Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var ute på AW som blev helkväll med vänner igår och blev så provocerad av att det fortfarande tydligen är ett helt vedertaget sätt att "flörta" genom att ogenerat klämma en lite överallt, framförallt grabba tag i en handfull rumpa och sen antingen inte ge sig till känna eller bli förnärmad när man knuffar undan dom...
Kan för övrigt inte bestämma mig om jag gillar-gillar en av killarna i gruppen, han är rolig och smart och söt men han är så mycket yngre än mig och jag vet att det inte borde spela roll men av nån anledning så gör det det ändå!
 
På måndag börjar jag jobba igen, L har fortfarande semester och kommer åka med mig upp hit på tisdag.
Har en kort tur onsdag till torsdag och ledug fredag så det passar bra.
Han kan stanna här och plugga eller följa med mig på jobbet.
Fördel med mitt jobb, han kan vara med utan att det påverkar mig ett dugg :D
 
Jag var ute på AW som blev helkväll med vänner igår och blev så provocerad av att det fortfarande tydligen är ett helt vedertaget sätt att "flörta" genom att ogenerat klämma en lite överallt, framförallt grabba tag i en handfull rumpa och sen antingen inte ge sig till känna eller bli förnärmad när man knuffar undan dom...
Kan för övrigt inte bestämma mig om jag gillar-gillar en av killarna i gruppen, han är rolig och smart och söt men han är så mycket yngre än mig och jag vet att det inte borde spela roll men av nån anledning så gör det det ändå!
Men örk. Så jävla dåligt av tafsarna.
 
Dejt 2 var sjukt stel då ingen av oss riktigt tog intiativ. Men Ja inte hört så mkt från honom efter de så tror inte de blir ngt mer.
 
Nu har jag fått tummen ur och sagt till Köpenhamn att vi behöver diskutera mer om vår syn på polyförhållanden. Att jag inte vet exakt hur poly jag är (polysexuell ja, men -amorös? Vet inte). Jag tror inte att han vet exakt heller. Oavsett, så kommer det kanske vara svårt att ha den här diskussionen och helt ignorera en diskussion om ”oss”. Vad vi är, vad vi vill att det ska bli och så. Jag ska verkligen göra mitt bästa för att undvika det dock, vill inte att något ska förändras. För skulle han tycka att det är jobbigt att jag känner som jag gör så kommer det vara bye bye Köpenhamn :(.

Ställde in dejten med 23-åringen men kommer möta honom på ett arrangemang nästa vecka. Hoppas att det inte blir jobbigt. Det kommer en kvinna också som jag är väldigt nyfiken på, hoppas få chansen att prata lite med henne :).

Nästa på tur är Vinkillen på fredag! Och sen kanske kanske lite vin med en ny på lördag. Jag är inte helt övertygad om hans förträfflighet.
 
Jag har pausat både HP och Tinder. Men har ett par killar jag skriver/skrivit med på Kik förutom han jag dejtar. Är dock väldigt fascinerad över att även de som till en början verkar så vettiga så snabbt kommer in på att diskutera sex på olika sätt. Kan inte låta bli att fundera på om de gör så om de träffar någon irl? Har svårt att tro det...så varför är det så legitimt på nätet (och retorisk fråga, för att det är lätt att vara mer anonym och skyddad där antar jag...). Känner dock att mitt intresse svalnar direkt när någon som jag knappt vet vad den heter skriver att den gärna skulle slicka glass från min kropp :meh:
 
Just nu känner jag mig lite förvirrad och frustrerad på «min» italienare efter fredagens dejt. Själva dejten var det dock inget fel på: Vi såg film, började hångla, hamnade på sovrummet.... han ville inte ligga pga att han inte hade kondom (creds till honom) men oralsexet var bra, jag sov över, han höll runt mig, väckte mig med en godmorgon-puss, bjöd på frukost och följde med till tågstationen då jag skulle åka hem. So far so good.

Men så - endast en snabb hejdå-kram och drog sig undan innan jag hann kyssa honom, inget svar på när vi kan träffas igen... svarar på messenger om jag skriver men i övrigt tvärtyst. Inga puss-smileys, nappade inte på att följa med till stranden i går... :(

Jag vet att jag förmodligen överanalyserar, han är väldigt upptagen för tiden både med jobb och annat. Men man börjar ju fundera på vad man gjort fel, eller om han inte är interesserad längre... det vore riktigt trist isf tycker jag.

Som tur är har jag dock fortfarande mäklaren som vill träffas för Netflix & chill någon dag. Han säger precis vad han tänker och är så mycket enklare att förhålla sig till.

Även exet vill träffas igen, så jag lär nog inte dö ensam helt än. :p Men åååh, jag vill ju egentligen bara vara med Italienaren (kan vi kalla honom It?).... Så typiskt!
 
Jag har pausat både HP och Tinder. Men har ett par killar jag skriver/skrivit med på Kik förutom han jag dejtar. Är dock väldigt fascinerad över att även de som till en början verkar så vettiga så snabbt kommer in på att diskutera sex på olika sätt. Kan inte låta bli att fundera på om de gör så om de träffar någon irl? Har svårt att tro det...så varför är det så legitimt på nätet (och retorisk fråga, för att det är lätt att vara mer anonym och skyddad där antar jag...). Känner dock att mitt intresse svalnar direkt när någon som jag knappt vet vad den heter skriver att den gärna skulle slicka glass från min kropp :meh:


Hellre glass än kaviar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 534
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
77 639
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
1 993
Senast: DeCloe
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 980
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp