Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade en gång en lång helt underbar chat om försvunna skatter, pirater, gamla kartor och allt möjligt. Knappt ett ord i den var seriöst, från första stund efter matchning. Sen var vi inte kompatibla med annat men. Roligt var det.

Älskar sånt 😍
Mina och Vs konversationer är sådär mest hela tiden, oseriöst svammel 😁
Jag älskar att berätta om befintliga sagor med egna påhittade karaktärer och helt skruvade vändningar 😁
 
vGJFPyk.jpg

Alltså.. 🤦🏻‍♀️😂

Men så jävla underbar 😍 Precis nåt sånt jag hade kunnat haka på i en liknande kommentar...
 
Men snälla, berätta hur fasen det gick till!!?? O_o :D

Vi skulle på vår andra dejt men innan dess skulle vi bara svänga förbi hans mammas hus så att han kunde hämta ett par nycklar, eftersom han lovat att se efter huset under semestern. Vi parkerar en bit från huset och jag säger att jag kan ta en promenad under tiden så kan han ringa när han är klar. Kommer dock på några hundra meter bort att jag glömde väskan i bilen, som är låst, med min telefon i.. så jag får helt enkelt vänta vid bilen. Visade sig såklart att hans kära mor ville följa honom till bilen så där kommer han, hans mamma och hennes man gående och jag känner bara ÅH NEJ! När vi väl hälsat och jag känner att hela situationen är extremt pinsam eftersom jag nu är tjejen som hellre väntade vid bilen än att komma in och hälsa, så insisterar de såklart på en kaffe. Så där sitter vi och pratar marsvin och marsvinsgrupper på FB, för det var tydligen hennes hobby. Tillsammans med den här killen då som jag knappt känner.
 
Älskar sånt 😍
Mina och Vs konversationer är sådär mest hela tiden, oseriöst svammel 😁
Jag älskar att berätta om befintliga sagor med egna påhittade karaktärer och helt skruvade vändningar 😁

Jag heter fortfarande Skywalker i efternamn i en utav mina vänners telefon. Vi matchade på Tinder och när vi skulle på vår första dejt och han skulle lägga in mitt telefonnummer så frågade han om jag hade ett efternamn, och jag svarade "Skywalker". Sen efter ett par års on-and-off dejtande är vi idag nära vänner men namnet består :D
 
Jag heter fortfarande Skywalker i efternamn i en utav mina vänners telefon. Vi matchade på Tinder och när vi skulle på vår första dejt och han skulle lägga in mitt telefonnummer så frågade han om jag hade ett efternamn, och jag svarade "Skywalker". Sen efter ett par års on-and-off dejtande är vi idag nära vänner men namnet består :D

Särbon går fortfarande under företagsnamnet för det företag (numera konkursat) han jobbade för när vi blev tillsammans. Jag har ju samma telefon privat som i jobbet och måste kunna skilja alla namn åt så borrarna får alltid Företag Namn. På den tiden hade han två telefoner så det blev "Företag Särbons namn 2" eftersom det var telefon nr två :rofl:
 
Så, typ 5 månader efter att jag och unga klättraren börjat umgås så bestämde vi oss för att jag skulle sova över hos honom :p Vi kom dit sent, så det blev verkligen bara göra sig i ordning för att sova och sedan krascha i säng. Hundarna var dock mycket(!) nöjda, stal min huvudkudde och gjorde så att jag nu har vansinnigt ont i nacken... Sedan tog han hand om dem nu på morgonen, så jag kunde sova en kvart längre än vad jag gör i vanliga fall och behövde inte skynda hem på lunchen eftersom han hade haft ut dem så sent. Vansinnigt smidigt, men jag känner mig så dum som inte fixar precis allt själv :cautious:
 
Så, typ 5 månader efter att jag och unga klättraren börjat umgås så bestämde vi oss för att jag skulle sova över hos honom :p Vi kom dit sent, så det blev verkligen bara göra sig i ordning för att sova och sedan krascha i säng. Hundarna var dock mycket(!) nöjda, stal min huvudkudde och gjorde så att jag nu har vansinnigt ont i nacken... Sedan tog han hand om dem nu på morgonen, så jag kunde sova en kvart längre än vad jag gör i vanliga fall och behövde inte skynda hem på lunchen eftersom han hade haft ut dem så sent. Vansinnigt smidigt, men jag känner mig så dum som inte fixar precis allt själv :cautious:
Ja, det kommer bli den stora utmaningen här när R flyttar in (imorgon!!!!!!). Att kunna andas och tänka bort från "värdroll" och koppla på "samboskap" sådär pang på efter att inte träffats på 8 månader. Plötsligt är vi två som kan dela på jobbet 😱😍
 
Ja, det kommer bli den stora utmaningen här när R flyttar in (imorgon!!!!!!). Att kunna andas och tänka bort från "värdroll" och koppla på "samboskap" sådär pang på efter att inte träffats på 8 månader. Plötsligt är vi två som kan dela på jobbet 😱😍

Vad spännande! :love: Har du redan flyttat hit till Norge nu?
 
Ang konversationer som "dör ut" så tror jag att det ofta kan vara pga att någon annan mer interessant dykt upp för tillfället, men man vill ha kvar den man skrivit med som backup. Helt okej kan jag tycka.

Sitter just nu lite på mina händer för att inte vara alldeles för på och tjatig med journalisten, har varit mig som skrivit först flera ggr nu, och senast i går föreslog jag att träffas snart, vilket han "laikade" och svarade "Ja" till, så nu får han ta liiiite initiativ tycker jag nog. Men han kanske har många han ska hinna dejta, vem vet...?
Många har nog folk som en back-up men man behöver ju inte vara osmidig och skriva det till personen.
Det har jag varit med om. Matchade med en kille som jag skrev fram och tillbaka med några ggr, var väl ingen jag kände mig superintresserad av men hade nog kunnat träffats en gång. Sen blir det helt tyst ca 1 vecka och sen skriver han och typ ber om ursäkt för att han inte skrivit. Men att han fram tills nu träffat en tjej han "verkligen trodde det skulle bli seriöst med" men att det inte blev så och så då kunde vi ju ses :confused: .

Jag skriver ofta själv med flera på tinder, men träffar man någon man verkligen tror det ska bli något med så är man väl fortfarande inte på tinder och swypar. Eller ja det har jag antagit iaf.
 
Jag skriver ofta själv med flera på tinder, men träffar man någon man verkligen tror det ska bli något med så är man väl fortfarande inte på tinder och swypar. Eller ja det har jag antagit iaf.

Inget förvånar mig ett dugg. Jag räknar alltid med att folk har nån sorts hysteri att hitta nån så pass mkt att de garderar sig. Rädslan för att inte ha nån verkar enorm :grin: Ja jag är cynisk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
17 981
Senast: MJLee
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 829
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 788
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 695
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp