Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jisses vad ni skriver! :o:D Har jag missat något viktigt? :angel:

Hur som helst, mitt dejtingliv de senaste veckorna har varit lite upp och ner. Hörde ingenting mer från S, så han är long gone nu. Meeeen, en annan S (ska vi kalla honom S2 då?) har dykt upp och vi har setts ... 5 gånger på en vecka nu? :o Han är huuuur trevlig som helst, vi skrattar massor, har jättemånga gemensamma intressen, och vi har det kul både när vi är ute och ränner på stan och när vi sitter hemma och dricker té och ser på film. Sen är han snygg också :angel: Dock knappt en dm kortare än mig men ja, det ska jag inte haka upp mig för mycket på. Har insett att det är svårt att hitta män som är längre än en själv när man är 183 cm lång :cautious:

Jag har sagt till honom att jag är väldigt rädd om mig själv känslomässigt just nu, att jag är rädd för att bli sårad och att jag inte vill slänga iväg mina känslor direkt. Han är helt okej med det, och säger att leder det till en fin vänskap är det också helt okej. Vi har inte gjort någonting intimt, men jag känner ju mer och mer att jag vill. Men min överanalyserande hjärna vet inte riktigt om det är för att jag suktar efter närhet, eller om det faktiskt är honom jag suktar efter?

Han ska åka bort nu över helgen så jag tänker att jag ger det lite avstånd nu i några dagar, för att känna efter lite. Herregud vad komplicerat man ska göra allting :cautious::rofl:
 
Jag och L hade väldigt trevligt igår. Åt på Pinchos, bägges favoritställe 😍
Han åt upp min dessert, precis som vanligt 😂

Sen låg vi i sängen och pratade i flera timmar. Han gick ut med Ruben och allt var precis som vanligt.
Jag glömde min padda på morgonen. Han upptäckte det och cyklade i ilfart till stationen och lämnade den innan tåget gick.
Misär att åka tåg utan paddan.
Nu kunde jag mysa ner mig under min filt med Ruben och titta på 14 avsnitt av Sunes jul, lyckan!
Mina kollegor har mycket roligt åt min tågfilt 😂 Fryslort deluxe.

Nästa år byter jag helger för att underlätta mitt tävlande. Det gör även att vi kommer ha samma lediga helger och kan ses mer om vi vill.
 
Jag och L hade väldigt trevligt igår. Åt på Pinchos, bägges favoritställe 😍
Han åt upp min dessert, precis som vanligt 😂

Sen låg vi i sängen och pratade i flera timmar. Han gick ut med Ruben och allt var precis som vanligt.
Jag glömde min padda på morgonen. Han upptäckte det och cyklade i ilfart till stationen och lämnade den innan tåget gick.
Misär att åka tåg utan paddan.
Nu kunde jag mysa ner mig under min filt med Ruben och titta på 14 avsnitt av Sunes jul, lyckan!
Mina kollegor har mycket roligt åt min tågfilt 😂 Fryslort deluxe.

Nästa år byter jag helger för att underlätta mitt tävlande. Det gör även att vi kommer ha samma lediga helger och kan ses mer om vi vill.
Se där! Det kanske löser sig?
 
Jag och L hade väldigt trevligt igår. Åt på Pinchos, bägges favoritställe 😍
Han åt upp min dessert, precis som vanligt 😂

Sen låg vi i sängen och pratade i flera timmar. Han gick ut med Ruben och allt var precis som vanligt.
Jag glömde min padda på morgonen. Han upptäckte det och cyklade i ilfart till stationen och lämnade den innan tåget gick.
Misär att åka tåg utan paddan.
Nu kunde jag mysa ner mig under min filt med Ruben och titta på 14 avsnitt av Sunes jul, lyckan!
Mina kollegor har mycket roligt åt min tågfilt 😂 Fryslort deluxe.

Nästa år byter jag helger för att underlätta mitt tävlande. Det gör även att vi kommer ha samma lediga helger och kan ses mer om vi vill.
Jag hoppas verkligen att det fixar sig på bästa vis :heart
 
Träffade kompisens kompis, kan kalla honom K, igår. Det var första gången sen vi hade snacket om vårt flörtande och allt runtomkring.
Var väldigt trevligt, men märker att det tar mycket energi. Jag växlar så mellan att låta mig själv vara lite småförälskad och flörta, och att bli deppig för att jag tänker att det inte blir mer än så.... Kommer sannolikt ses en snabbis till i helgen, och det känns bra då vi kommer umgås rätt intensivt ett dygn nästa helg med lite gemensamma vänner :)
 
Träffade kompisens kompis, kan kalla honom K, igår. Det var första gången sen vi hade snacket om vårt flörtande och allt runtomkring.
Var väldigt trevligt, men märker att det tar mycket energi. Jag växlar så mellan att låta mig själv vara lite småförälskad och flörta, och att bli deppig för att jag tänker att det inte blir mer än så.... Kommer sannolikt ses en snabbis till i helgen, och det känns bra då vi kommer umgås rätt intensivt ett dygn nästa helg med lite gemensamma vänner :)
Från en som har en tendens att se allt i nyanser av kolsvart, försök att inte tänka på det där deppiga.


För egen del fick jag svar från A i Stockholm att även om jag var trevlig, så hade hon hittat någon som hon ville ge en chans. Men har en L här i Linköping som jag var på julmarknad med idag. Inbokat glöggfika med henne nästa helg också. Och så en J i Norrköping som jag snackat lite med, ska se om vi kan träffas, hon verkar vettig. Olikt mig att vara så här kontaktsökande, undrar om jag är sjuk på något sätt ;)
 
Ah här händer det rätt mycket men samtidigt typ ingenting. Matchade med en gammal bekant, och vi har setts två gånger. Tror dock inte det blir mer. Vi har knappt hörts, så tror inte hen är intresserad.

Var på en tinderdejt i torsdags, vi klickade inte. Ska på en ny tinderdejt nu ikväll. Hen kan bara ses typ max tre timmar, men det tycker jag med är bra. Lagom att inte ses så länge första gången, och skönt att det är bestämt redan innan. Är lite taggad i alla fall, vi får se. Så sen ska jag ut med en kompis efter det, och då kan man ju kanske också hitta något kul.
 
Står still här, tog bort tinder igen eftersom jag blivit utloggad och min kompis lessnade på skicka verifieringskoden åt mig..
Ska jag ha det igen så får jag väl byta nummer...

Träffat E lite. Han verkar rätt chill med situationen.
Skulle träffat militären i veckan, men han fick förhinder :(
E hade för övrigt sett militären hand i hand med en tjej på stan O_o
Hur sånt det är vet jag inte dock!
 
Från en som har en tendens att se allt i nyanser av kolsvart, försök att inte tänka på det där deppiga.


För egen del fick jag svar från A i Stockholm att även om jag var trevlig, så hade hon hittat någon som hon ville ge en chans. Men har en L här i Linköping som jag var på julmarknad med idag. Inbokat glöggfika med henne nästa helg också. Och så en J i Norrköping som jag snackat lite med, ska se om vi kan träffas, hon verkar vettig. Olikt mig att vara så här kontaktsökande, undrar om jag är sjuk på något sätt ;)
Är Finland avvecklad? @Sharpless
 
Förlåt, förlåt, förlåt om jag drar igång något men på tal om att ha krav;
"Gärna mer än C-kupa, längre än 170, smalare än 87kg".

Lite nyfiken på hur han kom fram till exakt 87 kg.

På dejtingsidan har jag ingen superintressant även om jag snackar lite till höger och vänster. Jag och B har totalt osynkade scheman nu så ev. kan vi ses strax innan jul och ännu mer ev. kanske vi firar jul tillsammans. Är det konstigt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
665
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 079
Svar
1 195
· Visningar
123 427
Senast: mysboll
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
424
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp