Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast jag är jämnårig med dig och har varit på en del rätt bra dejter över tiden. Men det behövs lite skrivande innan jag vill träffas just för att slippa de värsta avarterna. Jag dejtar inte alls nu pga osugen men ändå
Ja, exakt det jag skrev. Vad vill du med ditt inlägg?
 
Var vinkillen han från Köpenhamn som du ibland träffade ensam och ibland tillsammans med andra? Sorry om jag blandar ihop 😄
Kul ändå att ni båda verkar tycka att det är härligt att ses igen 🥰
Det var rätt många där ett tag 😄. Köpenhamn blev min käresta, vinkillen är från Malmö. Båda är flersamma.

Vi har pratat rätt mycket, han är intensiv, smart och intressant, och det är skönt att bara svepas med av det och inte behöva vara motor själv.
 
Jaha dejt avklarad. Kvällen började trevligt men dejten blev påtagligt berusad efter dessert. Och ville då berätta om vad han tycker är hett och om jag kan tänka mig ha pumps, minst 10 cm klack, blanka strumpor och strumpeband. Sa bara att jag väljer själv min klädsel. Det visade bara att jag var stel pryd och bla bla enligt dejt. Jag ursäktade mig för ett besök på datarummet. Men jag gick därifrån och åkte hem.

Nu kommer jag ihåg varför snabba träffar inte alltid är att föredra.

Och notan var betald innan jag avlägsnade mig.

Edit , inte datarummet utan damrum.....
Vilken idiot. Du gjorde helt rätt.
 
Är det någon som har lite flyt i sin dejting? En och annan solskenshistoria eller uppdatering om en lyckad dejt skulle inte sitta fel just nu. :D

Jag dejtar ju mitt Wow, som jag numera kommer att benämna L så att han slipper misstas för ett datorspel :p, men vi har så himla svårt att få ihop tillfällen att ses. Avstånd, sjukdom och vissa olikheter i livet gör att det drar ut mellan gångerna. Jag hade tänkt ge upp allt vad dejting heter, men jag gillar verkligen denna man och har känt starkt för honom sedan första gången vi sågs för lite drygt ett år sedan. Det är något speciellt med honom och attraktionen när vi ses är rent ut sagt galen.

Är det någon i tråden som dejtat någon vars liv är helt olikt ert, och med lyckat, eller åtminstone hyfsat lyckat, resultat? Egentligen tänker jag att det är en fördel att vara ganska lika och vi har gemensamma intressen och trivs jättebra ihop, men däremot väldigt olika livssituation.
 
Är det någon som har lite flyt i sin dejting? En och annan solskenshistoria eller uppdatering om en lyckad dejt skulle inte sitta fel just nu. :D

Jag dejtar ju mitt Wow, som jag numera kommer att benämna L så att han slipper misstas för ett datorspel :p, men vi har så himla svårt att få ihop tillfällen att ses. Avstånd, sjukdom och vissa olikheter i livet gör att det drar ut mellan gångerna. Jag hade tänkt ge upp allt vad dejting heter, men jag gillar verkligen denna man och har känt starkt för honom sedan första gången vi sågs för lite drygt ett år sedan. Det är något speciellt med honom och attraktionen när vi ses är rent ut sagt galen.

Är det någon i tråden som dejtat någon vars liv är helt olikt ert, och med lyckat, eller åtminstone hyfsat lyckat, resultat? Egentligen tänker jag att det är en fördel att vara ganska lika och vi har gemensamma intressen och trivs jättebra ihop, men däremot väldigt olika livssituation.

Om ni nu gillar varandra och har trivts bra ihop under ett år, så är väl frågan hur ni kan foga samman era liv kanske? Kan någon av er flytta till den andre? :) Eller missförstår jag helt?
 
Kan bidra med något lite positivt åtm. Jag har äntligen kommit hem till The Guy i tid så vi bokat vår semester 😅 Otroligt ovant för mig som aldrig varit iväg på annat än hästkurser, känns jättekonstigt fast ändå jättekul!

Och i morgon ska han träffa min mamma, det blir säkert trevligt.

Ibland blir jag lite osäker men han är verkligen stabil alltså. Jag har jobbat massor, haft mycket med hästen och varit allmänt skitstressad och får så lätt dåligt samvete. Är så mycket jag vill göra tillsammans och det är bara jag som står ivägen för det. Men han verkar precis lika chill, nöjd och engagerad som första dagen vi träffades så jag får väl lita på det (vi pratar om det) att det är liksom bra. Sluta noja. Jag är ju utöver det supernöjd. Har inga idéer om hur saker ska utvecklas och framskrida osv utan det är ju precis som jag vill.

Minus att han är rädd för att träffa mina vänner kanske men några nackdelar får man faktiskt ha :)
 
Fast jag är jämnårig med dig och har varit på en del rätt bra dejter över tiden. Men det behövs lite skrivande innan jag vill träffas just för att slippa de värsta avarterna. Jag dejtar inte alls nu pga

Va? Det jag svarade på var ju inte exakt det jag skrev men ändå. Tog du illa vid på nåt vis så ber jag om ursäkt. Jag ville bara dela min erfarenhet som just inte var lik det inlägget jag svarade på
Sorry för hårt tonfall. Det var inte meningen. Och mitt svar var kasst. Lite snabb ibland.
 
Hörrni, jag har fått ett litet crush på veterinärassistenten på ena hästkliniken jag använder ibland. Han är ganska nytubildad så troligen max 30 år, dvs. rätt mkt yngre än mig som passerat 40.... Tycker ni man skulle kunna försöka sig på en liten sommarflirt ändå? :angel: Vi har nämligen gemensama bekanta som skulle kunna se till så vi sågs i sociala samanhang...
 
Hörrni, jag har fått ett litet crush på veterinärassistenten på ena hästkliniken jag använder ibland. Han är ganska nytubildad så troligen max 30 år, dvs. rätt mkt yngre än mig som passerat 40.... Tycker ni man skulle kunna försöka sig på en liten sommarflirt ändå? :angel: Vi har nämligen gemensama bekanta som skulle kunna se till så vi sågs i sociala samanhang...
Skadar inte att prova om det går att ses i sociala sammanhang!
 
Hörrni, jag har fått ett litet crush på veterinärassistenten på ena hästkliniken jag använder ibland. Han är ganska nytubildad så troligen max 30 år, dvs. rätt mkt yngre än mig som passerat 40.... Tycker ni man skulle kunna försöka sig på en liten sommarflirt ändå? :angel: Vi har nämligen gemensama bekanta som skulle kunna se till så vi sågs i sociala samanhang...
Klart du ska testa!
 
Är det någon som har lite flyt i sin dejting? En och annan solskenshistoria eller uppdatering om en lyckad dejt skulle inte sitta fel just nu. :D

Jag dejtar ju mitt Wow, som jag numera kommer att benämna L så att han slipper misstas för ett datorspel :p, men vi har så himla svårt att få ihop tillfällen att ses. Avstånd, sjukdom och vissa olikheter i livet gör att det drar ut mellan gångerna. Jag hade tänkt ge upp allt vad dejting heter, men jag gillar verkligen denna man och har känt starkt för honom sedan första gången vi sågs för lite drygt ett år sedan. Det är något speciellt med honom och attraktionen när vi ses är rent ut sagt galen.

Är det någon i tråden som dejtat någon vars liv är helt olikt ert, och med lyckat, eller åtminstone hyfsat lyckat, resultat? Egentligen tänker jag att det är en fördel att vara ganska lika och vi har gemensamma intressen och trivs jättebra ihop, men däremot väldigt olika livssituation.
Jag vet inte om jag har något flyt att bidra med, men en uppdatering kan jag komma med åtminstone. Vi ses rätt ofta, men i sammanhang där vi ännu inte är öppna med att vi dejtar. Och livet är rätt så mycket ivägen, så vi kan sällan ses "ifred". Men när vi väl gör det känns allt hur bra som helst :love: ibland (typ när jag har pms 😅) blir jag rätt frustrerad över att det känns som vi står och stampar, vilket jag har sagt till honom med. Han håller med, men vi är också i lite olika lägen i livet just nu så det går inte helt enkelt att ändra över en natt. Det förväntar jag mig inte heller, men det gör mig ändå ledsen emellanåt. Men summa summarum så är han ändå värd att vänta på ❤️
 
Om ni nu gillar varandra och har trivts bra ihop under ett år, så är väl frågan hur ni kan foga samman era liv kanske? Kan någon av er flytta till den andre? :) Eller missförstår jag helt?
Nej, det har du inte gjort. Det är bara det att med våra olika liv så känns det lite hopplöst och som att jag ”slösar” min tid genom att tänka att allt går att lösa framöver. Ärligt talat är jag inte alls övertygad om att det går att lösa ens om vi vill. Nu skulle vi ändå ta det långsamt, vilket jag definitivt behöver, så jag får väl passa på att försöka njuta av ett fantastiskt sällskap emellanåt och så går det väl bli vad det blir. Är bara pessimisten inom mig som säger att det är hopplöst att ens tänka att det skulle kunna funka.
 
Är det någon som har lite flyt i sin dejting? En och annan solskenshistoria eller uppdatering om en lyckad dejt skulle inte sitta fel just nu. :D
Jag har en kul uppdatering. Jag är så himla förälskad. :D:o Det är en av mina bästa vänners storebror. Han är 4 år äldre än mig och det är första gången jag dejtar åt det hållet, brukar ju alltid gilla yngre annars. Men denna killen N har raggat på mig i 2,5 år. Jag har verkligen gjort en grej av att inte släppa in honom i mitt liv, vilket jag nu undrar hur jag tänkte.:angel::confused:

Jag har alltid haft ett gott öga till honom. Vi har väldigt kul ihop (har festat en del ihop). Men jag har alltid tyckt att han är lite väl gubbig och saknar stil. Men så var vi ett gäng som skulle på Hojrock förra helgen och när en till tjej ville med sa jag att hon kunde ta min sovplats i husvagnen så kunde jag sova i N’s tält för jag visste att han inte skulle misstycka. Sagt och gjort. Det bästa sexet jag haft på väldigt länge. Hans k-k är fan i mig magisk. Han är magisk! Och det är sååå skönt att slippa lära känna någon för jag kan ju det mesta redan och han om mig. Jag ser på honom med helt andra ögon nu än jag gjort tidigare. Jag vet att han alltid varit söt och omtänksamt, men han är verkligen såååå fin. :love: Han är egentligen allt jag vill ha, om än något gubbigare än tänkt.
 
Här går det fortsatt framåt, och jag och N har dejtat en hel månad nu! Jag är väll inte alls singel längre om vi säger så. :p

Vi har umgåtts så mycket vi bara kan (vilket blivit en hel del!) och vi trivs verkligen i varandras sällskap. Han är verkligen en sån himla superfin människa. ❤️ Jag har verkligen gjort mig ett riktigt kap. :love:

Han gör mig genomlycklig den där!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag ska göra köttbullar till jul. De brukar bli bra när jag kör mitt gamla vanliga "tager vad jag haver" och geggar ihop. Men nu tänkte...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Tog nya prover förra måndagen och jag undrar lite kring mitt järnvärde. Har legat bra tidigare, kring 22, nu helt plötsligt var jag...
Svar
4
· Visningar
587
Senast: Kristall10
·
Hemmet För några dagar sedan fick jag kontrakt på ny hyresrätt. Ska nu säga upp min gamla men behöver lite hjälp att tänka. Har egentligen...
Svar
12
· Visningar
819
Senast: mysboll
·
Hemmet Jag hade för mig att jag redan sett en sån här tråd för ett tag sen, men gick bet på sökfunktionen. Vi vill införskaffa nya sängkläder...
Svar
15
· Visningar
1 115
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Emmi-pet ultraljudstandborste

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp