Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej, jag förstår att det känns skrämmande om ni inte setts ens.
Kommer man nära någon är ju risken större för att bli sårad. Men då kanske det finns chans till vänskap om ni inte skulle klicka på dejtingviset :).
Fast alltså jag är inte orolig alls för att bli sårad och känner inte att jag är särskilt nära henne, men däremot är jag lite orolig för att hon skall känna att vi på något sätt redan känner varandra, och ha förväntningar på mig/relationen bara för att vi chattar mycket. Som exemplet lite längre bak i tråden där en jag gick på första dejt med började snacka om var vi skulle bo och så vidare. Sånt gör att jag drar öronen åt mig ganska fort. Men, jag tror nog det är lugnt denna gången. Mest förra dejten där som spökar.
 
Förstår de inte och inte ens vill förstå tror jag det finns mer situationer där detta kommer ske. Jag tror nästan snarare det är ett tidigt sätt att se hur vettig personen är?
Ja jag håller med.
Men på tinder har jag ofta fått reaktioner om jag berättar att jag dansar sensuell pardans. Vissa slutar skriva eller så verkar de tolka det som att jag isf måste söka efter något oseriöst, är ju inte alla som reagerar så såklart, men många.
 
För att återgå mer till dejting.

Har nog en fika inbokad med en jag var på en tinderdejt med för typ 1 1/2 år sedan.
Kommer ihåg att det var trevligt första gången vi sågs men sen tror jag bara det dog ut. Aja får väl se hur det går. Är nog min första tinderdejt under 2020.
 
För att återgå mer till dejting.

Har nog en fika inbokad med en jag var på en tinderdejt med för typ 1 1/2 år sedan.
Kommer ihåg att det var trevligt första gången vi sågs men sen tror jag bara det dog ut. Aja får väl se hur det går. Är nog min första tinderdejt under 2020.

Av nyfikenhet - hur kom ni i kontakt igen / vem tog upp kontakten igen efter 18 manader? Eller hade ni halllt en del kontakt sedan forsta dejten?
 
Av nyfikenhet - hur kom ni i kontakt igen / vem tog upp kontakten igen efter 18 manader? Eller hade ni halllt en del kontakt sedan forsta dejten?
Vi matchade på tinder igen, jag kände igenom honom så först ville jag nog mest se om han swypat höger på mig igen. Hade jag inte tyckt att första dejten var trevlig hade jag inte swypat höger igen. Så vi har inte hållit kontakten. Får väl se vad båda känner efter andra "första dejten".
eftersom det var så länge sedan jag var på en dejt med någon jag inte träffat innan hade jag nog blivit väldigt nervös.
 
Fast min fråga egentligen var inte om huruvida man kan ha killkompisar som tjej alls. Frågan var om nån varit med om att de skaffat en kompis via en dejt arrangerad online, där båda parter då alltså inser att de har noll romantiska känslor eller attraktion för varann, men ändå gillar varann, och bestämmer sig för att bli vänner?

Det andra är en fundering/sidospår.
Inte jag men en kompis har.
 
Och folk tycker att jag är taskig som bara är med i Facebooks dejtinggrupper för skojs skull 🙄 Ren och skär underhållning ju!

Screenshot_20201020_072242.jpg
 
S skrev igår, om han fortsätter får jag blockera honom... förstår inte att han orkar låtsas bry sig ens?!

Har fått veta såhär i efterhand att han inte vågade stå upp för att vi träffades i sommar och att jag var en "jäkla alkis"
Måste lära mig lyssna på magkänslan bättre och inte gå på fina ord och gester.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 019
Senast: MJLee
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 905
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 791
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 723
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp