Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tal om att klicka bra med någon så konstaterade jag och unga klättraren precis att imorgon blir första dagen på länge som vi faktiskt inte kommer ses alls. Sen vi började umgås så har vi setts i princip varje dag. I början kändes det ibland som att han var lite för "på". Nu när vi känner varandra bättre är det mer avslappnat och vi kan lätt sitta tysta i soffan tillsammans och pilla med olika saker och rent allmänt bara existera tillsammans på något vis. Det är otroligt skönt.

Han har också börjat bli duktig på att få syn på rådjur och harar ute (för att kunna varna mig eftersom hundarna ofta reagerar på sådant), börjat lära sig precis hur hundarna vill bli klappade och är allmänt fin med dem hela tiden. Idag noterade jag hur han satt i soffan, ena hunden ställde sig bredvid för att bli klappad men vände sedan bort huvudet lite och blev något spänd i sin hållning. Han slutade direkt att klappa eftersom han inte längre var säker på att hon ville det. Små, små signaler från henne som även vana hundägare brukar missa, men han noterade det direkt. Sådant ger helt klart pluspoäng hos mig :p
 
Är det någon jag tycker om så har jag nada problem med att ha mycket kontakt. Jag och exet somnade liksom med skype i öronen när han bodde i England.

Men nya bekantskaper som är sjukt på och skriver konstant? Njaaa då backar jag fort. Men jag har svårt att känna attraktion för nya människor och är rädd för nya män så, inte superlätt. Hade varit fett nice om man kunde hitta någon man tyckte om som man redan kände. :laugh:

Nu har jag inte hängt med! Är du singel?
 
Inte om nån 👎😒.
Får nog acceptera att jag kommer förbli ogift. Jag har sovit på blommor många midsomrar nu, men aldrig drömt om nån 😖😝.
Du hittar någon, det tror jag alldeles säkert.
Se till bara att denna person är inte tranan nivå på tokerier.
Jag ska avslöja för er vad jag gjorde idag.
Jag var uttråkad och GK var sjuk.
Fick inte kontakt med floristen hemma hos GK.
Så jag har kört 60 mil för att leverera ett fång blommor och en krya på dig hälsning till henne.
Jag träffade henne inte ens, men hon blev glad av blommorna!
 
Du hittar någon, det tror jag alldeles säkert.
Se till bara att denna person är inte tranan nivå på tokerier.
Jag ska avslöja för er vad jag gjorde idag.
Jag var uttråkad och GK var sjuk.
Fick inte kontakt med floristen hemma hos GK.
Så jag har kört 60 mil för att leverera ett fång blommor och en krya på dig hälsning till henne.
Jag träffade henne inte ens, men hon blev glad av blommorna!
Oj... Det låter som ett speciellt tilltag till och med med mina mått mätt 😁
 
Jag är så sjåpig och vill fråga redan nu vad han egentligen vill. Men ska ha is i magen!

Trivs ju bra men är less på lägga energi på sånt som aldrig blir något i slutändan, det har trasat sönder mig i 3 år nu...
 
5539304D-2357-4A2C-A456-73C9ABFCB66E.jpeg


Med andra ord inget nytt att rapportera 🤷🏼‍♀️😂
 
Nu var det länge sedan jag läste något här från @Zinfernia jag blev nyfiken på hur det utvecklade sig med KK:n som blev inneboende? :)
Jag tror han flyttade ut och att det tog slut? Men ja jag vill också ha en uppdatering!
Men vad gulliga ni är! 😍
Jag är inte här så mycket längre men jag är med i några chattar på Messenger med alla möjliga Bukemedlemmar så jag får höra ändå vad många har för sig 😅

Vi var aldrig tillsammans men jag har nog aldrig haft så roligt som när han bodde här, vi kom väldigt bra överens trots åldersskillnaden. Han fick sedan ett erbjudande från en släkting om att ta hand om deras hus när de var utomlands och det var inte så mycket att tveka på. Jag hade gjort samma sak i hans situation, vem hade inte velat bo i ett stort hus med pool? 😂

Annars har jag ingen ny på G men känner inget behov av det heller, jag ligger dessutom hemma med ryggskott och har svårt att resa mig så just nu är jag ändå ingen toppendejt 😂
 
Och jag har varit i Skåne i snart en vecka nu, har användt Tinder rätt flitigt de sista dagarna och fått några matcher (mycket interessantare folk och överlag bättre presentationer här än hemma faktiskt) och skrivit lite med en kille. Men... sitter mest och längtar efter DB som vanligt...

Håller tummarna att det skal dyka upp en riktigt bra person här som får mig på lite andra tankar så småningom. :angel: Fast det känns lite "elakt" att dejta när man fortfarande typ är kär i någon annan. Borde man berätta sådant eller?? Det skulle väl sannolikt få alla vettiga till att socialt distancera sig lååångt bort från mig.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
1 661
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 188
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Relationer Den förra tråden hade 2000+ inlägg och passerat 100 sidor så jag tänkte prova på att starta en ny! Dejten i helgen gick riktigt bra, nu...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
183 251
Senast: Modest
·
Relationer Med risk för att framstå som småsint eller snål.. Here we go. Min mans syster har fyra barn i varierande ålder från 5 upp till 15. Vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 434
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp