tidigare konversation att läsa tillbaka och det här var ett helt nytt nick men delvis samma bilder ...
Men oj. Vad obehagligt. Jag vet inte vad jag hoppas på mer än att du landar bra och oavsett är det där ingen härlig person att ha kontakt med
 
Sitter svårt chockad, gråtit, förvirrad och lätt förbannad.

Jag har öppnat mitt konto på HP igen, tänkte att jag skulle försöka gå vidare även om jag inte kände mig speciellt intresserad av någon alls när jag hittade en trevlig text tidigt i morse när jag inte kunde sova. Loggade in senare igen och den personen hade skickat en flirt och skrev till mig och jag svarade. Ett par meddelanden senare öppnar han sina bilder och ber att få se mina.

Jag kollar bilderna innan jag öppnar och vad ser jag? Jo, han som ligger för döden?! Samma jävla foton + några nya. Var allt bara fejk? Har han glömt vilka han haft kontakt på HP sedan tidigare? Hur i h-vete kan han vara döende och bryta kontakten för att han inte orkade mer för att sedan kontakta mitt nick på HP 3 månader efter vi sågs första gången? 😲😢😡

Tårarna rann över när jag såg honom, kunde bara fråga om det var han på bilderna och svarade att jag redan lagt på vinterdäcken, sen loggade jag ut utan att vänta på svar ... Har jag gått och sörjt någon jäkla mytoman? Var allt, allt han berättade lögner? Han avreggade sitt konto förra gången så han har ingen tidigare konversation att läsa tillbaka och det här var ett helt nytt nick men delvis samma bilder ...

Men hjälp!!!!
Vad är det för fel på folk??? 😨
 
Sitter svårt chockad, gråtit, förvirrad och lätt förbannad.

Jag har öppnat mitt konto på HP igen, tänkte att jag skulle försöka gå vidare även om jag inte kände mig speciellt intresserad av någon alls när jag hittade en trevlig text tidigt i morse när jag inte kunde sova. Loggade in senare igen och den personen hade skickat en flirt och skrev till mig och jag svarade. Ett par meddelanden senare öppnar han sina bilder och ber att få se mina.

Jag kollar bilderna innan jag öppnar och vad ser jag? Jo, han som ligger för döden?! Samma jävla foton + några nya. Var allt bara fejk? Har han glömt vilka han haft kontakt på HP sedan tidigare? Hur i h-vete kan han vara döende och bryta kontakten för att han inte orkade mer för att sedan kontakta mitt nick på HP 3 månader efter vi sågs första gången? 😲😢😡

Tårarna rann över när jag såg honom, kunde bara fråga om det var han på bilderna och svarade att jag redan lagt på vinterdäcken, sen loggade jag ut utan att vänta på svar ... Har jag gått och sörjt någon jäkla mytoman? Var allt, allt han berättade lögner? Han avreggade sitt konto förra gången så han har ingen tidigare konversation att läsa tillbaka och det här var ett helt nytt nick men delvis samma bilder ...

Men what??!! Det låter ju extremt osannolikt att han inte skulle minnas dig, har du bilder på ditt konto?

Jag vill ju helst tro bra om människor - tänkte på om hans sjukdomsbild eller medicinering kan orsaka minnesförlust, och att han bara använder HP för att tänka på något annat än sjukdomen...?
 
Nej, nu behöver jag iaf inte sörja någon förlorad kärlek längre. Vilket jäkla uppvaknande jag fick, så många tårar jag fällt över honom, helt i onödan.
Men alltså det verkar ju jättemärkligt, har du inte träffat honom? För om du har det lär du ju veta om han är sjuk eller inte, tänker väl som ovanstående också att HP i så fall är ett sätt att tänka på något annat. Har du inte träffat honom, ja då finns ju möjligheten att han ljuger. Jag hade ju blivit fly förbannad och och skrivit något giftigt om jag nu var säker på min sak, men det är ju givetvis känsligt om det är så att han faktiskt är sjuk... Usch i alla fall, lider med dig. Förstår inte, om det nu är som du misstänker, hur långt folk kan gå... Sjuk är han ju, frågan är på vilket sätt då...
 
Men what??!! Det låter ju extremt osannolikt att han inte skulle minnas dig, har du bilder på ditt konto?

Jag vill ju helst tro bra om människor - tänkte på om hans sjukdomsbild eller medicinering kan orsaka minnesförlust, och att han bara använder HP för att tänka på något annat än sjukdomen...?
Men alltså det verkar ju jättemärkligt, har du inte träffat honom? För om du har det lär du ju veta om han är sjuk eller inte, tänker väl som ovanstående också att HP i så fall är ett sätt att tänka på något annat. Har du inte träffat honom, ja då finns ju möjligheten att han ljuger. Jag hade ju blivit fly förbannad och och skrivit något giftigt om jag nu var säker på min sak, men det är ju givetvis känsligt om det är så att han faktiskt är sjuk... Usch i alla fall, lider med dig. Förstår inte, om det nu är som du misstänker, hur långt folk kan gå... Sjuk är han ju, frågan är på vilket sätt då...
Klart som fan att han skulle känna igen mig om jag öppnade bilderna, men eftersom han avreggade sig för tre månader sedan håller han nog inte koll på vilka han kontaktat tidigare. Jag trodde jag kände honom, vi träffades första gången strax efter vi fick kontakt på HP, han har varit hemma hos mig, vi har lossat halm, han har sett mina hästar, träffat mina hundar, vi har haft telefonkontakt nästan dagligen i november, sms:at massor och jag föll totalt för honom.

Jag har gråtit ögonen ur mig för att han var döende och enligt honom fick han diagnosen i början av augusti, man får inte minnesförlust av strålbehandling. Man får inte minnesförlust av metastaser i tarm, bukhinna och bukspottkörtel. Om han var så dålig som han gett sken av så borde han varit död nu. Varför skulle han fortsätta ljuga istället för att vara ärlig om det hade varit sant det han skrev till mig? Nu skulle han gå och byta vinterdäck på bilen när jag loggade ut efter att ha sett honom under ett annat nick, knappast något man gör om man är döende i cancer.
 
Klart som fan att han skulle känna igen mig om jag öppnade bilderna, men eftersom han avreggade sig för tre månader sedan håller han nog inte koll på vilka han kontaktat tidigare. Jag trodde jag kände honom, vi träffades första gången strax efter vi fick kontakt på HP, han har varit hemma hos mig, vi har lossat halm, han har sett mina hästar, träffat mina hundar, vi har haft telefonkontakt nästan dagligen i november, sms:at massor och jag föll totalt för honom.

Jag har gråtit ögonen ur mig för att han var döende och enligt honom fick han diagnosen i början av augusti, man får inte minnesförlust av strålbehandling. Man får inte minnesförlust av metastaser i tarm, bukhinna och bukspottkörtel. Om han var så dålig som han gett sken av så borde han varit död nu. Varför skulle han fortsätta ljuga istället för att vara ärlig om det hade varit sant det han skrev till mig? Nu skulle han gå och byta vinterdäck på bilen när jag loggade ut efter att ha sett honom under ett annat nick, knappast något man gör om man är döende i cancer.
Alltså… jag saknar ord. JAG blir chockad, kan bara tänka mig hur du känner dig 💔
 
Klart som fan att han skulle känna igen mig om jag öppnade bilderna, men eftersom han avreggade sig för tre månader sedan håller han nog inte koll på vilka han kontaktat tidigare. Jag trodde jag kände honom, vi träffades första gången strax efter vi fick kontakt på HP, han har varit hemma hos mig, vi har lossat halm, han har sett mina hästar, träffat mina hundar, vi har haft telefonkontakt nästan dagligen i november, sms:at massor och jag föll totalt för honom.

Jag har gråtit ögonen ur mig för att han var döende och enligt honom fick han diagnosen i början av augusti, man får inte minnesförlust av strålbehandling. Man får inte minnesförlust av metastaser i tarm, bukhinna och bukspottkörtel. Om han var så dålig som han gett sken av så borde han varit död nu. Varför skulle han fortsätta ljuga istället för att vara ärlig om det hade varit sant det han skrev till mig? Nu skulle han gå och byta vinterdäck på bilen när jag loggade ut efter att ha sett honom under ett annat nick, knappast något man gör om man är döende i cancer.

Vilket jäkla as. Men jag är inte så chockad tyvärr. Ibland får jag bara en känsla av att det är något som inte stämmer och det fick jag här redan från början.
 
Klart som fan att han skulle känna igen mig om jag öppnade bilderna, men eftersom han avreggade sig för tre månader sedan håller han nog inte koll på vilka han kontaktat tidigare. Jag trodde jag kände honom, vi träffades första gången strax efter vi fick kontakt på HP, han har varit hemma hos mig, vi har lossat halm, han har sett mina hästar, träffat mina hundar, vi har haft telefonkontakt nästan dagligen i november, sms:at massor och jag föll totalt för honom.

Jag har gråtit ögonen ur mig för att han var döende och enligt honom fick han diagnosen i början av augusti, man får inte minnesförlust av strålbehandling. Man får inte minnesförlust av metastaser i tarm, bukhinna och bukspottkörtel. Om han var så dålig som han gett sken av så borde han varit död nu. Varför skulle han fortsätta ljuga istället för att vara ärlig om det hade varit sant det han skrev till mig? Nu skulle han gå och byta vinterdäck på bilen när jag loggade ut efter att ha sett honom under ett annat nick, knappast något man gör om man är döende i cancer.

Kan hans bilder ha blivit stulna då? Sånt händer ju ibland.... Jag vet inte, låter ju helt vidrigt och fullkomligt sinnessjukt att ljuga om en sådan diagnos... :crazy: Lider med dig oavsett vilket :heart
 
Prata med honom den vanliga vägen. Där är mycket skumt och stulen skit på nätet. Kan ju faktiskt vara så.
 
Matchat med två på Facebook dejting. Blev så glad och tänkte nästan skriva nåt, men tänkte sen till. Den ena var alldeles för ung och den andra gillade jag nog egentligen bara pga att hon hade en häst på sin bild :o

Har rannsakat mig själv litegrann och vad jag faktiskt söker. Hoppas hon finns. Men en liiten längtan finns i alla fall där ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 315
Svar
694
· Visningar
36 518
  • Artikel
Hästnyheter Han har jobbat i thaikök, sportbutiker, cykelaffärer – och som hästskötare. Nu gör Leon Hallén, 33, ny karriär. För Expressen berättar...
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp