DejtingtrÄden 35

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Bra dejt igÄr! Det var lite tveksamt om det ens skulle bli nÄt pga strul hos honom men han kom ivÀg tillslut. Vi hade varken pratat i telefon eller med videosamtal innan, chattat nÄgra veckor men inte sÀrskilt djupt eller mycket sÄ jag visste inte riktigt vad jag skulle förvÀnta mig.

Klyschigt kanske men efter att ha sett honom i ögonen i tre sekunder visste jag att det skulle bli en bra kvĂ€ll 😁 Det var verkligen skittrevligt! Middag och promenad, massa snack och en lĂ„ng kram. Vi bor lĂ„ngt ifrĂ„n varandra men jag tror definitivt att vi kommer ses igen!
 
Bra dejt igÄr! Det var lite tveksamt om det ens skulle bli nÄt pga strul hos honom men han kom ivÀg tillslut. Vi hade varken pratat i telefon eller med videosamtal innan, chattat nÄgra veckor men inte sÀrskilt djupt eller mycket sÄ jag visste inte riktigt vad jag skulle förvÀnta mig.

Klyschigt kanske men efter att ha sett honom i ögonen i tre sekunder visste jag att det skulle bli en bra kvĂ€ll 😁 Det var verkligen skittrevligt! Middag och promenad, massa snack och en lĂ„ng kram. Vi bor lĂ„ngt ifrĂ„n varandra men jag tror definitivt att vi kommer ses igen!

Vad hĂ€rligt det lĂ„ter 😍
 
Jag har ju en kk som jag trĂ€ffat i 1,5 Ă„r nu, och jag tycker verkligen om honom! Han Ă€r sĂ„ himla gullig, och perfekt för mig i sĂ€ngen, uppskattar det jag uppskattar och fĂ„r mig att kĂ€nna mig trygg. Hoppas han vill hĂ€nga med ett bra tag till, jag kĂ€nner mig vĂ€ldigt lyckligt lottad! Men tack och lov inte ett dugg kĂ€r😁
 
NÄgra högerswipes blev det till sist och nu skriver jag aktivt med tvÄ personer. Den ene visade sig vara en tidigare matchning frÄn förra Äret, men vi sÄgs aldrig. Kan tÀnka mig att det rinner ut i sanden igen, men minns att han verkade trevlig sÄ fÄr se om det blir nÄgon dejt framöver eller ej.

Den andre har jag ingen aning om hur denne ens ser ut. Jag tĂ€nkte â€Ă€h, vad f-n” nĂ€r jag swipade höger, men han kĂ€nns verkligen rar och har en underbar humor baserat pĂ„ det lilla som vi har hunnit skriva. SpĂ€nnande, minst sagt. 😅 Jag skulle inte vilja sĂ€ga att jag Ă€r ytlig, men utseendet Ă€r trots allt en ganska stor del för mig Ă€ndĂ„.

Har Ă€ven tagit ett tĂ€mligen stort steg i rĂ€tt riktning för att försöka grĂ€va ner mitt uppenbara beroende av World of Warcraft. Det kĂ€nns sjukt bra och nu gĂ€ller det bara att stĂ„ pall för frestelsen framöver! đŸ’Ș
 
A491A753-37C3-4C21-A517-F3169F8ACDAA.jpeg

Varför i hela friden Ă€r det sĂ„hĂ€r? Varje gĂ„ng! đŸ€ŁđŸ€Ł
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • Artikel
HĂ€stnyheter Är det ok att flytta gamla hĂ€star till ett nytt hem? Eller Ă€r det istĂ€llet bĂ€ttre att lĂ„ta dem somna in? Det Ă€r en frĂ„ga som flera...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Gunnar
·
Fritid Min man fyller snart 40Är. Tanken Àr att han ska fÄ ett interrailkort sÄ att vi kan tÄgluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
311
Senast: VLMF
·
  • LĂ„st
Relationer Den gamla Ă€r full 😊 Fortfarande stendött hĂ€r, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har Ă€ndĂ„ funnit mig rĂ€tt bra i den kĂ€nslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
199 867
Senast: pepp
·
Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna trÀffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
601
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp