Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej det var ju dumt :cool:

Han gav mig lika mycket utbyte som att tala med en sten förutom att en sten är tyst, han var bara bitter :rofl:
En snubbe jag matchade med inledde med att berätta att han var trött och bitter, plus att han tyckte det var jobbigt med folk som måste berätta hur mycket de tränar. Jag avmatchade honom illa kvickt, för jag har inte ork nog för bittra typer när jag är ute efter en trevlig okomplicerad FWB. Dessutom tycker jag det är himla viktigt att regga all min träning på Strava jueh :angel1:
 
Det går bra nu 🫤
Jag har skrivit lite med en intressant person på fb-dejting. Idag var min profil borta och går inte att återskapa och jag kan inte skriva till honom alls. Vi har inte börjat ha kontakt via nån annan kanal. Jag är förevigt dömd till att inte få tillgång till nån anna än kollegan. Buhu
 
Det går bra nu 🫤
Jag har skrivit lite med en intressant person på fb-dejting. Idag var min profil borta och går inte att återskapa och jag kan inte skriva till honom alls. Vi har inte börjat ha kontakt via nån annan kanal. Jag är förevigt dömd till att inte få tillgång till nån anna än kollegan. Buhu

Förhoppningsvis är det nån bugg så allt kommer tillbaka igen, såg att många andra hade problem!
❤️
 
Det går bra nu 🫤
Jag har skrivit lite med en intressant person på fb-dejting. Idag var min profil borta och går inte att återskapa och jag kan inte skriva till honom alls. Vi har inte börjat ha kontakt via nån annan kanal. Jag är förevigt dömd till att inte få tillgång till nån anna än kollegan. Buhu

FB dating har varit buggig hela dagen. Kunde, tror jag, skicka ett meddelande för en liten stund sen.
 
Okej, nu har jag högt flöde på avmatchningar :cool:.

Under kvällen kom det en matchning med trevlig inledning men sen skrev han novell om att han jobbar för mycket, har hög sexdrive och att hans ex krävde skilsmässa pga detta och lite till som jag anser är mellan dom. Kräks snart på om det kommer fler dumbommar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Unafraid
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
745
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 836
Senast: Seaside
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
837
Senast: Gulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp