Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte.
Vi pratar inte om det, ingen framtid, inget sen. Bara nu, hur det är nu och vad vi vill just nu.
Ska åka ner i morgon när jag är ledig och stanna till fredag om det känns bra.
Här och nu är bra! Hoppas ni hittar något läge/väg som känns bra för er. Så trist när man hittar någon man trivs så bra med, men inte får ihop det rent praktiskt med. Jag håller tummarna för er :)
 
Här och nu är bra! Hoppas ni hittar något läge/väg som känns bra för er. Så trist när man hittar någon man trivs så bra med, men inte får ihop det rent praktiskt med. Jag håller tummarna för er :)

Jo, men jag har svårt för det. Eller egentligen inte svårt för att leva i nuet men jag är ju så himla strukturerad och målinriktad hela tiden. Känner mig vilsen utan att ha någon plan.
Det är ju det där med att vara den mesta anala människan ever som bästis säger 😒
Men jag jobbar på den biten.
Tack ❤
 
Jag har en dejt inbokad nästa fredag. Så långt allt gott och väl. Det som har fått mig lite....stirrig?...Är att han snart är färdig psykoterapeut och bla har läst sexologi O_o
Antar att jag är livrädd för att bli analyserad :p Fast jag borde säkert träffa en sån rent professionellt.
Det är nog fwb som är i potten. Känns som att det kan vara jackpot eller väldigt inte.
 
Litet allmänt tänkt bara...
Det där med att leva i nuet är en skön känsla. Att hantera tillvaron ad-hoc funkar ju ofta rätt okej, man måste inte styra upp allt.
Med det sagt så tycker jag att den inställningen funkade bättre när man var yngre... när uppväxtåren var "nyss" och resten av livet var en tidslinje som försvann bort i oändligheten nånstans. Med tilltagande ålder har jag själv börjat känna att somliga bitar nog ändå behöver litet framförhållning och struktur - eftersom den där tidslinjen ju faktiskt har ett slut, och även om det fortfarande är ganska luddigt och odefinierat så blir änden på linjen mer och mer verklig varje år. Och den känslan är förstås litet stressande. Vad vill man hinna med, och med vem? Eller utan?
 
Sådär, nu har jag svarat hp-killen, får se om han svarar igen...
Hittade faktiskt en till intressant kille på HP med, besökt o gillat än så länge... hmm..

Inget från DY, nu får han höra av sig om det ska bli nåt mer där.
 
@Hero Nu får du berätta hur det gick. Är nyfiken :D

För egen del så matchade jag nu med den gamla bekantingen som bjudit ut mig förut. Synd att jag inte tänkte längre än näsan når för nu vet jag inte alls hur jag ska tänka eller agera. Jag ville ju mest se om han swipead höger eller inte :o

Det var en trevlig dejt. Var ju rädd att det skulle bli stelt med en fika dejt. Men hon var duktig på att prata och ställa frågor så det vart ingen tyst minut. Intressant att höra om hennes arbete. Det är roligt att lära känna nya personer :) . Inget klick från min sida eller hennes heller tror jag dock. Men trevligt som sagt :).

Hade jag kunnat dejta oftare skulle jag göra det :D.

Du kan ju börja med att säga hej ??
 
Det var en trevlig dejt. Var ju rädd att det skulle bli stelt med en fika dejt. Men hon var duktig på att prata och ställa frågor så det vart ingen tyst minut. Intressant att höra om hennes arbete. Det är roligt att lära känna nya personer :) . Inget klick från min sida eller hennes heller tror jag dock. Men trevligt som sagt :).

Hade jag kunnat dejta oftare skulle jag göra det :D.

Du kan ju börja med att säga hej ??

Okej, skönt ändå att det inte var så stelt!

Haha jag har skrivit till honom, vi småkänner ju varandra ändå sen innan. Bara lite konstigt när man faktiskt matchar med någon man känner. Aja. :D
 
Vad var det du gillade ? Trots barn ?

Han sätt att uttrycka sig. Hans presentation är inte jättelång, men de rader han skrivit är välformulerade. Att han precis som jag föredrar hemmakvällar framför krogen och att han verkar gilla att vara ute i naturen. Sen bara det att vi faktiskt är i samma ålder och bor i samma kommun haha ^^. Kors i taket på den typ. Äsch, nu skriver jag hej ;).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 047
Svar
1 121
· Visningar
112 120
Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp