Delad riddagbok?

Unafraid

Trådstartare
Kommer ha Medryttare i vinter och skulle ha haft en app med en lättöverskådlig riddagbok som hon och jag kan dela på. Förslag?
 
Jag tänker också någon kalenderapp av något slag. Alternativ någon dokumentvariant (typ Google drive). Tror det lättaste är att söka och prova sig fram vad som passar er bäst :)
 
Equilab tycker jag är jättebra, om man lägger in hästen som "offentlig" (minns inte exakt vad inställningen heter men så att hästen är öppen för alla) så kan flera ryttare logga på samma häst. :) Den appen mäter ju tid, gångbart och hastighet under ridpasset, och man lägger till typ av träning, underlag osv. samt en liten kommentar om man vill.
 
Det som funkat för andra i min närhet där det har varit flera medryttare vid sidan om ägaren har (kanske tråkigt nog eftersom det inte är det svar du vill ha) varit en hederlig papperskalender som legat i stallet. Annars blir det väldigt lätt att man inte skriver i den (för att man glömmer). Jag har provat på jobbet, vi har varit två som delat på samma tjänst men där vi aldrig jobbat tillsammans, med två olika kollegor. Första konstellationen började vi samtidigt och jobbade en hel del ihop = vi tyckte att det skulle funka med telefonkontakt/sms. Det gjorde det inte, kan jag tala om. När den kollegan sa upp sig och det kom en annan var jag benhård på att prova det här med anteckningsbok som jag sett funka just i medryttarsituationer. Det funkade mycket bättre eftersom det då ingick i arbetsuppgifterna och var något man gjorde innan man gick hem för dagen, inte något som skulle göras på fritiden. Ni kan väl skriva upp träningar och tävlingar som är kända redan nu innan, eller anteckna efter hand?

De som rider min shettis rapporterar till mig via sms, och det fungerar bra. Men där vill jag mest veta om de varit ute och att både ponny och barn överlevt ridturen, de rider inte i speciellt träningssyfte för ponnyn och gör heller inga andra stallsysslor. Hade varit hårdare om det hade varit tävlingshästen som regelrätt tränas för tävling. Här är det bara en bonus att han får egentid utan den andra hästen.
 
Lifepuzl är en app som borde kunna klara uppgiften, men inte hunnit prova den själv än. Nån med mer ork/inspiration som orkar testköra i hästmiljö?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 471
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: valy
·
Hästmänniskan Jag har lånat ut min häst på foder till en tjej i närheten. Hon har haft honom ett par månader och jag hade velat prova och se om han...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 881
Senast: jemeni
·
Anläggning Hej Videquus kommer stänga ner sin app om jag förstått det rätt. Är det någon som kopplat deras kamera till en annan app eller är den...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: Skye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp