Deklaration, fel filformat?

kanelsvans

Trådstartare
Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera att filen inleds med XML-version 1.0 och teckenuppsättning UTF-8". Vad betyder det? Vad ska jag göra för att lägga till den?
Som scannad var den en pdf. Fotade den, airdroppade till datorn, då slutar den som .HEIC. La in pdf-filen i pages, men inget av detta funkade.
Jag är inte alls datakunnig och har nu uttömt det lilla jag kan.
Hjälp?
 
Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera att filen inleds med XML-version 1.0 och teckenuppsättning UTF-8". Vad betyder det? Vad ska jag göra för att lägga till den?
Som scannad var den en pdf. Fotade den, airdroppade till datorn, då slutar den som .HEIC. La in pdf-filen i pages, men inget av detta funkade.
Jag är inte alls datakunnig och har nu uttömt det lilla jag kan.
Hjälp?
Varför ska billånet läggas in? Om det är räntekostnader du menar brukar de väl rapporteras automatiskt?
 
Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera att filen inleds med XML-version 1.0 och teckenuppsättning UTF-8". Vad betyder det? Vad ska jag göra för att lägga till den?
Som scannad var den en pdf. Fotade den, airdroppade till datorn, då slutar den som .HEIC. La in pdf-filen i pages, men inget av detta funkade.
Jag är inte alls datakunnig och har nu uttömt det lilla jag kan.
Hjälp?
Du kan inte ladda upp en bild, det är vad det betyder.
 
TACK alla för svar!
Nu känner jag mig lite fånig :D Har inte haft billån förr och har inte riktigt koll på vad jag gör.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp