Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, har varit med om liknande. Då var det i och för sig så att båda slutat skriva efter en halvdan dejt, så vi dissade väl varann lika mycket, men ett par månader senare hör han av sig och skriver "Hej vill du ses och ha sex någon dag? Jag är inte intresserad av nåt förhållande med dig. Tyvärr. :( men gärna lite intimmys". Desperat läge och scrollar igenom alla möjligheter känns det som...
:wtf::wtf::wtf::wtf::banghead:
 
Haha, har varit med om liknande. Då var det i och för sig så att båda slutat skriva efter en halvdan dejt, så vi dissade väl varann lika mycket, men ett par månader senare hör han av sig och skriver "Hej vill du ses och ha sex någon dag? Jag är inte intresserad av nåt förhållande med dig. Tyvärr. :( men gärna lite intimmys". Desperat läge och scrollar igenom alla möjligheter känns det som...

Om det hade gått nån dag emellan ? Hade du inte sett frågan som desperat då ?
 
Någon undrade tidigare om match som de inte svept höger på -

Det var jag...och som sagt, nej jag skulle inte svepa höger på modellbilder (eller läkare bara för att de är läkare heller). Så visst kan nån ha bytt bilder och text helt och hållet. Men då pratar vi från vanligt utseende till annat vanligt utseende (men kanske ett som tilltalar mig mindre alt att det är texten de ändrat som nu tilltalar mig mindre).

Jag gissar dock att det helt enkelt är personer jag råkat dra höger på av misstag bara.
 
Det var jag...och som sagt, nej jag skulle inte svepa höger på modellbilder (eller läkare bara för att de är läkare heller). Så visst kan nån ha bytt bilder och text helt och hållet. Men då pratar vi från vanligt utseende till annat vanligt utseende (men kanske ett som tilltalar mig mindre alt att det är texten de ändrat som nu tilltalar mig mindre).

Jag gissar dock att det helt enkelt är personer jag råkat dra höger på av misstag bara.

Ok, fast i länken står det ju bara att man tar bilder från en manlig modell, där han är fotad i ett vardagligt sammanhang. Alltså inte en uppenbar modellbild.
 
Jag förstår inte hur folk lyckas bilda KK-relationer bara om man ska blanda in känslor hela tiden...
Jag personligen är för rädd att såra. Så jag skulle nog inte kunna låtsas. Skulle inte våga fråga om sex som mannen gjorde heller.
Endast fundersam över hur folk lyckas skapa KK-relationer bara...
Sex är helt enkelt en av flera möjliga umgängesformer, så att säga. Det är det som gör att det finns kk-relationer.

Att dissa någon först och sedan inleda en kk-relation med vederbörande, verkar väldigt konstigt.

Att lura någon, är oftast dumt oavsett om sex är inblandat eller inte.
 
Haha, har varit med om liknande. Då var det i och för sig så att båda slutat skriva efter en halvdan dejt, så vi dissade väl varann lika mycket, men ett par månader senare hör han av sig och skriver "Hej vill du ses och ha sex någon dag? Jag är inte intresserad av nåt förhållande med dig. Tyvärr. :( men gärna lite intimmys". Desperat läge och scrollar igenom alla möjligheter känns det som...

Alltså ordet intimmys är tillräckligt för att jag skulle dissa honom en gång till. :yuck:
 
Spadejten har blivit till en fikadejt istället...
Lite besviken, men inte förvånad. Fika känns bara så tråkigt i jämförelse...
 
Äh! Lättare att få tid till en fikadejt ju, och om ni trivs ihop så går det ju lätt att då planera in en spadejt senare.
Ja, det är väl sant. Även om en fika dejt kan bli långdragen också...
Jag har en känsla av den där spadejten inte kommer att ske då. Men jag har ju en polare som är sugen iaf då :).
 
Ja, det är väl sant. Även om en fika dejt kan bli långdragen också...
Jag har en känsla av den där spadejten inte kommer att ske då. Men jag har ju en polare som är sugen iaf då :).
Försök att strunta i den känslan. Har ni bestämt när ni ska ta fikadejten? Om ni inte har det, bestäm en tid. Om ni har det, håll dig sysselsatt med annat fram till dejten så att du inte går och tänker/känner massor som ger dig förutfattade meningar eller falska förhoppningar. Försök ta dejten som den kommer, se det som ett tillfälle att skapa kontakt med en ny människa och se vad det leder till.
 
Försök att strunta i den känslan. Har ni bestämt när ni ska ta fikadejten? Om ni inte har det, bestäm en tid. Om ni har det, håll dig sysselsatt med annat fram till dejten så att du inte går och tänker/känner massor som ger dig förutfattade meningar eller falska förhoppningar. Försök ta dejten som den kommer, se det som ett tillfälle att skapa kontakt med en ny människa och se vad det leder till.
Ja, vi har bestämt en tid imorgon :).
Jag har inga höga förhoppningar, då jag själv känner mig lite osäker. Vi har pratat väldigt lite över Tinder också... Jag får se det till ett tillfälle att lära känna en ny person :).
 
Ja, vi har bestämt en tid imorgon :).
Jag har inga höga förhoppningar, då jag själv känner mig lite osäker. Vi har pratat väldigt lite över Tinder också... Jag får se det till ett tillfälle att lära känna en ny person :).
Ja, ta tillfället i akt att öva på att vara i nuet oavsett om första känslan är ”wow vilken tjej” eller ”oj hon var inte som jag förväntat mig”. Tänk att du skall se personen och lyssna på vad hon säger. Var öppen för att en person som inte passar helt in i din föreställning om hur hon borde vara eller se ut faktiskt kan vara helt fantastisk! Glöm att checka av mentala listor eller analyser. Försök att släppa dina förutfattade tankar och helt enkelt ge människan en rimlig chans innan du dissar mentalt och glider iväg i andra tankar. Fokusera på att hon skall känna sig bekväm, så blir du antagligen själv mer bekväm också.

Jag hoppas att dejten går bra. Mitt intryck utifrån vad du skrivit tidigare är att du ofta bestämmer dig snabbt för om tjejen ”är något att satsa på” eller inte. Många behöver ju lite tid för att känna sig avslappnade med en främling och visa sin verkliga personlighet. Om du går på dejten och känner dig skeptisk/osäker så fake it til you make it. Alltså tvinga dig att vara nyfiken på henne och att vara närvarande mentalt. Det finns få saker som gör en dejt värre än att den ena går in i det med en mental distans. Det brukar märkas.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
639
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 050
Svar
1 124
· Visningar
112 943
Senast: Sassy
·
Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 531
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp