Deklaration 2020

strawberrysylt

Trådstartare
27e februari, alltså snart, är sista dag att skaffa digital brevlåda så man får pengarna tidigt. Tänkte en påminnelse kunde vara bra plus att jag förstås behöver buke-hjälp :p.

Jag minns inte om jag har nån digital brevlåda och om jag inte har vill jag skaffa det. How to do? 🤷‍♀️🤦‍♀️😜
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20200212-091458_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200212-091458_Samsung Internet.jpg
    202,2 KB · Visningar: 31
Är som förra gången, ska man inte göra några ändringar i deklarationen om vill ha utbetalning tidigt.
Typiskt skulle vilja ha min tidigare, men kommer för första gången att behöva göra reseavdrag och är i behöv av det extra jag får in där.
 
Är som förra gången, ska man inte göra några ändringar i deklarationen om vill ha utbetalning tidigt.
Typiskt skulle vilja ha min tidigare, men kommer för första gången att behöva göra reseavdrag och är i behöv av det extra jag får in där.
Du får den tidigt även om du gör reseavdrag. Det är bara om den skulle fastna i koll som det tar längre tid.
 
Om en skaffar en digital brevlåda. Hur är det om en lämnar in en bilaga (NE, i mitt fall), får en återbäringen tidigt ändå eller får en vänta isf?

Som jag förstått det på SKV tidigare år, så har det varit så att en fått vänta lite om en lägger till/ändrar, och jag har ändå fått återbäringen vid midsommar (vilket känts okej) så jag har inte brytt mig om att grotta i det innan.. Men kan en få eventuella slantar tidigare så är det ju värt att tänka på..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 080
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Jag är peppad på att utmana mig själv och mina vardagliga vanor så tänker att jag ska lyfta nivån för mig själv under 2020 :) Hoppas att...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 891
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tidigare i mitt liv när jag har sökt hjälp hos sjukvården för mina ”medicinskt svårförklarliga symptom” och inte fått hjälp utan mest...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att hoppa på kursen ”Gör din grej” igen. Jag gick den för snart 2 år sedan, och den var orsaken till att jag...
Svar
0
· Visningar
228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp