Dejtingtråden 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sedan tråden om skärmtid har jag funderat mer över mitt mobilanvändande. Jag snittar runt 1.5 h/dag enbart på messenger. Mycket hästsnack men allra mest är det med The Guy. Varje gång jag ska vidarebefordra skvaller till en kollega om jobbet så är det "vänta, vi skrev om det innan idag..." och så får jag scrolla, eller söka 😅 Även om det är bilder i bildhistoriken pga delar så mycket typ vardagsbilder osv 😅

Har också insett att jag blivit otroligt van vid att det finns typ alltid ett, oftast flera, osvarade meddelanden när jag tar upp mobilen, att få svar jättefort, och att det aldrig är långa luckor utan att jag redan vet om det på förhand. Och sedan diskussionen om att kolla upp nya dejter och min egna historik av övertänkande gör detta det ganska tydligt för mig vilken typ av kommunikation jag mår bra av i en relation.

Jag mår liksom på riktigt dåligt av frågan "hur har din dag varit?" i en sådan här typ av relation för för mig betyder det bara att man inte haft någon känsla för den andre under dagen. Det är helt fine om man är upptagen eller om den ställs i ett sammanhang där man vet att den andre behöver prata mera om just sitt mående denna dagen/pga denna dagen när man ses/har tid på kvällen. Men för mig så blev det ännu tydligare att jag vill träffa någon som har samma behov av att "vara incheckad" sin vakna tid. När vi jobbar olika skift och sover olika tider är det ganska ofta ändå många olästa meddelanden för den som vaknar för det händer saker man vill berätta o gör det löpande typ. Eller så blir det HEJ och så vill man berätta allt när den andre vaknat.

Intressant att detta ofta värderas lägre än att ses irl (tänker på diskussionerna i skärmtidstråden). Det passar inte mig 😅
 
Ny tråd, men tänkte bara berätta att allt är avslutat och att jag åter igen får tacka magkänslan som varnade att något kändes konstigt! 👏🏻

Han hade såklart inte varit där. Varför ens dra ihop en sån historia förstår jag inte och jag bryr mig inte om varför heller, bara glad att vi aldrig kom så långt så vi gjorde något mer än en kaffe och promenad, och glad att jag inte hann lägga ner mer tid och energi på honom än vad jag gjort. 😊

Nya tag, igen! 😅
 
Ny tråd, men tänkte bara berätta att allt är avslutat och att jag åter igen får tacka magkänslan som varnade att något kändes konstigt! 👏🏻

Han hade såklart inte varit där. Varför ens dra ihop en sån historia förstår jag inte och jag bryr mig inte om varför heller, bara glad att vi aldrig kom så långt så vi gjorde något mer än en kaffe och promenad. 😊

Nya tag, igen! 😅

Hejja! Magkänslan har fan alltid rätt. Aldrig svikit mig hittills.
 
Ny tråd, men tänkte bara berätta att allt är avslutat och att jag åter igen får tacka magkänslan som varnade att något kändes konstigt! 👏🏻

Han hade såklart inte varit där. Varför ens dra ihop en sån historia förstår jag inte och jag bryr mig inte om varför heller, bara glad att vi aldrig kom så långt så vi gjorde något mer än en kaffe och promenad, och glad att jag inte hann lägga ner mer tid och energi på honom än vad jag gjort. 😊

Nya tag, igen! 😅
Men usch! ❤️ Var han upptagen?
 
Men usch! ❤️ Var han upptagen?

Antagligen. Jag vet inte. Han skrev att ”Nu är tävlingen slut och jag kom inte till final, men 7: de plats är ju inte så illa det heller! 😊

Och ja, då snooooookade jag på den öppna resultatlistan på deras öppna hemsida, och svarade helt enkelt ”Så vidare du plötsligt inte heter Emil och tävlar för ***** så har du då inte kommit på någon sjunde plats! 😅 Jag tror det är lika bra vi avslutar detta!” Sen fick jag ett ”Förlåt, nej, jag har inte varit där som du listat ut… Fan, förlåt!” efter en timme till svar, sen började han skriva något mer men slutade skriva, skrev igen, sen slutade. Sen har det varit tyst och jag gissar att jag inte kommer höra mer för han vet ju att han gjort bort sig.

Så, jag vet inte anledningen, och jag bryr mig som sagt inte heller. Måste ju vara en riktigt bra en om man drar igång en sån där stor ljugarplan tänker jag. 😂 Jag är då inte ett dugg intresserad av honom nu oavsett anledning så det kvittar.

Tycker bara synd om hans (antagligen) tjej. Lär ju inte vara första gången han är ute på sidospår tänker jag.
 
Antagligen. Jag vet inte. Han skrev att ”Nu är tävlingen slut och jag kom inte till final, men 7: de plats är ju inte så illa det heller! 😊

Och ja, då snooooookade jag på den öppna resultatlistan på deras öppna hemsida, och svarade helt enkelt ”Så vidare du plötsligt inte heter Emil och tävlar för ***** så har du då inte kommit på någon sjunde plats! 😅 Jag tror det är lika bra vi avslutar detta!” Sen fick jag ett ”Förlåt, nej, jag har inte varit där som du listat ut… Fan, förlåt!” efter en timme till svar, sen började han skriva något mer men slutade skriva, skrev igen, sen slutade. Sen har det varit tyst och jag gissar att jag inte kommer höra mer för han vet ju att han gjort bort sig.

Så, jag vet inte anledningen, och jag bryr mig som sagt inte heller. Måste ju vara en riktigt bra en om man drar igång en sån där stor ljugarplan tänker jag. 😂 Jag är då inte ett dugg intresserad av honom nu oavsett anledning så det kvittar.

Tycker bara synd om hans (antagligen) tjej. Lär ju inte vara första gången han är ute på sidospår tänker jag.
Men vilket jävla dunderpucko 🤦‍♀️ Tur för dig ändå att han inte var tillräckligt smart att ljuga om saker som inte gått att kolla upp!
 
Ny tråd, men tänkte bara berätta att allt är avslutat och att jag åter igen får tacka magkänslan som varnade att något kändes konstigt!
Men alltså, vilket pucko!:banghead: (både puckad som beter sig som han gjorde, och att dessutom ljuga om nåt som går att kolla upp. Inte för att det hade varit bättre om han ljugit på annat sätt, man ska inte ljuga över huvud taget så klart. Men han verkar ju inte vara allt för smart och smidig över huvud taget med tanke på detta, och som sagt stackars eventuell partner om detta händer ofta)

Tur att det kom fram innan ni börjat lära känna varandra mer!
 
Men alltså, vilket pucko!:banghead: (både puckad som beter sig som han gjorde, och att dessutom ljuga om nåt som går att kolla upp. Inte för att det hade varit bättre om han ljugit på annat sätt, man ska inte ljuga över huvud taget så klart. Men han verkar ju inte vara allt för smart och smidig över huvud taget med tanke på detta, och som sagt stackars eventuell partner om detta händer ofta)

Tur att det kom fram innan ni börjat lära känna varandra mer!

Med tanke på förra tråden så var det fy och skam att kolla upp sånt, så då hade han ju klarat sig undan bra! 😂😂😂🤣😂😂😂
 
Senast ändrad:
Antagligen. Jag vet inte.
/.../
Tycker bara synd om hans (antagligen) tjej. Lär ju inte vara första gången han är ute på sidospår tänker jag.
Jag lärde mig den hårda vägen att alltid kolla upp killar på ratsit eller liknande vem han är folkbokförd med innan. Jag står helt på din sida i snoka-debatten för fy fan vad jag blev bränd på en kille som visade sig ha sambo. Hade jag googlat honom innan så hade jag besparat mig själv massor med ångest och energi.

Numer kollar jag dessutom upp dem på MrKoll ifall de är dömda för någonting. Det utesluter ju inte att de är idioter, men jag slipper i alla fall de värsta idioterna.
 
Antagligen. Jag vet inte. Han skrev att ”Nu är tävlingen slut och jag kom inte till final, men 7: de plats är ju inte så illa det heller! 😊

Och ja, då snooooookade jag på den öppna resultatlistan på deras öppna hemsida, och svarade helt enkelt ”Så vidare du plötsligt inte heter Emil och tävlar för ***** så har du då inte kommit på någon sjunde plats! 😅 Jag tror det är lika bra vi avslutar detta!” Sen fick jag ett ”Förlåt, nej, jag har inte varit där som du listat ut… Fan, förlåt!” efter en timme till svar, sen började han skriva något mer men slutade skriva, skrev igen, sen slutade. Sen har det varit tyst och jag gissar att jag inte kommer höra mer för han vet ju att han gjort bort sig.

Så, jag vet inte anledningen, och jag bryr mig som sagt inte heller. Måste ju vara en riktigt bra en om man drar igång en sån där stor ljugarplan tänker jag. 😂 Jag är då inte ett dugg intresserad av honom nu oavsett anledning så det kvittar.

Tycker bara synd om hans (antagligen) tjej. Lär ju inte vara första gången han är ute på sidospår tänker jag.

Men fy fan vad folk HÅLLER PÅ med lögner och uppdiktade historier. :banghead: Hur orkar man ens.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 230
  • Artikel
Hästnyheter Han har jobbat i thaikök, sportbutiker, cykelaffärer – och som hästskötare. Nu gör Leon Hallén, 33, ny karriär. För Expressen berättar...
Svar
0
· Visningar
77
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Årets sista start. Då skrev Sandra Eriksson, 33, travhistoria. Fyra V75-segrar samma dag. – Så skönt, jag har funderat på att sluta...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Hat
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp