Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får väl sålla mig in här.
Vart på minidejt häromdagen. Bara en promenad med hundarna. Kändes bra enkelt och lättsamt. Har pratat en del via messenger och han är oroväckande normal.
Ska ses och hitta på något snart igen. Ingen av oss har bråttom och det känns bra.
Tror inte det kommer leda nån vart men ändå skönt att ta steget och träffa någon utanför min comfort zone och som inte har några kopplingar till min sambo. Vet inte ens vem det är trots att de är från samma stad och inte långt ifrån varandra åldersmässigt.

Ena hunden godkände honom direkt som hon gör med alla människor den andra vart misstänksam som hon är mot alla människor så de vart inga bra referenser :rofl:
 
Jag och TL är fortfarande i dejtingstadiet. Men det flyter på bra, skriver mycket, pratat i telefon nästan varje dag. Han kommer hit i helgen, blir första gången han sover kvar hos mig (jag sov ju hos honom för 2 helger sen), vi har dock ett problem och det är att han behöver hårdare säng än mig för att inte paja ryggen 🙈 så antagligen kommer han lägga sig på soffan eller i gästrummet när det är sovdags och det känns "konstigt". Men förhoppningsvis känns det inte så konstigt när vi väl är där. Och fortsätter vi träffas är det nog inte omöjligt att andra halvan av sängen får bli en hårdare variant 😅
 
Tog en promenad med Herr J idag också. Gick i nästan 2h. Så lättpratad.
Hörs på messenger på kvällen
Känns skönt att bara prata strunt med honom. Inga krav inga måsten
Så härligt att höra, @Diabetikern .
Struntprat, och den där speciella jargongen och känslan av samhörighet när man sms:ar fram och tillbaka, var en av de sakerna jag saknade mest.
Jag saknar fortfarande J:s och min samhörighet och vår speciella jargong, men det är så skönt att ha någon att bry sig om och som bryr sig om mig...
Det gläder mig att du närmar dig något sådant också... :heart
 
Precis skickat till HerrJ om att hitta på något i helgen. Tror han har sina barn då så får se.
Än så länge känns det ok. Vi hörs på kvällar och han skickar ett litet mess på morgonen och lite random under dagarna.

Inga sexuella undertoner eller hintar vilket är så skönt. Känns som om jag iallafall hitta en ny gid vän om inte annat.
 
Dags för mig att återvända till tråden efter på -av - på - av från min FWB:s sida. Upp på hästen igen s a s, nu samlar jag mod för att kontakta en man som min kompis träffat via Tinder. Han letar KK, hon var också ute efter sånt men hann liksom hamna i ett fast förhållande med en annan man innan hon och den jag ska kontakta hann träffas. Så hon tyckte jag kunde träffa honom istället och se om vi synkar 😊 Känns tryggt att hon redan bakgrundskollat honom och bedömt honom som reko efter en del skrivande. Jag har fått hans riktiga namn och foto, behövdes eftersom vi är i samma bransch och stan är liten. Hade blivit sjukt stelt om han visat sig vara min chef eller nåt :rofl:

Dock är jag orimligt nervös just nu :nailbiting: jag har liksom aldrig kontaktat främmande män via snap för att diskutera KK förut...
 
Dags för mig att återvända till tråden efter på -av - på - av från min FWB:s sida. Upp på hästen igen s a s, nu samlar jag mod för att kontakta en man som min kompis träffat via Tinder. Han letar KK, hon var också ute efter sånt men hann liksom hamna i ett fast förhållande med en annan man innan hon och den jag ska kontakta hann träffas. Så hon tyckte jag kunde träffa honom istället och se om vi synkar 😊 Känns tryggt att hon redan bakgrundskollat honom och bedömt honom som reko efter en del skrivande. Jag har fått hans riktiga namn och foto, behövdes eftersom vi är i samma bransch och stan är liten. Hade blivit sjukt stelt om han visat sig vara min chef eller nåt :rofl:

Dock är jag orimligt nervös just nu :nailbiting: jag har liksom aldrig kontaktat främmande män via snap för att diskutera KK förut...
Annorlunda upplägg, men låter väldigt smart och vettigt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Unafraid
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
777
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 890
Senast: Seaside
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
874
Senast: Gulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp