Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om hon är trevlig kanske det kan vara värt att skippa ett träningspass för att hinna träffa henne någon dag?

Ja, det kan det vara värt...


Okej. Efter pepp av en vän ringde jag och dumpade henne.. Hon bröt ihop och blev arg på mig i tre minuter, sedan la hon på. Hon skulle ringa upp senare skrev hon men jag skrev att jag inte hade något mer att säga.

Alltså seriöst, vi har träffats två gånger. Två gånger. Reagerar man så då är man rätt instabil.


"Rätt" är nog en understatement. Kvitto på att du gjorde ett bra val skulle jag säga.
 
Hahaha! Snacka om att det är tur att människor är olika :D För mig är det nästan en dealbreaker om personen jag träffar inte vill tälta. Det var förövrigt just tältandet som gjorde att jag och unga klättraren började umgås mer flitigt. Jag nämnde för honom att jag tänkte tälta en helg och hans spontana reaktion blev "ÅH! får jag följa med? snälla? Det vore jättekul att komma med men jag är ovan så det skulle kännas bättre med sällskap. Snälla?!" :rofl:

Precis som jag! Men jag har väl inte direkt känt att det är läge att bjuda ut tjejer på tältdejter. Well, först får man nog ses ett tag tänker jag.
 
Precis som jag! Men jag har väl inte direkt känt att det är läge att bjuda ut tjejer på tältdejter. Well, först får man nog ses ett tag tänker jag.
Näe, det är nog inte många som skulle tacka ja till det. När jag och unga klättraren var ute första gångerna så hade han med sig sin hängmatta och jag mitt tält. Och vi kände varandra lite sen innan, tältade i skogen nära där vi bor och jag såg till att då och då hålla en vän uppdaterad om vilken plats vi var på, att allt var bra osv. Hade han ens andats något om att vi skulle dela tält redan första gången så hade jag sagt tvärt nej.
 
Haha! Jag älskar dina bilder när du är ute och tältar ser så härligt ut 😍
Men jag vet ju att jag är en bekväm, bortskämd gnällspik så jag håller mig till kortare turer utan tält 😁

Lite som med resor. Älskar att kolla på bilder och i teorin är det jättebra, i praktiken hatar jag att resa, längtar bara hem och blir tjurig 😅

Jag är heeeeelt i din ringhörna. Önskar jag var sådär härligt friluftslig men nääää..... Hotell is da shit! Och särbon är exakt lika dan. Kaffe och halvdagsvandring är lagom här.
 
Okej. Efter pepp av en vän ringde jag och dumpade henne.. Hon bröt ihop och blev arg på mig i tre minuter, sedan la hon på. Hon skulle ringa upp senare skrev hon men jag skrev att jag inte hade något mer att säga.

Alltså seriöst, vi har träffats två gånger. Två gånger. Reagerar man så då är man rätt instabil.

Känns inte som en person du behövde i ditt liv just nu. Tur att det upptäktes efter andra dejten och inte efter 4 månader. Men jäkligt trist att det det blev så.
 
Jag är heeeeelt i din ringhörna. Önskar jag var sådär härligt friluftslig men nääää..... Hotell is da shit! Och särbon är exakt lika dan. Kaffe och halvdagsvandring är lagom här.

Haha 😁
Det är så mycket som låter bra i teorin 😅
Som det där med kräftskivan, visst jag har folk jag kan ta med mig, problemet är att jag inte ens vill gå själv 😂
Ibland blir jag förvånad att jag har vänner öht 🙄
 
Ja, känns bättre nu.
Har blockerat henne på telefonen nu.
Jag antar att jag fortsätter att känna igen mig ur dramaqueenens perspektiv. Inte för att jag menar att det är rimligt att reagera så starkt efter att ha setts så lite som ni har gjort, men att någon bara klipper konversationen är nog bland det svåraste jag vet. Det värsta jag varit med om, eller okej inte det värsta, men det som jag haft svårast att hantera är ett uppbrott på ett flerårigt förhållande som avslutades på det sättet. Inte för att det går att jämföra, men jag gissar på att jag skulle bli triggad av liknande händelser nu, färgad av min "erfarenhet". Med det sagt är det nog kanske lika bra att era skillnader blev tydliga såpass tidigt, och det är ju rimligare och vettigare att fungera som du gör. :)
 
Haha 😁
Det är så mycket som låter bra i teorin 😅
Som det där med kräftskivan, visst jag har folk jag kan ta med mig, problemet är att jag inte ens vill gå själv 😂
Ibland blir jag förvånad att jag har vänner öht 🙄

När jag och särbon ska vara friluftiga:
"Åh, vi packar fika och går den här 2 milsleden idag!!"
6 timmar senare när vi landat hemma:
"Älskling, öppnar du vinet medans jag åker och hämtar take away hos Italienaren?"
 
Jag antar att jag fortsätter att känna igen mig ur dramaqueenens perspektiv. Inte för att jag menar att det är rimligt att reagera så starkt efter att ha setts så lite som ni har gjort, men att någon bara klipper konversationen är nog bland det svåraste jag vet. Det värsta jag varit med om, eller okej inte det värsta, men det som jag haft svårast att hantera är ett uppbrott på ett flerårigt förhållande som avslutades på det sättet. Inte för att det går att jämföra, men jag gissar på att jag skulle bli triggad av liknande händelser nu, färgad av min "erfarenhet". Med det sagt är det nog kanske lika bra att era skillnader blev tydliga såpass tidigt, och det är ju rimligare och vettigare att fungera som du gör. :)
Blev tvungen att klippa tvärt. Hon messade em massa elakheter till mig.
 
När jag och särbon ska vara friluftiga:
"Åh, vi packar fika och går den här 2 milsleden idag!!"
6 timmar senare när vi landat hemma:
"Älskling, öppnar du vinet medans jag åker och hämtar take away hos Italienaren?"

Låter perfekt 😁
Vi tänker oss en tur i morgon eftersom det ska vara lagom varmt, inte regna men inte för soligt och inte blåsa så mycket, här vandras inte i dåligt väder.
Sen hem, göra egna hamburgare och äta i soffan framför Arkiv X 😁
Perfekt eftermiddag/kväll!
 
Jag antar att jag fortsätter att känna igen mig ur dramaqueenens perspektiv. Inte för att jag menar att det är rimligt att reagera så starkt efter att ha setts så lite som ni har gjort, men att någon bara klipper konversationen är nog bland det svåraste jag vet. Det värsta jag varit med om, eller okej inte det värsta, men det som jag haft svårast att hantera är ett uppbrott på ett flerårigt förhållande som avslutades på det sättet. Inte för att det går att jämföra, men jag gissar på att jag skulle bli triggad av liknande händelser nu, färgad av min "erfarenhet". Med det sagt är det nog kanske lika bra att era skillnader blev tydliga såpass tidigt, och det är ju rimligare och vettigare att fungera som du gör. :)

Men det är ju dina känslor att hantera alltid. Det blir nog bara tydligare när någon blockerar och försvinner. :)
 
Okej. Efter pepp av en vän ringde jag och dumpade henne.. Hon bröt ihop och blev arg på mig i tre minuter, sedan la hon på. Hon skulle ringa upp senare skrev hon men jag skrev att jag inte hade något mer att säga.

Alltså seriöst, vi har träffats två gånger. Två gånger. Reagerar man så då är man rätt instabil.
Oj!
Jag kan väl på ett sätt förstå att hon kan bli besviken om hon hunnit få känslor för dig (för vissa går det ju snabbt). Men nej det låter inte helt stabilt.
Efter att nu även läst de andra inläggen, så var det bra att du klippte.
Ta inte åt dig, det där ligger hos henne även om hon tar ut det på dig.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 203
Senast: Enya
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 994
Senast: mars
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 414
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Självplock jordgubbar?
  • Trött och arg
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp