Bukefalos 28 år!

Deklarationen, har ni fått den?

makarontanten

Trådstartare
Mest en snabb fråga här nu. Har pratat med ganska många personer och alla jag snackat med har fått sin deklaration nu. Inte jag ! Har "alla" redan fått sin, eller ska jag ge det lite tid till innan jag ringer för att eventuellt få en ny hemskickad?
 
Sv: Deklarationen, har ni fått den?

de flesta jag känner (inklusive mej) har fått sin deklaration, men vet några få som inte fått sin än.
 
Sv: Deklarationen, har ni fått den?

Nej, alla har inte fått den, och läser man på skatteverkets sida så är det ingen idé att efterlysa förrän efter 15:e april, för först då ska alla vara utskickade.
 
Sv: Deklarationen, har ni fått den?

Inte heller fått den, men loggade in på skatteverket och hittade den där i väntan på brevet.
 
Sv: Deklarationen, har ni fått den?

Våra dök upp idag och jag tycker dom kom tidigt detta året, med minst en vecka mot andra år.
 
Sv: Deklarationen, har ni fått den?

Nej, alla har inte fått den, och läser man på skatteverkets sida så är det ingen idé att efterlysa förrän efter 15:e april, för först då ska alla vara utskickade.

Tack för infon:-)

Då lugnar jag mig ett tag till innan jag efterlyser den:)
 

Liknande trådar

Samhälle Personen i fråga fyller 70 om ett tag. Dricker ingen alkohol, kan ej åka bort till följd av hälsan inte ens inom staden hen bor i. Det...
Svar
15
· Visningar
648
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Pratar just nu med ledsen och besviken bonusdotter som återigen blivit nekad hjälp av sjukvården. Hon är 17 år och har mest troligt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 083
Senast: soom
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 475
Senast: Hazel
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 583
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp