Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man är 66 resp 65 är man ungdomlig då?
Yaaaay jag är ungdomlig :up:
Okej. Så du beskriver dig som ungdomlig. 🤷‍♀️
I sammanhanget vi diskuterar nu är du inte enligt dig själv, så ditt inspel i den här tråden är jättekonstig.
Nix. jag finns inte på dejtingsidor öht. Tämligen meningslöst . Dejting är för yngre. Vi umgås, kortspel, brädspel, mycket snack ....
 
Hjälp, jag har börjat dejta :o

Via bekanta gick jag på blinddate med en man som visade sig vara riktigt trevlig. Vi träffades för 4 dagar sedan för lite mat efter jobbet. Vi bestämde att ses igen, och i förrgår var vi på en liten utflykt/promenad, middag och sen te hos mig. Han åkte hem till natten. Två små pussar då vi skildes åt.
I övermorgon ska vi ses på en lunchdate. ...men det känns alldeles för långt dit...

Tänk att en 55-åring kan ha så mycket fjortispirr i kroppen. Njuter och lider...och måste erkänna att jag längtar. Lite rädd är jag också.
 
Hjälp, jag har börjat dejta :o

Via bekanta gick jag på blinddate med en man som visade sig vara riktigt trevlig. Vi träffades för 4 dagar sedan för lite mat efter jobbet. Vi bestämde att ses igen, och i förrgår var vi på en liten utflykt/promenad, middag och sen te hos mig. Han åkte hem till natten. Två små pussar då vi skildes åt.
I övermorgon ska vi ses på en lunchdate. ...men det känns alldeles för långt dit...

Tänk att en 55-åring kan ha så mycket fjortispirr i kroppen. Njuter och lider...och måste erkänna att jag längtar. Lite rädd är jag också.
Svårt att andas har jag också - och att koncentrera mig
🥰:angel:
 
Hjälp, jag har börjat dejta :o

Via bekanta gick jag på blinddate med en man som visade sig vara riktigt trevlig. Vi träffades för 4 dagar sedan för lite mat efter jobbet. Vi bestämde att ses igen, och i förrgår var vi på en liten utflykt/promenad, middag och sen te hos mig. Han åkte hem till natten. Två små pussar då vi skildes åt.
I övermorgon ska vi ses på en lunchdate. ...men det känns alldeles för långt dit...

Tänk att en 55-åring kan ha så mycket fjortispirr i kroppen. Njuter och lider...och måste erkänna att jag längtar. Lite rädd är jag också.
Vad härligt 😍
Blir så glad när jag läser detta! 🥰
 
Jag hittar ju ingen som är likasinnad så jag funderar på om jag borde leta lite vidare. Igår var det en man som kontaktade mig på HP. Han såg mycket bra ut, var trevlig i sin kontakt med mig, men vi har inte samma intressen och vi bor 60 mil från varandra. Är det ens värt att svara?

Det är i alla fall enkelt med de totala stolpskotten. Fick en flirt av en man och kollade in hans profil. Kräktes nästan. Med stora bokstäver deklarerade han att han var bestämd och dominant, han ville ha traditionella könsroller och kvinnan skulle vara undergiven. :yuck:
 
Där sprack det. Jag fixar ju inte närhet och sex just nu så då ville han inte gå vidare.
Då är han inte mycket att ha kan jag tycka och då är det väl lika gott det att han sålla ut sig själv tidigt? Visst att närhet och sex är viktigt i ett förhållande- absolut men man kan också få vänta till en början och visa att det inte är det enda man vill ha tycker jag, speciellt om det faktiskt är så att det inte är möjligt "med en gång"... :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Är det ok att flytta gamla hästar till ett nytt hem? Eller är det istället bättre att låta dem somna in? Det är en fråga som flera...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Gunnar
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
317
Senast: VLMF
·
  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 594
Senast: pepp
·
Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
616
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp