Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men, funderar på ifall jag ska eller inte ska med kompiskillen och två killkompisar till honom för en tält-övernattning i fjällen? Men tvekar iom att jag bara träffat honom tre ggr och de andra killarna har jag aldrig träffat... Hade ni hängt med?
Kan du inte ta med dig en ”egen” kompis och dela tält med? Så slipper du vara utlämnad till att dela tält med någon du inte känner så bra? :)
 
Jahopp, blir nog lugnt för mig i midsommar i år, inget på G vad jag vet nu. Var på systemet efter jobbet och köpte lite öl och cider. Nu blir det strax sängen, men förväntar mig inte direkt att någon mirakel kommer ske under natten.
Hoppas ni får en bättre midsommar med era dejter. :heart
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Sorry för lite OT/trådkap, kände inte för att starta en helt egen tråd om ämnet.
Är det fler än jag som (återkommande) stött på fenomenet "Killar som utger sig för att vara betydligt yngre än de verkligen är" på dejtingsidor?
Har hänt mig inte mindre än 7 ggr bara nu i juni! Och de ljuger ju inte lite heller. Vi pratar typ 10 år! :mad:
De utger sig alltså för att vara 20-25 år men är 30-35 år IRL. (Inte så svårt att röja heller förövrigt.)
Varför gör man så, vad tjänar det till? Mer än att man än mer framstår som en idiot.
Man har inte så mycket att förlora tänker man väl. Att bli bortsorterad direkt är sämre odds än väldigt väldigt liten chans.
 
Jahopp, blir nog lugnt för mig i midsommar i år, inget på G vad jag vet nu. Var på systemet efter jobbet och köpte lite öl och cider. Nu blir det strax sängen, men förväntar mig inte direkt att någon mirakel kommer ske under natten.
Hoppas ni får en bättre midsommar med era dejter. :heart

Trevlig midsommar :)
Jag ska fira med min bästis! Grilla, spela kubb och pimpla vin.

Jag älskar midsommar och förut när man var i förhållande så blev man alltid bjuden på jätteroliga stugfester. Nu: NADA!
 

Bifogade filer

  • 110.midsommar.gif
    110.midsommar.gif
    114,6 KB · Visningar: 222
Trevlig midsommar :)
Jag ska fira med min bästis! Grilla, spela kubb och pimpla vin.

Jag älskar midsommar och förut när man var i förhållande så blev man alltid bjuden på jätteroliga stugfester. Nu: NADA!
Hoppas ni får en trevlig midsommar.
Jag känner igen mig i det sista stycket, det är likadant här, men vem vet en dag kanske det ändras igen. :)
 
Trevlig midsommar :)
Jag ska fira med min bästis! Grilla, spela kubb och pimpla vin.

Jag älskar midsommar och förut när man var i förhållande så blev man alltid bjuden på jätteroliga stugfester. Nu: NADA!
Och jag som alltid varit singel har varit på en midsommarfest nånsin :o

Jag firar genom stortvätt, takmålning och att hänga med alla djuren :)

Glad midsommar!
 
Trevlig midsommar :)
Jag ska fira med min bästis! Grilla, spela kubb och pimpla vin.

Jag älskar midsommar och förut när man var i förhållande så blev man alltid bjuden på jätteroliga stugfester. Nu: NADA!

Låter mysigt! Vi ska iväg och fira med massa folk (och barn så ingen fest). När jag var singel och bodde i annan stad så blev jag två midsomrar i rad bjuden av en kille på hans stora fest (han var väl lite förtjust i mig) och båda gångerna gick jag hem med någon annan haha. Tredje året blev jag inte bjuden konstigt nog:confused::angel:
 
Trevlig midsommar :)
Jag ska fira med min bästis! Grilla, spela kubb och pimpla vin.

Jag älskar midsommar och förut när man var i förhållande så blev man alltid bjuden på jätteroliga stugfester. Nu: NADA!
Igenkänning på sista stycket! Nu är jag iof i förhållande igen, men med en utböling, och stug-inbjudningarna lyser med sin frånvaro. Får köpa egen att bjuda in till verkar det som :D
Med risk för att verka aningens stalkig (skyller på bildtråden i hund), men jag tror vi kanske bor i samma stad. Har varit borta några år innan jag flyttade hem igen och upplever att folk inte alltid så inbjudande och välkomnande mot nya bekantskaper här överlag. Men kanske är typiskt de flesta småstäder helt enkelt...
 
Igenkänning på sista stycket! Nu är jag iof i förhållande igen, men med en utböling, och stug-inbjudningarna lyser med sin frånvaro. Får köpa egen att bjuda in till verkar det som :D
Med risk för att verka aningens stalkig (skyller på bildtråden i hund), men jag tror vi kanske bor i samma stad. Har varit borta några år innan jag flyttade hem igen och upplever att folk inte alltid så inbjudande och välkomnande mot nya bekantskaper här överlag. Men kanske är typiskt de flesta småstäder helt enkelt...

Men vad kul! Har vi träffats nångång? :D
Nä jag har lite samma erfarenhet faktiskt, skittråkigt :(
 
Mitt firande blir tråkigast av allas, jobbar 8-22 idag och 8-16 i morgon. Hurra... MEN i morgon åker jag hem till Köpenhamn och där ska jag vara hela kvällen och natten och förmiddagen :love:. Ser SÅ mycket fram emot det! På onsdag kommer Vänsterprasslaren förbi, det var längesedan så det ska bli skoj.

Hinner inte träffa min senaste tindermatchning innan den åker utomlands men kanske att det blir senare, fram emot hösten. Om det inte rinner ut i sanden. Får se.
 
Låter som att någon borde anordna en Buke-midsommarfest till nästa år!

Jag kommer mest sannolikt springa r... av mig fram tills festen börjar imorgon, måste städa hela huset i fall min dejt skulle vilja sova över.... :angel::o
Det skulle kunna anordnas här. Jag lär ju förbli singel resten av livet och så bor jag ganska "centralt" i landet så midsommarhäng här skulle passa. Får väl starta den traditionen nästa år.
 
Men vad kul! Har vi träffats nångång? :D
Nä jag har lite samma erfarenhet faktiskt, skittråkigt :(
Jag tror inte vi har träffats, det var några bilder från isvägen som avslöjade staden i fråga :up: Känns inte som att vi är så många norrbottningar här på Buke så reagerade när jag kände igen mig. Blev lite OT från datingspåret nu kanske, hoppas ni får en bra midsommar! Och lycka till med kubbspelet! :D Mvh kom precis in med dyblöt hund
 
Jag brukar jobba midsommar, ibland har jag gått på fest.
I år gör jag inget och tycker det är jätteskönt. Betraktade stallfamiljen när de packade in ungar, hund och prylar i bilen förut och kände bara lättnad över att slippa det där :p

Har ridit min häst +stallägarens. Nu ska jag bada Ruben så han ser ut som ett ulligt litet gosedjur när vi åker till L i morgon :)
Sen städa, träna och ta in hästarna i kväll.
 
"Min" grabb som jag var väldigt förtjust i har helt plötsligt blivit väldigt sval. Han som de är lite fuckboy varning på. Skrev att jag såg fram emot att träffa honom igen nu när jag var på väg tillbaka till uk. Inte fått något svar. Senast en vecka sedan höll han räkningen på hur många dagar de var tills jag skulle hem och nu läste kan bara snappen.
Funderar på hur länge jag ska vänta innan jag går typical psycho och skriver "om du inte vill träffa mig kan du fan säga det" :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
283
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Går i tankar att skaffa mig en ny mobil. Så jag tänkte att min gamla slänger jag i elektronik på återvinningscentralen. Men sen kom min...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Smoothi
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 175
Senast: Lingon
·
Svar
680
· Visningar
35 632
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp