Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kille jag gick hem med för några månader sen har nu börjat kika in på min instagram?

Han hade tagit bort mig från sin och avföljt mig, nu kikar han varje händelse (from tidigare idag) och gillade en nästan 1 månads bild.
Fattar nada :D

Vi låg inte, utan det kändes bara fel och jag gick hem till E den gången...
 
En kille jag gick hem med för några månader sen har nu börjat kika in på min instagram?

Han hade tagit bort mig från sin och avföljt mig, nu kikar han varje händelse (from tidigare idag) och gillade en nästan 1 månads bild.
Fattar nada :D

Vi låg inte, utan det kändes bara fel och jag gick hem till E den gången...
Kanske han tror han gör det i smyg? :rofl: Vissa folk är inte för vassa (skulle gissa på det va en misstags like kanske?)

Jätte roligt dock :laugh:
 
Kanske han tror han gör det i smyg? :rofl: Vissa folk är inte för vassa (skulle gissa på det va en misstags like kanske?)

Jätte roligt dock :laugh:

Sant :D har ju faktiskt varit med tidigare om att folk har snokat utan att de vet att det syns, haha.
Får se hur det fortlöper, om det blir nån mer misstagslike :D
 
En kille jag gick hem med för några månader sen har nu börjat kika in på min instagram?

Han hade tagit bort mig från sin och avföljt mig, nu kikar han varje händelse (from tidigare idag) och gillade en nästan 1 månads bild.
Fattar nada :D

Vi låg inte, utan det kändes bara fel och jag gick hem till E den gången...
Han kollar väl av om du sedan väljer att gilla/kolla något tillbaka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 183
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
67 68 69
Svar
1 367
· Visningar
70 323
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
1 952
Senast: DeCloe
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 915
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp