Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det verkar ganska typiskt dig om jag utgår från vad du skrivit tidigare i dejtingtrådarna; att du inte riktigt trivs med att ha några framtidsplaner alls när det gäller relationer. Om det är så du trivs med att ha det kan det väl får vara okej tänker jag?
Jo, så är det ju. Nu ikväll pratade vi lite om just det. Kan åtminstone fascineras av hur snabbt vi kan gå från att prata om rent ytligt fjantglada saker till riktigt djupa och seriösa saker, och prata om allt på ett riktigt bra sätt.

Vi pratade massor om varför vi trivs så bra ihop, vad vi behöver för att må bra, hur det blir när vi inte mår bra osv. Vi har pratat om det förut, men det finns som alltid mycket mer att säga, förklara och lära sig både om varandra och oss själva.

Nu ligger jag i sängen och är helt slut mentalt, och samtidigt glad åt att det inte är så många timmar kvar tills vi ses igen :p Det är egentligen lite galet det här.
 
Hur ska jag göra med GK?
Jag vet inte
Men att jag älskar henne så mycket med allt känns alltid i gungning.
Suck, vet inte om jag hänger mig så mycket på henne och ett förhållande med henne.
Nå råd är råd och känslor är känslor.

Det känns väl inte direkt som att det är en så sund relation?
Du kanske måste stabiliseras själv först innan du kan ha en sund relation?
Så ditt välmående inte hänger på någon annan och ditt liv inte centreras kring någon annan.
Det känns ju som att det blir en osund fixering för dig där du inte kan kontrollera dig och gör saker som kanske är over the top.
 
Hemma. Hittade katten, som blev jätteglad över att se mig. :heart :love:
DB vet att jag är här, men verkar ha slutat svara på mina mess. Jaja.....

Skriver med snygga motorcykelkillen (skulle kunna kalla honom SM, men tja...) på Tinder, lite lagom flirtigt. :)

Hur länge ska du vara i Linderöd sen igen? Ska du o Krumelur ha buketräff? 😁
 
Jag har varit väldigt vuxen det senaste. Gjorde slut efter 7 veckor, via sms, och ringde upp två dagar senare och sa att jag gärna fortsätter träffas om vi bara skippar den där pojkvän/flickvängrejen 😁

@Bison sa åt mig att beställa den här 😁
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20200626-140703_Instagram.jpg
    Screenshot_20200626-140703_Instagram.jpg
    129 KB · Visningar: 351
Jag har varit väldigt vuxen det senaste. Gjorde slut efter 7 veckor, via sms, och ringde upp två dagar senare och sa att jag gärna fortsätter träffas om vi bara skippar den där pojkvän/flickvängrejen 😁

@Bison sa åt mig att beställa den här 😁

Då undrar jag: vad blir den praktiska skillanden?? (och såklart undrar jag vad du fick för svar :) )
 
Skrev till S och frågade om han ville ses på lördag, han svarade "jag vill verkligen det". Det blir visserligen bara över kvällen/natten. Men jag längtar efter honom!

Sen har han svarat på en storie på Instagram, skrev att jag är en underbar kvinna och att han får längta lite mer efter mig nu...

Det känns ju positivt iallafall :o
 
Senast ändrad:
Har lite tagit en paus från dejting. Men skriver med flera på tinder, men ingen som känns superintressant än.
Ska träffa programmeraren (han jag träffade innan danskillen) idag faktiskt, men är nog fortfarande inte intresserad av något seriöst med honom även om han är trevlig. Vi har inte setts sen januari men han hörde av sig lite lägligt efter att jag och danskillen slutat träffas.

Varit och dansat med en annan från dansen och pratat om att göra det igen 🙂 men tänker att det är kompisnivå, jag trivs iaf väldigt bra i hans sällskap. Men jag har ju haft fel förut om kompis 😅.
 
På väg tillbaks till Sverige. DB ville inte ses iom smittoskyddslagen (man ska hålla sig undan andra i 10 dar om man varit i länder som Sverige), vilket iofs var ok.

Snygga motorcykelkillen verkar dock ha blivit kränkt av en lite skämtsam kommentar från mig i går kväll under våran chatt, så han har blivit tyst.... Jag orkar inte med lättkränkta människor, så jag tänker inte tjata på honom. Men hoppast att det bara var ett missförstånd, för han kändes som någon jag gärna skulle vilja träffa.
 
På väg tillbaks till Sverige. DB ville inte ses iom smittoskyddslagen (man ska hålla sig undan andra i 10 dar om man varit i länder som Sverige), vilket iofs var ok.

Snygga motorcykelkillen verkar dock ha blivit kränkt av en lite skämtsam kommentar från mig i går kväll under våran chatt, så han har blivit tyst.... Jag orkar inte med lättkränkta människor, så jag tänker inte tjata på honom. Men hoppast att det bara var ett missförstånd, för han kändes som någon jag gärna skulle vilja träffa.
Det är ju alltid mycket svårare i text. Jag är absolut mer "lättkränkt" i såna sammanhang när man skriver med någon man inte känner så bra/inte alls. Är det någon jag är vän med krävs det dock väldigt mycket för att jag ska ta illa upp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
1 661
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 188
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Relationer Den förra tråden hade 2000+ inlägg och passerat 100 sidor så jag tänkte prova på att starta en ny! Dejten i helgen gick riktigt bra, nu...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
183 248
Senast: Modest
·
Relationer Med risk för att framstå som småsint eller snål.. Here we go. Min mans syster har fyra barn i varierande ålder från 5 upp till 15. Vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 434
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp