Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt, förlåt, förlåt om jag drar igång något men på tal om att ha krav;
"Gärna mer än C-kupa, längre än 170, smalare än 87kg".

Lite nyfiken på hur han kom fram till exakt 87 kg.

På dejtingsidan har jag ingen superintressant även om jag snackar lite till höger och vänster. Jag och B har totalt osynkade scheman nu så ev. kan vi ses strax innan jul och ännu mer ev. kanske vi firar jul tillsammans. Är det konstigt?
Mmm så otroligt osympatiskt och så dålig koll på BH-storlekar...
 
Förlåt, förlåt, förlåt om jag drar igång något men på tal om att ha krav;
"Gärna mer än C-kupa, längre än 170, smalare än 87kg".

Lite nyfiken på hur han kom fram till exakt 87 kg.

På dejtingsidan har jag ingen superintressant även om jag snackar lite till höger och vänster. Jag och B har totalt osynkade scheman nu så ev. kan vi ses strax innan jul och ännu mer ev. kanske vi firar jul tillsammans. Är det konstigt?

Han låter ju som ett kap...:confused:
 
Ofattbart att jag gjorde tråden i början av oktober och vi är redan över 80 sidor. Aja, kul att det händer grejer.

Stalkern verkar inte göra några försök till att kontakta mig i alla fall. Så det är väl skönt.

Tinder går segt. Jag är inte så bra på appen men men. Bra tidsfördriv emellanåt är det i alla fall. :D
 
Gissningsvis har han räknat ut BMI för önskad längd - och vill inte ha någon som teoretiskt skulle kunna klassas som "fet"...
Det stämmer nog rätt bra, jag testade en BMI-kalkylator och fick fram siffran 30,1 med dom måtten vilket precis (enligt den sidan) är gränsen för kraftig övervikt :cautious:

Undrar hur han gör om han träffar någon IRL? Ber han dom kliva upp på vågen innan han går vidare med raggningen?
 
De enda jag kräver av en tjej när jag ska dejta dem är att de är en tjej.
Sen är det liksom upp till hur man känner för varandra.
Att längd vikt och utseende spelar roll, ja det gör det till en grad. Men det är inte en deal breaker.
För mig är en dealbreaker brist på empati och medmänsklighet.
Attraktionen måste tändas! Tända mig är inte svårt, släcka är ganska lätt det med.
men ha en lista att sålla innan man ens har möts, inte något för mig.
 
Och för mig är det ett stort plus i kanten om han äter kött. Nästan så att det kanske skulle kunna vara en dealbreaker om han är vegetarian. :angel: Jag älskar kött alldeles för mycket och vill mestadels kunna äta samma typ av mat som min partner, därav inte sagt att jag inte äter vegetariskt med förstås. :)
 
Ja de växer inte på träd direkt :cautious:.
Jag tror han är den första som är veg av alla jag dejtat och då står det t.o.m. i min profil att jag äter vegetariskt.
Där kan jag inte riktigt hålla med, att de skulle vara svåra att hitta. 3 av mina 5 tinderhistorier har varit veg, (de som inte var det hade bra koll på vegmat, lagade/åt det gärna när de var med mig) 3 av mina 4 långa förhållanden likaså. Gissar att det har att göra med kretsar + kanske geografi att vi har olika erfarenheter.

Det är ingen dealbreaker för mig, men jag skriver också ut det i min pres eftersom jag vill dejta nån som i alla fall har en positiv inställning till att vara vegan/vegetarian och inte tycker att jag är "jobbig" som kanske föredrar vissa restauranger osv. Att laga mat ihop/gå ut och äta är ju en rätt viktig social grej.
 
Och för mig är det ett stort plus i kanten om han äter kött. Nästan så att det kanske skulle kunna vara en dealbreaker om han är vegetarian. :angel: Jag älskar kött alldeles för mycket och vill mestadels kunna äta samma typ av mat som min partner, därav inte sagt att jag inte äter vegetariskt med förstås. :)

Jag trodde det skulle vara det för mig. Äter ju kött själv och tycker det är gott.
Men det har fungerat jättebra! Vi lagar ofta mat tillsammans och hitta restauranger som båda gillar är inga problem.
Jag äter mer vegetariskt nu sen jag träffade honom, även när jag är hemma och det är ku bara positivt.
Vegan däremot skulle jag inte klara, livet är väldigt mycket ost för mig 😂
 
För mig har inte kostpreferenser någon som helst betydelse, så länge det inte är en sån där dryg typ som ska pådyvla omgivningen sina åsikter kring mat i tid och otid och/eller fäller diverse mindre trevliga kommentarer kring andras kostval. Såna blir inte långvariga i mitt liv. Jag är ju mer sån att var och en gör sina egna val, men man respekterar också andras.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 099
Svar
1 259
· Visningar
128 970
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
438
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp