Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad har ni alla för planer på Alla hjärtans dag, då? :)

Personligen hatar jag att vara själv denna dag, och iom DB är dränkt i jobb och inte visat nåt interesse för att träffas, så har jag tackat ja till att gå ut och äta med några kompisar.

Z ville ju komma hit i helgen, men jag har sagt att jag inte orkar. Har haft exet på besök - det blev till att han stannade från måndag till torsdag (:angel:) så det räcker för den här veckan känns det som. :o :laugh:
 
Vad har ni alla för planer på Alla hjärtans dag, då? :)

Personligen hatar jag att vara själv denna dag, och iom DB är dränkt i jobb och inte visat nåt interesse för att träffas, så har jag tackat ja till att gå ut och äta med några kompisar.

Z ville ju komma hit i helgen, men jag har sagt att jag inte orkar. Har haft exet på besök - det blev till att han stannade från måndag till torsdag (:angel:) så det räcker för den här veckan känns det som. :o :laugh:

Jag hatar den här dagen. Enda dagen på året jag önskar att jag inte är själv. Försökte fly landet i år, men det var ännu värre här i solen. :(
 
Vad har ni alla för planer på Alla hjärtans dag, då? :)

Personligen hatar jag att vara själv denna dag, och iom DB är dränkt i jobb och inte visat nåt interesse för att träffas, så har jag tackat ja till att gå ut och äta med några kompisar.

Z ville ju komma hit i helgen, men jag har sagt att jag inte orkar. Har haft exet på besök - det blev till att han stannade från måndag till torsdag (:angel:) så det räcker för den här veckan känns det som. :o :laugh:

Jag har tagit en långpromenad med vovvi och ätit god middag, nu ser jag bachelor.

Det är min första ensamma alla hjärtans dag på sisådär 6-7 år :( de senaste 2 åren firade jag med bästis.

Känns ju inte jättebra direkt.
 
1581700470264.png
 
Vad har ni alla för planer på Alla hjärtans dag, då? :)

Personligen hatar jag att vara själv denna dag, och iom DB är dränkt i jobb och inte visat nåt interesse för att träffas, så har jag tackat ja till att gå ut och äta med några kompisar.

Z ville ju komma hit i helgen, men jag har sagt att jag inte orkar. Har haft exet på besök - det blev till att han stannade från måndag till torsdag (:angel:) så det räcker för den här veckan känns det som. :o :laugh:
Blir nog bara hemma. En kompis som vill att jag ska hänga med ut, men känner inte riktigt för det. De ville gå till Sture p, jag som aldrig hänger där annars känner nog inte riktigt för att börja just idag 😅.
Träffade nog med människor igår på dansen 🙂.
 
Jag tror det har att göra med vilken energi man har och hur bekväm man är. Folk brukar hålla sig borta från mig och det är jag glad för 😂 Men vissa reagerar inte när jag hajar till för att de är för nära och då inser ju också direkt om det är bekvämt eller inte. Vad det beror på vet jag dock inte.

Äsch med Tinderkillen, vad stirrade han för det är ju helt normalt? Bra att du inte lät dig påverkas mera 😁
Ja så är det nog jag har ju blivit mer bekväm med det sen jag började dansa. Är generellt inte en kramig person 😅.
Tror det handlar lite om den andra är avslappnad i det också. Tycker det är intressant oavsett.

Ja jag vet nog varför han stirrade. Det är ju en väldigt närgången och sensuell dans. Inte vad han brukar dansa.
Har ju insett att det nog kan vara svårt att dejta någon som inte dansar för de skulle tycka att det är för närgånget med andra personer. Men dejtar jag såna som dansar riskerar jag att springa på dem istället 😅. Och nej inte beredd att sluta dansa.
 
Har tagit en långpromenad, lagat mat, kollat på serier, nu badar jag, sedan packning då jag åker hem till Dalarna en sväng imorgon. Känns förvånansvärt bra trots P's ghostande, jag bröt ihop lite, grät och nu känns det okej igen.
Synd att P gostade!
 
Vad har ni alla för planer på Alla hjärtans dag, då? :)

Personligen hatar jag att vara själv denna dag, och iom DB är dränkt i jobb och inte visat nåt interesse för att träffas, så har jag tackat ja till att gå ut och äta med några kompisar.

Z ville ju komma hit i helgen, men jag har sagt att jag inte orkar. Har haft exet på besök - det blev till att han stannade från måndag till torsdag (:angel:) så det räcker för den här veckan känns det som. :o :laugh:
Jag försöker mest hålla mig sysselsatt för att inte deppa ihop, dels för att den här dagen kan vara rätt jobbig (det är lite olika från år till år) och dels för att eländet sammanfaller med min pms. Hittills går det över förväntan. Blev en morgon med myskompis, förmiddag/eftermiddag med ledsagare som tjatade om att det är så mycket tjat om alla hjärtans dag ( :meh: ), sen hem och käka med myskompis som sen åkte. Nu är jag hundvakt och har bullar på jäsning, svänger nog ihop en omgång tekakor också eller letar fram brödformen och testar baka brioche.
 
Jag försöker mest hålla mig sysselsatt för att inte deppa ihop, dels för att den här dagen kan vara rätt jobbig (det är lite olika från år till år) och dels för att eländet sammanfaller med min pms. Hittills går det över förväntan. Blev en morgon med myskompis, förmiddag/eftermiddag med ledsagare som tjatade om att det är så mycket tjat om alla hjärtans dag ( :meh: ), sen hem och käka med myskompis som sen åkte. Nu är jag hundvakt och har bullar på jäsning, svänger nog ihop en omgång tekakor också eller letar fram brödformen och testar baka brioche.
Hoppas baket blir bra.
 
Ja så är det nog jag har ju blivit mer bekväm med det sen jag började dansa. Är generellt inte en kramig person 😅.
Tror det handlar lite om den andra är avslappnad i det också. Tycker det är intressant oavsett.

Ja jag vet nog varför han stirrade. Det är ju en väldigt närgången och sensuell dans. Inte vad han brukar dansa.
Har ju insett att det nog kan vara svårt att dejta någon som inte dansar för de skulle tycka att det är för närgånget med andra personer. Men dejtar jag såna som dansar riskerar jag att springa på dem istället 😅. Och nej inte beredd att sluta dansa.

Jag tror det med! Har en ny kollega som utan problem är PÅ en när hen ska visa grejer på datorn och det känns inte alls konstigt. Andra backar jag ifrån när de är 2 meter bort 😂

Haha, jag förstår! Jag hade aldrig vågat men hade nog behövt gå vilken jäkla danskurs ever. Har en kollega som tränar någon närkampssport som brukar försöka få med mig att testa lite olika saker på jobbet. Jag back alltid gör stel och skrattar besvärat 😂 och han är ändå den enda kollega jag kramat frivilligt en gång (eller rättare sagt tom slängt mig om halsen på när han kom tillbaka efter en tids sjukskrivning haha).
 
Ang alla hjärtans dag så har jag alltid haft 0 % känslor kopplade till den. Hoppas mest mina favoritgodisar inte är slut när jag ska handla på söndag 😂 de där aromahjärtanen nomnom. Har redan ätit en sak tidigare i veckan 😅

Rent generellt så saknar jag nog nästan partner ännu mindre vid högtider o dyl. Tycker det finns stort stöd i andra som sköter i vilket och bryr mig ibland lite om familjen (typ jul med syskonbarnen är kul). Det enda jag kan sakna typ pyttelite är någon att ligga i soffan o titta på film med och annars såklart kommunikationen sinsemellan. Det senare är typ det enda/allt för mig i ett förhållande känns det som. Jag saknar inte ens att inte sova själv, det gick över svinfort jag som trodde jag aldrig skulle kunna sova mer 😅

Jag har jobbat natt, sovit, städat, lämnat paket och är hos hästen nu. Borde försöka äta en gång till och sedan soooooova igen. Alltså en standard fredag för mig.
 
Vad har ni alla för planer på Alla hjärtans dag, då? :)

Personligen hatar jag att vara själv denna dag, och iom DB är dränkt i jobb och inte visat nåt interesse för att träffas, så har jag tackat ja till att gå ut och äta med några kompisar.

Z ville ju komma hit i helgen, men jag har sagt att jag inte orkar. Har haft exet på besök - det blev till att han stannade från måndag till torsdag (:angel:) så det räcker för den här veckan känns det som. :o :laugh:
En helt vanlig dag. Inget extra för vare sig mig eller sambon.
 
Jag har haft en jättehärlig alla hjärtansdag på tu man hand med sonen. Vi har badat, bestigit berg och hängt på stan. Det har varit lite tufft på sistone med mycket konflikter och tvivel på föräldraförmågan så att vi fick en så här fin dag tillsammans betydde mycket.

Annars känns det sådär just nu. Sp mår bättre, vi har setts ett par gånger, och det har känts okej, mysigt att gosa ihop sig och se på film och så. Men en del saker med honom som jag förut tyckte var charmigt kliar numera och jag tror inte att jag är så kär. Jag orkar liksom inte, och har svårt att se om det är en allmän trötthet över allt i livet eller om det är honom det handlar om. Vi hörs också väldigt lite mellan gångerna vi ses och jag saknar det inte alls. Vi får nog snacka om det snart i alla fall för jag börjar känna mig fejkig av att låtsas som att allt är bra. Lite trött på att det jämt varit jag som tagit upp saker bara.

Han hörde av sig idag med planer för vårt häng nästa vecka och jag längtar lite efter honom när jag tänker på det. Har väl inte helt gett upp tanken på att vi kan fortsätta ha nåt fint ihop, även om det jag tänkte kunde vara en svacka har hållit på lite väl länge nu.
 
Startade dagen med kaffe på sängen (som varje dag), spelade brädspel en stund, käkade lunch och nu har jag lämnat av honom på jobbet. Sju timmar att fördriva, tänkte börja med att åka till Target och köpa på mig ett lager godis att ta med hem - måste ju ha Tootsierolls så jag klarar mig i 3 månader!

Ingen av oss är nån firare, så lär knappast bli nått mer speciellt än så.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
1 692
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 227
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Relationer Den förra tråden hade 2000+ inlägg och passerat 100 sidor så jag tänkte prova på att starta en ny! Dejten i helgen gick riktigt bra, nu...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
183 574
Senast: Modest
·
Relationer Med risk för att framstå som småsint eller snål.. Here we go. Min mans syster har fyra barn i varierande ålder från 5 upp till 15. Vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 452
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp