Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såren och dess ärr dyker upp då och då - även långt senare. Är den man träffar vettig så förstår de, man lämnar inte någon man tyckt om obemärkt bakom sig helt oavsett anledningarna till varför man brutit upp.

Låter för mig väldigt vettigt det du säger. Verkar dock som mitt ex faller in på det där med att ha lämnat mig obemärkt. Det är väl det som gör mest ont för mig, att han har varit så iskall.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Låter för mig väldigt vettigt det du säger. Verkar dock som mitt ex faller in på det där med att ha lämnat mig obemärkt. Det är väl det som gör mest ont för mig, att han har varit så iskall.

Jag förstår att det är jättejobbigt just nu men släpp vad exet gjort/inte gjort och gör/inte gör. Det är att ge honom hyresfritt boende i ditt huvud.

Sagt med all välmening från en luttrad gammal kärring som blivit dumpad tre gånger av samma kille och alltid kom springandes så fort han ropade :angel: Det tog lite över 20 mil för att komma över honom (dvs det faktum att jag flyttade) :meh:

Edit: Jag kan tillägga att jag idag inte har några som helst problem med att träffa eller tänka på tidigare karlar, oavsett hur kär jag var. Jag är glad för de positiva minnen de gett mig och jag har lärt mig något av de mindre bra minnena...
 
Jag förstår att det är jättejobbigt just nu men släpp vad exet gjort/inte gjort och gör/inte gör. Det är att ge honom hyresfritt boende i ditt huvud.

Sagt med all välmening från en luttrad gammal kärring som blivit dumpad tre gånger av samma kille och alltid kom springandes så fort han ropade :angel: Det tog lite över 20 mil för att komma över honom (dvs det faktum att jag flyttade) :meh:

Edit: Jag kan tillägga att jag idag inte har några som helst problem med att träffa eller tänka på tidigare karlar, oavsett hur kär jag var. Jag är glad för de positiva minnen de gett mig och jag har lärt mig något av de mindre bra minnena...
Det kan vara en fasad lika gärna, eller ett sätt att tränga undan - lämna det så gott det går, är din sak att reda i det.

Tack hörrni. Ska försöka ta till mig detta även om hjärnan lever sitt egna lilla liv för det mesta. :cautious:
 
Tack hörrni. Ska försöka ta till mig detta även om hjärnan lever sitt egna lilla liv för det mesta. :cautious:

Jag säger som jag hatade att höra, det blir lättare med åren ;) :D Det har sina fördelar att kravla sig över 40 :rofl:

Det var också väldigt skönt när jag träffade ovan nämnde herre några år efter jag hade flyttat. Det var roligt att träffas men attraktionen var helt borta och det var inget som gjorde ont.
 
Minns ni bartendern jag lämnade mitt nummer till? Han hörde aldrig av sig (missade numret, fattade inte att det var till honom, var inte intresserad, who knows?) men igår dök han upp på samma uteställe som jag var på. Min reaktion: bytte dansgolv. Och så undrar jag varför jag är singel :D:angel:
 
Inser att jag inte heller är redo, tveksamt om jag blir det. Jag söker inte ens något seriöst, har knappt tid att träffa folk som det är, men jag är så jäkla rätt att bli bedömd. Nu pratar jag med någon som skulle kunna vara intressant och det får mig bara att känna mig ful, fet och fel. Så nu tröstäter jag choklad och funderar på att stänga ner allt igen.
 
Hmhm ja den jag träffat två gånger blir bara mer och mer intressant. Vi kanske ses igen imorgon, beror väl på hur bakis hen är. Vi får se. Sen har jag rätt många andra som vill ses, som det vore kul att träffa, men just nu så har jag sjukt mycket på jobbet. Var inne idag och kommer behöva vara inne hela nästa helg. Typiskt.
 
Inser att jag inte heller är redo, tveksamt om jag blir det. Jag söker inte ens något seriöst, har knappt tid att träffa folk som det är, men jag är så jäkla rätt att bli bedömd. Nu pratar jag med någon som skulle kunna vara intressant och det får mig bara att känna mig ful, fet och fel. Så nu tröstäter jag choklad och funderar på att stänga ner allt igen.
Det är svårt det där med att veta om/när man är redo.
 
Vad knäpp jag är...har träffat den senaste dejten några gånger nu. Jättegullig karl men jag känner att det inte är helt hundra, var ändå inne på att ge det ett tag till innan jag dissade det helt. Så hör han jag dejtade ett längre tag förut av sig. Har inte hört något från honom på tre-fyra veckor och han var ju minst sagt oklar med vad han ville redan innan dess. Och jag känner att det är bara honom jag vill träffa 😩 så vi ska ses imorgon...jag tror ju inte alls på att det kommer bli något av det egentligen. Och ändå kan jag inte låta bli 🙈
 
Helt plötsligt från ingenstans så ville alla de där tindermatchningarna jag försökte med häromdagen att boka dejt helt plötsligt. Så nu måste jag ta tag i det här och fint dra mig ur hela processen. Är bara så chockad att folk vill ses så snabbt. :o
 
Bestämde mig för att anstränga mig på Tinder. Har sedan i fredags tindrat i flera timmar. Har visserligen inte swipat ja på speciellt många, men har får tio matcher. En som skrev till mig men som tyvärr visade sig ha fel språk och de jag skrivit till har inte svarat:meh:

Hp är också dött, de få konversationer jag haft har slutat svara.

Nån som har nåt bra tips på kloster?:laugh:
 
Bestämde mig för att anstränga mig på Tinder. Har sedan i fredags tindrat i flera timmar. Har visserligen inte swipat ja på speciellt många, men har får tio matcher. En som skrev till mig men som tyvärr visade sig ha fel språk och de jag skrivit till har inte svarat:meh:

Hp är också dött, de få konversationer jag haft har slutat svara.

Nån som har nåt bra tips på kloster?:laugh:
Bara svepa mer och skriva till fler!
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Helt plötsligt från ingenstans så ville alla de där tindermatchningarna jag försökte med häromdagen att boka dejt helt plötsligt. Så nu måste jag ta tag i det här och fint dra mig ur hela processen. Är bara så chockad att folk vill ses så snabbt. :o

Jag vill ses så snabbt som möjligt. Det är så himla stor skillnad på skriva och faktiskt ses. Vill inte lägga massa tid att skriva med någon om vi ändå inte kommer klicka irl.
 
Hemma efter en lyckad tredje dejt. Känns som det här kanske kan vara något bra. Tycket väldigt mycket om att vara med den här personen. Vi har lätt för att prata med varandra, har kul och rent fysiskt så mår jag bra när vi är tillsammans. Typ gick omkring på varuhus och bara vill vara nära. Det är inte riktigt så jag brukar vara. Men en skön känsla i kroppen på något sätt. Avslappnat. Så ja vi ses nog mer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
665
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 082
Svar
1 195
· Visningar
123 454
Senast: mysboll
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
424
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp