Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
S skulle ha ringt vid 20.30 när han var klar med det han gjorde. Han har inte ringt än 🙄 tycker iallafall att man kan dra iväg ett meddelande om att man inte hinner/orkar ses...

Jag hade alltså skrivit tidigare idag att jag gärna sågs ikväll när han hade haft barnen.
 
Alltså han är så jävla fin. Supermysig kväll med god mat, vin och konversation. Fick hysteriska skrattattacker och allt var bara fint. Sov över och så gick vi en promenad, äckligt gulligt sådär hand i hand. Har svårt att avgöra om det är en sommar/semestergrej eller något mer trevligt att bygga på. Men sjukt fint är det i alla fall oavsett vad som händer.
 
S skulle ha ringt vid 20.30 när han var klar med det han gjorde. Han har inte ringt än 🙄 tycker iallafall att man kan dra iväg ett meddelande om att man inte hinner/orkar ses...

Jag hade alltså skrivit tidigare idag att jag gärna sågs ikväll när han hade haft barnen.

Fortfarande ingenting. Och jag har tjurat ihop och vägrar höra av mig av princip, haha.
Har iallafall kvällen uppbokad med test av tält så det känns bra.
 
(Jag har inte gått ut med att jag är singel än så jag håller mig lite hemlig men måste bara skriva av mig)

Bestämde mig för av swipa höger på en kille som inte aaaalls är min typ men han hade världens gulligaste leende och såg så himla mysig ut så tänkte what the heck det blir säkert ingen match ändå..

Haha jodå, nu har vi träffats tre gånger under senaste veckan och jag kan inte hålla händerna ifrån honom. 😳😂

Vi är även sjukt lika fast vi är så olika och jag känner mig typ naken utan honom. Wtf! Jag skulle ju inte falla för första bästa kille! 🤦🏼‍♀️😫😂

Enda nackdelen än så länge är att han bor i Stockholm och jag bor lååångt därifrån... 💔
 
(Jag har inte gått ut med att jag är singel än så jag håller mig lite hemlig men måste bara skriva av mig)

Bestämde mig för av swipa höger på en kille som inte aaaalls är min typ men han hade världens gulligaste leende och såg så himla mysig ut så tänkte what the heck det blir säkert ingen match ändå..

Haha jodå, nu har vi träffats tre gånger under senaste veckan och jag kan inte hålla händerna ifrån honom. 😳😂

Vi är även sjukt lika fast vi är så olika och jag känner mig typ naken utan honom. Wtf! Jag skulle ju inte falla för första bästa kille! 🤦🏼‍♀️😫😂

Enda nackdelen än så länge är att han bor i Stockholm och jag bor lååångt därifrån... 💔

Det finns väl inga regler för när man råkar träffa på någon man passar ihop med så sätt inte upp några extra hinder nu 😁
 
Vi sms:ade lite och jag skrev att jag trodde han dött när han inte hört av sig.
Han svarade att han varit halvdöd (vet att han varit rätt körd iom jobbet, men då kan man ju skriva det iallafall.)

Orkar inte tjafsa om det, men tror ärligt att han inte är lika into me som jag är.
 
Vi sms:ade lite och jag skrev att jag trodde han dött när han inte hört av sig.
Han svarade att han varit halvdöd (vet att han varit rätt körd iom jobbet, men då kan man ju skriva det iallafall.)

Orkar inte tjafsa om det, men tror ärligt att han inte är lika into me som jag är.

Jag är väldigt kommunikativ och har väldigt svårt för sådant. En av sakerna som inte funkade med kollegan. Jag upplever visserligen också att jag har verkligen noll tolerans i ett förhållande så jag kanske är onödigt hård (för jag vet ju att jag lika mycket avskyr motsatsen) och hade haft svårt att hitta någon som matchar mig ens i det avseendet 🙄 Men jag förstår verkligen din känsla ❤
 
Vi sms:ade lite och jag skrev att jag trodde han dött när han inte hört av sig.
Han svarade att han varit halvdöd (vet att han varit rätt körd iom jobbet, men då kan man ju skriva det iallafall.)

Orkar inte tjafsa om det, men tror ärligt att han inte är lika into me som jag är.
Jättetråkigt i så fall! Och man kan ju inte rå för sina känslor, känns det inte rätt så är det inte så mycket att göra (om det nu skulle vara så!), men ni har ju ändå träffats en del så då kan jag tycka att man får ha modet att säga hur det ligger till. Jag håller tummarna för det bästa.
 
Jättetråkigt i så fall! Och man kan ju inte rå för sina känslor, känns det inte rätt så är det inte så mycket att göra (om det nu skulle vara så!), men ni har ju ändå träffats en del så då kan jag tycka att man får ha modet att säga hur det ligger till. Jag håller tummarna för det bästa.

Nä så är det ju, och skulle inte klandra honom för det.

Visade all text för min kompis och hon tyckte att han aldrig gav något egentligt "svar" på det jag skrev direkt efter fjällen.
 
Jag är en sådan där som helt enkelt inte orkar kommunicera om jag är trött och slut och min sociala energi är slut, då blir jag helt enkelt tyst. Det betyder inte att jag inte älskar eller bryr mig, bara att jag inte orkar. Rätt och slätt.
Sedan innebär det ju att jag inte funkar med somliga människor i relationer (vänskap såväl som annat) som har ett annorlunda behov än jag har men det har liksom ingenting att göra med hur intresserad jag är av någon. Sådär som en passus. :)
 
Jag är en sådan där som helt enkelt inte orkar kommunicera om jag är trött och slut och min sociala energi är slut, då blir jag helt enkelt tyst. Det betyder inte att jag inte älskar eller bryr mig, bara att jag inte orkar. Rätt och slätt.
Sedan innebär det ju att jag inte funkar med somliga människor i relationer (vänskap såväl som annat) som har ett annorlunda behov än jag har men det har liksom ingenting att göra med hur intresserad jag är av någon. Sådär som en passus. :)
Jag är likadan, ibland kommer jag ihåg att andra förväntar sig livstecken men ibland är jag så urlakad att jag bara ÄR, tillsvidare.
 
Jag är en sådan där som helt enkelt inte orkar kommunicera om jag är trött och slut och min sociala energi är slut, då blir jag helt enkelt tyst. Det betyder inte att jag inte älskar eller bryr mig, bara att jag inte orkar. Rätt och slätt.
Sedan innebär det ju att jag inte funkar med somliga människor i relationer (vänskap såväl som annat) som har ett annorlunda behov än jag har men det har liksom ingenting att göra med hur intresserad jag är av någon. Sådär som en passus. :)

Han kan mycket väl vara sån. Känner honom lite för dåligt ännu.

En annan grej, han har inte sagt att han tycker om mig sen jag sa det först... jag är en bekräftelseperson och vill gärna höra sånt regelbundet... får försöka ta upp det.
(Just därför jag tänker att han sa det pga "tvungen")
 
Vissa köper bostäder tillsammans osv. Jag och unga klättraren är nu inne på att köpa ett tält där vi alla får plats under vandringar. Nu har vi använt hans mors gamla tunga(!) tält eller mitt lilla tält där han inte sover speciellt bra pga platsbrist. Såå, det vore onekligen smidigt att ha ett större tält. Jag funderar på om jag ska köpa det helt själv, för då kan jag ta med mig andra vänner ut också och hela tiden ha det som mitt. Men så kostar det massor också och det hade onekligen varit trevligt att dela kostnaden med någon. Å andra sidan kanske han kan köpa annan vandringsutrustning som behövs, så lånar vi av varandra tills den dag vi tröttnar på att umgås...

Herregud. Jag är glad att vi inte ska köpa något större, dyrare eller mer komplicerat :p Jag förstår inte hur folk klarar av att inte ha helt bestämt vad som är "mitt och ditt" eller hur man ska säga.
 
Vissa köper bostäder tillsammans osv. Jag och unga klättraren är nu inne på att köpa ett tält där vi alla får plats under vandringar. Nu har vi använt hans mors gamla tunga(!) tält eller mitt lilla tält där han inte sover speciellt bra pga platsbrist. Såå, det vore onekligen smidigt att ha ett större tält. Jag funderar på om jag ska köpa det helt själv, för då kan jag ta med mig andra vänner ut också och hela tiden ha det som mitt. Men så kostar det massor också och det hade onekligen varit trevligt att dela kostnaden med någon. Å andra sidan kanske han kan köpa annan vandringsutrustning som behövs, så lånar vi av varandra tills den dag vi tröttnar på att umgås...

Herregud. Jag är glad att vi inte ska köpa något större, dyrare eller mer komplicerat :p Jag förstår inte hur folk klarar av att inte ha helt bestämt vad som är "mitt och ditt" eller hur man ska säga.
Eller så hyr ni via tex Hygglo.se de gånger ni behöver tältet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 152
Senast: Enya
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 793
Senast: mars
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp