Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är väl en av sakerna som triggar mig och där jag lätt drar mig undan.
Som när läraren överröste mig med komplimanger (känns som dagens ilandsproblem att klaga över) alla fysiska och samtidigt låg över mig.
Komplimanger som varvades av stön och pussar. Till slut kände jag hur jag psykiskt försvann därifrån och blev apatisk.
 
Han som ville ses verkar tappat intresset när jag sa att jag inte har nått mot barn men inte vill ta föräldraansvar.

Annars är det mycket utseendefixering. Jag har 8 bilder och två är helkropp men ändå vill de ha fler bilder ”du borde ha en bikinibild” ”har du nån bättre på din rumpa” Komplimanger som endast hänvisas till utseende ”gillar blondiner, du färgar inte håret va?” ”din kropp ser fin ut, har du fler bilder”

Ses? Känna efter, prata, ha roligt?

Klart jag har preferenser med och vill känna attraktion men de är ju så mycket mer än det fysiska för mig!

Så avtändande! Vad brukar du svara?
 
Han som ville ses verkar tappat intresset när jag sa att jag inte har nått mot barn men inte vill ta föräldraansvar.

Annars är det mycket utseendefixering. Jag har 8 bilder och två är helkropp men ändå vill de ha fler bilder ”du borde ha en bikinibild” ”har du nån bättre på din rumpa” Komplimanger som endast hänvisas till utseende ”gillar blondiner, du färgar inte håret va?” ”din kropp ser fin ut, har du fler bilder”

Ses? Känna efter, prata, ha roligt?

Klart jag har preferenser med och vill känna attraktion men de är ju så mycket mer än det fysiska för mig!
Sånt där lackar jag på. De borde lära sig hur man beter sig, du gör som du vill. De som skriver sånt är det bara att blocka, börjar en dejta sånna killar kommer de fortsätta att vilja ändra på en, för att bryta ner självförtroendet...
 
Det är väl en av sakerna som triggar mig och där jag lätt drar mig undan.
Som när läraren överröste mig med komplimanger (känns som dagens ilandsproblem att klaga över) alla fysiska och samtidigt låg över mig.
Komplimanger som varvades av stön och pussar. Till slut kände jag hur jag psykiskt försvann därifrån och blev apatisk.

Jag känner likadant och tycker inte alls att det är ett i-landsproblem. Det blir för påträngande och känns lite gränslöst. Inget är så avtändande som gränslöshet. Som att man ger lite av sig själv och de bara sliter åt sig det som rovdjur.
 
och då blir svaret.... ?Sorry, jag är så nyfiken på hur folk agerar.

De är klart vi kan ses på riktigt!
Oftast är det ingen direkt reflektion över vad de själva skrivit utan antingen fortsätter de med samma beteende eller styr om samtalet.
Men sen har jag en kille där vi ändå inte får till en träff så då kommer samma frågor igen eller så skickar han en bild och vill ha en i utbyte.
 
Nu har E sovit över två gånger och hon kommer hit igen på söndag. Det har varit supermysigt. Jag har inte träffat någon annan på flera månader. Det känns inte alls aktuellt eller intressant längre. Jag ska ta upp det med henne på söndag, att jag bara träffar henne nu och att det känns rätt men att jag inte har några förväntningar på henne.
 
DB8EE873-6914-49E4-A0CE-BB2DE468AD72.jpeg

Detta är inte ovanligt, block på den!
 
Visa bifogad fil 51569
Detta är inte ovanligt, block på den!
Nej, senast idag har jag fått tre liknande mail... Senast var en som ville mysa, jag sa att det inte var det jag var ute efter, men självklart så ville han ju inte BARA ligga, utan såklart hitta på annat också... Och när jag sa att okej, låter väl bra, så kom frågan direkt vad jag gillar i sängen, dominant kanske? Jag har för tusan tydligt skrivit i min presentation att jag inte har några kinks, inte är intresserad av personer som diskuterar i termer av dominant eller undergiven och inte finns på DS. Och att porr skadade män undanbedes. Jag blir så less! Specificerar jag inte så drunknar jag i mail från dominanta snubbar, eller män som vill bli dominerade. Är jag specifik så får jag frågor om jag är tråkig i sängen, eller hamnar i en diskussion om att porr inte är problematisk.
 
Det är väl en av sakerna som triggar mig och där jag lätt drar mig undan.
Som när läraren överröste mig med komplimanger (känns som dagens ilandsproblem att klaga över) alla fysiska och samtidigt låg över mig.
Komplimanger som varvades av stön och pussar. Till slut kände jag hur jag psykiskt försvann därifrån och blev apatisk.

Det här är verkligen så himla hemskt. Det kanske helt isolerat är ett i-landsproblem men sätter man in det i sitt sammanhang så tycker jag det är helt groteskt gränslöst och vidrigt att vara så totalt okänslig för en annan individ 🤮
 
Nej, senast idag har jag fått tre liknande mail... Senast var en som ville mysa, jag sa att det inte var det jag var ute efter, men självklart så ville han ju inte BARA ligga, utan såklart hitta på annat också... Och när jag sa att okej, låter väl bra, så kom frågan direkt vad jag gillar i sängen, dominant kanske? Jag har för tusan tydligt skrivit i min presentation att jag inte har några kinks, inte är intresserad av personer som diskuterar i termer av dominant eller undergiven och inte finns på DS. Och att porr skadade män undanbedes. Jag blir så less! Specificerar jag inte så drunknar jag i mail från dominanta snubbar, eller män som vill bli dominerade. Är jag specifik så får jag frågor om jag är tråkig i sängen, eller hamnar i en diskussion om att porr inte är problematisk.

Kärleken försvinner och det blir som en köttmarknad 😕
 
Det här är verkligen så himla hemskt. Det kanske helt isolerat är ett i-landsproblem men sätter man in det i sitt sammanhang så tycker jag det är helt groteskt gränslöst och vidrigt att vara så totalt okänslig för en annan individ 🤮

Ja jag skäms när jag klagar på komplimanger för jag vet att någon annan gärna hade fått dem istället. Men det blir som de knappast bryr sig om vem jag är, vad som gör mig glad/ledsen, intressen, upplevelser eller att skratta ihop 😕
 
Ja jag skäms när jag klagar på komplimanger för jag vet att någon annan gärna hade fått dem istället. Men det blir som de knappast bryr sig om vem jag är, vad som gör mig glad/ledsen, intressen, upplevelser eller att skratta ihop 😕

Precis så ÄR det ju! Och det är så gränslöst och vidrigt. Klart man mår dåligt av att bli bemött så!

Tillbringade 12 fantastiska timmar i frid för att lappa ihop mitt trötta psyke med (döper honom här med till =) X igår/idag. I motsats till vad vi diskuterat senaste sidorna så är jag som himla glad för det känns som att vi är så lika än så länge i allt det där vardagsfysiska (vilket ord jag kom på 😅). Jag är en sådan som när jag väl är trygg alltid vill vara nära oavsett humör. Alla mina problem hanteras bäst av att personen är lugn, mjuk och snäll emot mig. Jag vill aldrig ha drama men är själv dålig på att inte skapa drama. Jag vill alltid ha någon form av fysisk kontakt, känner mig lika jättelätt avvisad som trängd och har lika lätt för att känna mig för klängig om jag inte upplever att jag får respons. Allt sådant har från dag ett bara känts helt okomplicerat och i balans och det känns så viktigt för mig.

Problemet är bara att min hjärna är dålig på att lära om sig. Den blir lika positivt överraskad varje gång vi ses (iofs trevligt) och så fort vi inte ses återgår den till att fortsätta spela upp alla negativa scenarion som aldrig har hänt (mindre trevligt).

Men just nu är jag glad 😍 och råkade till och med svara likadant tillbaka när vi la på efter ett samtal innan och han avslutade med "puss puss" 😅 Jag har vägrat sådant konstant (har vi inte pratat om hur man avslutar telefonsamtal i denna tråden innan?) men han har ändå fortsatt lika obrytt om mitt ständiga "Hej så länge" som svar haha. Jösses alltså 😅
 
Om 2 timmar skulle väckarklockan ringt och vi startat dagen med hotellfrukost i Sacramento, gått till rådhuset och skrivit papper och sen bilat norrut för att titta på giant redwoods. Iatället har jag suttot i två timmar i kö på bilbesiktningen och R jobbar dagpass så vi knappt kommer hinna säga hej öht :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
1 692
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 227
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Relationer Den förra tråden hade 2000+ inlägg och passerat 100 sidor så jag tänkte prova på att starta en ny! Dejten i helgen gick riktigt bra, nu...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
183 579
Senast: Modest
·
Relationer Med risk för att framstå som småsint eller snål.. Here we go. Min mans syster har fyra barn i varierande ålder från 5 upp till 15. Vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 452
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Roliga saker som barn säger
  • Ungern 2024?
  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp