Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tar de hör frågorna redan innan första dejten just för att inte skapa falska förhoppningar, för att se om motparten ens är på banan med vad JAG kan erbjuda och för att skydda mig själv. Men sen är kanske jag överdrivet försiktig med?
Jag tänkte att eftersom vi känner varandra sedan tidigare, så har hon väl ett litet hum om mig som person? Hon vet nog om att det aldrig kan bli hon och jag som primärpartners men verkar trots det ha en förhoppning om att ja... Jag vet inte riktigt?
 
Har lyckats "avsluta" med bonden jag chattade med utan att varesig träffas eller berätta att jag snokat på hans facebookprofil. :up: Berättade bara lite om hur mitt liv ser ut för tiden, med ca 45 timmar i stallet i veckan och 40 timmar på jobbet, så ville han helt plötsligt inte skriva mer...? :angel:
 
Jag tänkte att eftersom vi känner varandra sedan tidigare, så har hon väl ett litet hum om mig som person? Hon vet nog om att det aldrig kan bli hon och jag som primärpartners men verkar trots det ha en förhoppning om att ja... Jag vet inte riktigt?

Hon känske bara är supernöjd med att vara partner nr 2? Du måste nog fråga oavsett, så det inte blir missförstånd.
 
Och du ser ingen poäng med att träna dig lite? Alltså en helt rak fråga, värderar inte.

Jo, jag försöker att inte vara så fyrkantig och ta det lite som det kommer.
Men det är den där konstant gnagande känslan av att det aldrig kommer bli mer som stör.
Jag kan inte bortse från den.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Jag tänkte att eftersom vi känner varandra sedan tidigare, så har hon väl ett litet hum om mig som person? Hon vet nog om att det aldrig kan bli hon och jag som primärpartners men verkar trots det ha en förhoppning om att ja... Jag vet inte riktigt?
Assumption is the mother of all fuckups ;) så prata är mitt tips. För snåriga relationer suger. Och som sagt, böj dig inte baklänges för att göra någon annan glad. Sätt dig, och kiddot, först. Alltid.
 
Kommer inte ihåg portkoden till E så han får klara sig utan sin jävla skål.

Är så liggasugen, det kommer bli en jobbig tid detta :D
 
Eller så agerar du lite vuxet, skickar ett mess och frågar om den.

Inte ens min tonåring och respektive har haft några problem med att agera korrekt när de kommit överens om återlämnande av grejor som respektive haft hos den andre och de är som sagt tonåringar..

Har gjort det vid lunch, han har inte svarat.
 
Jaja, här böjs ingenting. Mest att jag inte vill göra henne ledsen om jag kan låta bli. Ska försöka få till en lite neutral träff nästa vecka.
Nä, det känns som att du har koll på hela den biten. Och jag är helt med på 'inte göra ledsen'-biten. Det är inte lätt alltid, men när alla ups and downs och missförstånd löst sig är det (oftast) helt fantastiskt.
 
Jo, jag försöker att inte vara så fyrkantig och ta det lite som det kommer.
Men det är den där konstant gnagande känslan av att det aldrig kommer bli mer som stör.
Jag kan inte bortse från den.
Det blir sällan som man tror ändå. Ta det piano och se vart det tar vägen, att det skulle vara på det ena eller det andra sättet vet ingen ändå. Som någon annan skrev - njut lite mer av det och tänk lite mindre.
 
Jo, jag försöker att inte vara så fyrkantig och ta det lite som det kommer.
Men det är den där konstant gnagande känslan av att det aldrig kommer bli mer som stör.
Jag kan inte bortse från den.

Fast det låter ju för mig (som inte känner dig) nog som att det är något annat som skaver. För vad är liksom alternativet? Att vara själv kommer inte heller generera en sådan framtid. Eller tänker du att du missar chanser till potentiella partners genom att träffa den här mannen?
 
Det blir sällan som man tror ändå. Ta det piano och se vart det tar vägen, att det skulle vara på det ena eller det andra sättet vet ingen ändå. Som någon annan skrev - njut lite mer av det och tänk lite mindre.

Det håller jag med.
Men det är svårt stt njuta av något när vi knappt ses.
Det är bara störande.
 
Fast det låter ju för mig (som inte känner dig) nog som att det är något annat som skaver. För vad är liksom alternativet? Att vara själv kommer inte heller generera en sådan framtid. Eller tänker du att du missar chanser till potentiella partners genom att träffa den här mannen?

Fast då är jag hellre själv än har något lite halvdant som mest gör mig frustrerad.
 
Fast det låter ju för mig (som inte känner dig) nog som att det är något annat som skaver. För vad är liksom alternativet? Att vara själv kommer inte heller generera en sådan framtid. Eller tänker du att du missar chanser till potentiella partners genom att träffa den här mannen?
Fast då är jag hellre själv än har något lite halvdant som mest gör mig frustrerad.

Det blir sällan som man tror ändå. Ta det piano och se vart det tar vägen, att det skulle vara på det ena eller det andra sättet vet ingen ändå. Som någon annan skrev - njut lite mer av det och tänk lite mindre.

Fast jag kan någonstans förstå @Bison här. Om det är något som inte känns bra tex med hur mkt man ses- så är inte mycket till tröst att det är bättre att vara med den personen än att vara själv och att det bara är att koppla av och ta det lugnt.
 
Fast jag kan någonstans förstå @Bison här. Om det är något som inte känns bra tex med hur mkt man ses- så är inte mycket till tröst att det är bättre att vara med den personen än att vara själv och att det bara är att koppla av och ta det lugnt.

Ja, jag tänker att det beror på hur man är.
L är glad för det lilla, längtar och ser fram emot det.
För mig är det mer som att bara ta ett chips. Jag vill ha mer, blor frustrerad när det inte går och då är jag hellre utan.
 
Ja, jag tänker att det beror på hur man är.
L är glad för det lilla, längtar och ser fram emot det.
För mig är det mer som att bara ta ett chips. Jag vill ha mer, blor frustrerad när det inte går och då är jag hellre utan.
Ja jag tänker att det kan både bero på hur man är som person. Och även att det kan ändra sig var man är i livet och att det kan gå upp och ner.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
639
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 049
Svar
1 121
· Visningar
112 511
Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 467

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp