Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag tycker att det står i en massa profiler på Tinder och Facebook Dejting att de inte vill ha en tjej som måste sminka sig för att gå till Ica till exempel. Flera killar har skrivit till mig när de inser att jag har extensionfransar att de inte är intresserad av en tjej som är så ytlig. Så sjukt roligt, för det är verkligen så att man inte kan göra alla nöjda. Om de inte klagar på att man har för mycket smink så har man uppenbarligen för lite. :banghead: :D Jag har ju extensions för att jag inte sminkar mig mer än till fest och inte ens alltid då, men ändå vill ha lite färg och form.
Tycker såna där uttalade krav känns så sunkiga att det går bort totalt, helt oavsett om jag passar in eller inte.
 
Senast ändrad:
Det här fattar jag inte. Jag ger aldrig ut några föreställningar till folk. Jag säger rakt ut jag är inte en person som sminkar mig och jag bär byxor för jämnan. Lik förbenat så kommer killar jag träffat och klagar på att jag inte sminkar mig. Hade väll en sak om det varit en riktigt dejt night men när dom tycker man ska sminka mig för att vi ska hämta pizza å spela spel med hans kompis. Jag blir lite öhm hallå... Blir grymt provocerad av detta.

Men allvarligt? Har nån alltså ens uttalat sig om du har smink eller ej?!😐
Minns när jag skulle sova över första gången o han var så förvånad att jag inte såg speciellt annorlunda ut efter jag tvättat nyllet 😅 finns ju inte mkt att ta bort när en bara har mascara liksom... ögonbrynen har jag dygnet runt. Gör om så fort de duschats bort.
 
Jag klär mig i mina vanliga kläder när jag träffar folk.

Jag älskar att vara ute i skogen i vanliga fall men inte för att lära känna folk. Sen så vill jag inte gömma mig i kläder längre, det är ett destruktivt beteende jag sysslat med hela mitt liv som jag äntligen slutat med.

Hänger inte riktigt med på vad du menar med gömma dig i kläderna?
 
Jag har fått sluta sminka mig när jag umgås med han jag träffat mest. Han tar på mitt ansikte hela tiden, så det är inte lönt att försöka ha på sig något smink. :rofl:

Gaaah jag hade fått panik :nailbiting: hatar hårpillande och allt sånt där.
Mvh Hon som oavbrutet kan pilla skägget en hel kväll. Det är nån sorts terapi. Tackolov har vi inte samma issues...
 
Men allvarligt? Har nån alltså ens uttalat sig om du har smink eller ej?!😐
Minns när jag skulle sova över första gången o han var så förvånad att jag inte såg speciellt annorlunda ut efter jag tvättat nyllet 😅 finns ju inte mkt att ta bort när en bara har mascara liksom... ögonbrynen har jag dygnet runt. Gör om så fort de duschats bort.
Japp, dom har uttalat sig om att jag borde sminka mig, vad jag borde använda så som läppstift och rouge. Fått kommentarer om att jag sminkat mig lite när jag och brudarna gick på finare restaurang. Han ville aldrig gå på restaurang själv, det var alltid lokala pizza hacket och hämta som gällde.
 
Japp, dom har uttalat sig om att jag borde sminka mig, vad jag borde använda så som läppstift och rouge. Fått kommentarer om att jag sminkat mig lite när jag och brudarna gick på finare restaurang. Han ville aldrig gå på restaurang själv, det var alltid lokala pizza hacket och hämta som gällde.

Jag är eg inte ett dugg förvånad. Men blir ändå så jävla lessen över att höra liknande. Varje gång det händer 😑

Ungefär som ett ex till mig som uttryckte att jag hade ju inte direkt blivit till det sämre hållet utseendemässigt, då hade jag ett återfall i min ätstörning. Under åren vi var ihop var jag fortfarande rund pga medicinering och sviterna efter min allvarliga anorexi som jag led av i flera år innan vi träffades. Min kropp var i kaos. Kändes väl sådär att få bekräftat av honom att han eg föredrog mitt utseende när jag var "lite lagom sjuk"...
 
Jag är eg inte ett dugg förvånad. Men blir ändå så jävla lessen över att höra liknande. Varje gång det händer 😑

Ungefär som ett ex till mig som uttryckte att jag hade ju inte direkt blivit till det sämre hållet utseendemässigt, då hade jag ett återfall i min ätstörning. Under åren vi var ihop var jag fortfarande rund pga medicinering och sviterna efter min allvarliga anorexi som jag led av i flera år innan vi träffades. Min kropp var i kaos. Kändes väl sådär att få bekräftat av honom att han eg föredrog mitt utseende när jag var "lite lagom sjuk"...
Fan det suger, vilket rövhål :(
 
Vill skriva nånting positivt nu så kan skriva att killen jag chattar med och ska träffa efter coronan alltid skriver en massa snälla saker.
Som igår skickade han random när han klev upp att han kommer tänka på mig under dagen.
Igår var han upptagen så jag skrev att det var synd och att hade velat höra hans röst. Så han skrev tillbaka att han saknade min röst och tycker jag låter som en regal queen.
 
Och jag tycker att det står i en massa profiler på Tinder och Facebook Dejting att de inte vill ha en tjej som måste sminka sig för att gå till Ica till exempel. Flera killar har skrivit till mig när de inser att jag har extensionfransar att de inte är intresserad av en tjej som är så ytlig. Så sjukt roligt, för det är verkligen så att man inte kan göra alla nöjda. Om de inte klagar på att man har för mycket smink så har man uppenbarligen för lite. :banghead: :D Jag har ju extensions för att jag inte sminkar mig mer än till fest och inte ens alltid då, men ändå vill ha lite färg och form.

Vad är extensionsfransar? Förstås av ordet så kan jag tyda att det har att göra med längre ögonfransar, men jag skulle absolut inte kunna svara på om det är nått extra man har på, eller nått som ersätter dem, eller vad.

I allmänhet blir jag lite förundrad över hur så många killar som verkar ha värsta insikten och intresset av smink här. Tror inte jag har pratat om smink med en tjej i hela mitt liv.
 
Jag är eg inte ett dugg förvånad. Men blir ändå så jävla lessen över att höra liknande. Varje gång det händer 😑

Ungefär som ett ex till mig som uttryckte att jag hade ju inte direkt blivit till det sämre hållet utseendemässigt, då hade jag ett återfall i min ätstörning. Under åren vi var ihop var jag fortfarande rund pga medicinering och sviterna efter min allvarliga anorexi som jag led av i flera år innan vi träffades. Min kropp var i kaos. Kändes väl sådär att få bekräftat av honom att han eg föredrog mitt utseende när jag var "lite lagom sjuk"...

Som mitt ex som kommenterade min vikt när han hade varit borta 2 veckor "pepp, du har gått upp lite i vikt va?" Och strax därefter la han till att han tycker det är snyggt när det syns lite ben :grin:
 
Som mitt ex som kommenterade min vikt när han hade varit borta 2 veckor "pepp, du har gått upp lite i vikt va?" Och strax därefter la han till att han tycker det är snyggt när det syns lite ben :grin:

Fy vad vidrigt, de fick mig att tänka på en kollega som berättat att hennes ex kommentar när hon ville skiljas "Synd att du vill skiljas nu när du börjar bli lite snygg igen". Hon hade gjort en gastrisk bypass operation.
 
Vad är extensionsfransar? Förstås av ordet så kan jag tyda att det har att göra med längre ögonfransar, men jag skulle absolut inte kunna svara på om det är nått extra man har på, eller nått som ersätter dem, eller vad.

I allmänhet blir jag lite förundrad över hur så många killar som verkar ha värsta insikten och intresset av smink här. Tror inte jag har pratat om smink med en tjej i hela mitt liv.
Varför har du aldrig pratat med tjejer om smink?
Här du haft ett förhållande med en tjej som sminkar sig tycker jag det är sjukt märkligt att inte intressera sig för det.
 
Jag tror ingen jag någonsin varit tillsammans med har intresserat sig för mitt smink. Jag sminkar mig likadant till vardags och till fest, och har gjort i 10 år. På sin höjd så är det jag som kommenterar det i stil med "Jag orkar inte sminka mig idag, du får stå ut" och får "Jaha?" till svar :D
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
17 993
Senast: MJLee
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 857
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 789
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp