den 26/11 blir det operation

Varför operation?
Oavsett vad det är så tycker jag synd om er, sånt är alltid jobbigt...

Kram
Digge
 
Som jag skrev så är det tumör eller fettknöl.

Dom kan inte ser vilket av dessa fören dom gått in och kollat.
Den sitter innanför musklerna så oavsett om det är en fettknöl eller tumör så ligger den illa till och måste tas bort
 
På min födelsedag...
Åh, jag håller tummarna o hoppas att det är en fettknöl och att han kryar på sej snabbt!
 
Jag tycker dom är duktiga där, min lille buse har opererats för körsbärsöga där och han var då djurskötarnas lilla favvo sen.... han var bara 3 månader då och alldeles bedårande :love:
 
Ja, min lär inte bli favorit.

Han är en riktigt mammahund som vill vara med mamma mest hela tiden :smirk:

Men han kommer bara att sova där eftersom dom söver ner honom medans jag är kvar och sedan får han ligga på uppvaket tills jag hämtar honom, dom brukar vara rätt groggy :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
489
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
658
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 238
Hundhälsa Hej! Vår hund (Sankt Bernhard 75 kg, snart 3 år) har troligtvis dragit av korsbandet och vi väntar nu på tid till ortoped och ev...
2
Svar
25
· Visningar
3 008
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp