Dekorera låda /kartong

TeamLundVer

Trådstartare
Se hit alla pysselmänniskor 🙋‍♀️
Jag ska dekorera den här lådan, eller egentligen en hel hög med sådana här lådor, så att den ser lyxig och festlig ut.
Vad bör jag dekorera med?
Hur bör jag dekorera?
1619711512753482505632600989896.jpg


Lådorna ska vara goodiebags vid en stor fest (inte stor i antal folk men i firandet). 2 av lådorna kommer skickas med posten 😱
 
Köp Tygstumpar, spetsband eller liknande och klä in, klistra på bokmärken och bling/paljetter, Skriv med glitterpennor. Gör Rosetter av sammetsband och sy fast.. Klistra fast en ballong som de ska blåsa upp...

Det finns massor av roligt pyssel!
 
Snygga tapeter, snyggt papper, spets eller andra textiler osv. Finns hus mycket kul som helst man kan göra med spraylim, Mod Podge och liknande 🥳
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 602
Senast: MML
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
732
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
765
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 446
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

Tillbaka
Upp