Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en snubbe som är sjukt på, han är nog lite väl förtjust i mig redan nu. Har försökt avleda med att skicka snapchat selfies med så fula filter som möjligt men det verkar inte fungera. :rofl: Får lite prestationsångest när dom verkar tycka att man är perfekt innan man ens setts?

Sådant stör mig. Då känns det mest som att de målar upp någon stor bild av vad de vill se snarare än försöker lära känna MIG typ?
 
Har en snubbe som är sjukt på, han är nog lite väl förtjust i mig redan nu. Har försökt avleda med att skicka snapchat selfies med så fula filter som möjligt men det verkar inte fungera. :rofl: Får lite prestationsångest när dom verkar tycka att man är perfekt innan man ens setts?
Jag blir också stressad av sånt! Känner mig inmålad i ett hörn när jag behöver längre tid på mig att värma upp vid tanken medan den man skriver med verkar stå med flyttbilen i högerhanden och vigselring i vänsterhanden....
 
Har en snubbe som är sjukt på, han är nog lite väl förtjust i mig redan nu. Har försökt avleda med att skicka snapchat selfies med så fula filter som möjligt men det verkar inte fungera. :rofl: Får lite prestationsångest när dom verkar tycka att man är perfekt innan man ens setts?
Jag tycker inte om de som fått för sig att jag ska vara perfekt ens när vi setts :D Jag är inte det och vill framförallt ha utrymme att vara på alla tänkbara humör, upptäcka nya saker och tröttna på gamla utan att det ses som att jag slutar vara perfekt. Förstår inte hur det kan vara så svårt för många män att inse att även kvinnor är levande människor.
 
Jag har lagt all dating på is för tillfället, känner mig inte alls i form 😅

Har dock en väääldigt övertrevlig kund som jag misstänker är lite förtjust i mig. Han är arbetsledare på ett av våra största projekt den här sommaren och vi har pratat massor. Varje gång jag ringer för att stämma av läget säger han att jag är såååå välkommen ut och trots att jag redan varit där runt 5 gånger på kort tid fortsätter han propsa på att jag ska komma förbi och hälsa på. När jag är där sitter vi ändå mest och pratar om privata saker så det är inte så mycket jobbrelaterat men väl en trevlig paus från plikterna 😂
 
Ikväll ska jag ha en mindre bröllopsfest. Och igår när jag och S duschade så sa han att "tänk om du träffar nån annan där"

Då förklarade jag att jag inte träffar andra :) och han sa att han inte förstår att folk orkar träffa andra! Så den biten är avklarad iallafall :D
 
Aja... på tal om "se stora ut" osv, jag hade missat att kolla hur lång kvällens dejt var, så blev aningens awkward när jag dök upp med skor som gjorde mig drygt 1,80 och därmed betydligt längre än honom.... :angel:

I övrigt så var det trevligt, han var lättpratad och verkade lagom nördig, visade sig att han var en typ av elektroingeniör så passar in på min "profil" bra :laugh: (av någon anledning gillar jag nästan bara ingeniörer.... förutom Mr. Perfect som var veterinär. Även SM är faktiskt utbildad ingeniör!)

Han verkar vilja ses igen, frågade om han kanske kunne komma och rida någon dag. Kul! Och plus för att han nästan direkt etter dejten skrev och frågade "är du seriöst interesserad?" - alltså inga "spel" eller så, skönt!
Roligt att det kändes bra!
 
Ikväll ska jag ha en mindre bröllopsfest. Och igår när jag och S duschade så sa han att "tänk om du träffar nån annan där"

Då förklarade jag att jag inte träffar andra :) och han sa att han inte förstår att folk orkar träffa andra! Så den biten är avklarad iallafall :D
åh vad fint! Ni verkar ha samma inställning till "er".
 
Jag tycker inte om de som fått för sig att jag ska vara perfekt ens när vi setts :D Jag är inte det och vill framförallt ha utrymme att vara på alla tänkbara humör, upptäcka nya saker och tröttna på gamla utan att det ses som att jag slutar vara perfekt. Förstår inte hur det kan vara så svårt för många män att inse att även kvinnor är levande människor.
Fast jag ser inte riktigt det problemet? Visst att det är skumt att någon tycker man är perfekt innan man lärt känna varandra. Det är ju knappast attraktivt iaf.

Men jag tycker ju min pojkvän är perfekt för mig! Även när han upptäcker nya saker, tröttnar på gamla och är på andra humör. Vad skulle motsättningen där vara?
 
@pepp Vad roligt, det låter ju väldigt lovande med den här killen! Jag hoppas verkligen att det håller i sig och att det blir långvarigt!

Killar som har exakt samma min på alla bilder. Creepy..
Ja och särskilt han som såg helt nollställd ut i ansiktet på alla bilder, exakt samma min i olika miljöer och skrev något i stil med "varför skall man le på bild när man sällan gör det i verkligheten". :banghead: Lycka till med att hitta kärleken liksom...
 
@pepp Vad roligt, det låter ju väldigt lovande med den här killen! Jag hoppas verkligen att det håller i sig och att det blir långvarigt!


Ja och särskilt han som såg helt nollställd ut i ansiktet på alla bilder, exakt samma min i olika miljöer och skrev något i stil med "varför skall man le på bild när man sällan gör det i verkligheten". :banghead: Lycka till med att hitta kärleken liksom...

Tack :heart det känns väldigt bra hittills. Så jag håller också tummarna :D
 
@pepp Vad roligt, det låter ju väldigt lovande med den här killen! Jag hoppas verkligen att det håller i sig och att det blir långvarigt!


Ja och särskilt han som såg helt nollställd ut i ansiktet på alla bilder, exakt samma min i olika miljöer och skrev något i stil med "varför skall man le på bild när man sällan gör det i verkligheten". :banghead: Lycka till med att hitta kärleken liksom...

När jag nätdejtade så utgick jag ifrån att de som inte log på en enda bild var tandlösa :D
 
Haha, en som jag var på dejt med för ett år sedan log med munnen igen på bilden, visade sig att han hade jättesneda tänder....
Ja det kan ju vara på grund av komplex också. Och det är ju synd. Men förståeligt i en så ytlig app som Tinder där folk swipar bort väldigt fort. Han "stoneface" som jag nämnde såg ut som en regelrätt galning utan att visa en enda känsla i ansiktet, och det i kombination med den texten skrämmer nog bort de flesta...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 203
Senast: Enya
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 992
Senast: mars
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 414
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp