Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Promenad avklarad!
Han var väldigt trevlig, och väldigt kort :D jag har ju en grej för långa män..

Men vill nog träffa honom igen :) övervägde om jag skulle bjuda in honom på te eller så, men tycker det är så svårt om man inte vet om det finns vibbar!

Han skrev på instagram nu, så jag är väl inte helt ute ur gamet.
 
Promenad avklarad!
Han var väldigt trevlig, och väldigt kort :D jag har ju en grej för långa män..

Men vill nog träffa honom igen :) övervägde om jag skulle bjuda in honom på te eller så, men tycker det är så svårt om man inte vet om det finns vibbar!

Han skrev på instagram nu, så jag är väl inte helt ute ur gamet.

Kul!

Jag som inte har några problem med kortare män har märkt att dom som är kortare är fett oroliga över att kanske skulle vara lång. :p Får nästan alltid frågan om hur lång jag är, eller "Du ser väldigt lång ut". Kanske får skriva hur lång jag är i profilen så dom slipper oroa sig.
 
Kul!

Jag som inte har några problem med kortare män har märkt att dom som är kortare är fett oroliga över att kanske skulle vara lång. :p Får nästan alltid frågan om hur lång jag är, eller "Du ser väldigt lång ut". Kanske får skriva hur lång jag är i profilen så dom slipper oroa sig.

Haha, du får skriva in det med versaler i textform :D
 
Promenad avklarad!
Han var väldigt trevlig, och väldigt kort :D jag har ju en grej för långa män..

Men vill nog träffa honom igen :) övervägde om jag skulle bjuda in honom på te eller så, men tycker det är så svårt om man inte vet om det finns vibbar!

Han skrev på instagram nu, så jag är väl inte helt ute ur gamet.

Han ville också ses igen :) kul!
Jag föreslog att vi kunde fara iväg och grilla nånstans.
 
Av tindertjejers profiler att döma så är "för kort" = om man är kortare än tjejen i klackar :P

Men toppen, då kommer ingen behöva känna sig kort :grin: Jag hade en period när jag hade en garderob med platå och stiletter. Jag hade ett par stövlar med 20 cm klack, men var ändå 6 cm kortare än dåvarande sambon :rofl:

Tackolov nöjer jag mig med mindre idag, så det finns ingen risk ens för de som har lite närmare till marken :)
 
Du är ju knäpp ;)
175cm är ju perfekt längd (jag är 170, typ). Jag och unga klättraren konstaterar ofta att det är opraktiskt att vara så olika långa som vi är. Men tja, vi väger iaf ungefär lika, vilket är en fördel när vi klättrar.

Men eller hur! Dessutom hamnar jag med näsan i armhålan på folk som är längre än 185 ish. Undviker gärna längre män. :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
17 861
Senast: MJLee
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 036
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 735
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 014
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp