Det går fortsatt väldigt bra, allt är enkelt och okomplicerat.
Den har helgen varit han här uppe fredag till söndag, var iväg på annat den tiden jag var i stallet.
Var ute med några vänner till mig i fredags. Känns bra att han träffat dem och sett hur jag är tillsammans med dem. Jag träffar mina vänner ganska mycket så är ju en fördel om han kan hänga på ibland lite beroende på vad vi ska göra. Han är väldigt lättsam och kommer bra överens med alla så det var inga problem.
De reagerade lite på att vi är väldigt olika, jämfört med mig så är han väldigt vanliga. Jag sticker ut mycket, både med mitt utseende och min personlighet

Men det är kanske det som gör att vi fungerar så bra, jag gillar han obekymrat lugn och han gillar att jag inte är som alla andra, vågar sticka ut och vara annorlunda.
Han gav mig ett par örhängen, två blodiga knivar

Helt i stil med det jag brukar använda, för mig är det halloween året runt.
Älskar kommentaren också, "du är ju lite sjuk i huvudet så tänkte att de skulle passa dig"
Träffade hans föräldrar i lördags, så himla fina och trevliga människor. Förstår vart han fått alla sina fina sidor ifrån.
De kändes väldigt öppna, inga reaktioner på åldersskillnaden eller att jag inte vill ha barn och föredrar djur framför människor.