Den absolut roligaste leksaken?

Red_Chili

Trådstartare
Om någon vecka fyller Lily år, och då ska hon få minst en födelsedagspresent! (som hon får dela med Ebrah)

Hon har mängder med repleksaker och hon älskar också att springa runt med soffkuddar och mina huvudkuddar :cautious: Gosedjur mördas snabbt, så de är jag inte helt pepp på att köpa om de inte är lite extra tåliga eller bra som belöning i lydnadsträning.

Jag har funderat lite på att köpa någon typ av aktivitetsleksak till henne också, men då behöver det vara någon som går att variera mycket och som kan gå att göra svår, för hon är fruktansvärt smart och lär sig snabbt.

Så, vad har era hundar för favoriter? Bifoga gärna bild!
 
Inte så bra svar kanske med Zeldas favorit är de som har äkta kaninskinn på sig. Hon är 8 år och leker inte så mycket med leksaker längre men kan ändå gå att belöna när man tränar agility med hennes leksaker med kaninskinn :)
 
Dante älskar också dem. Men sen kom han på att de går att bita sönder och då sväljer han stora bitar som ofta kräks upp samma natt. Har man en tuggande hund vill jag alltså lyfta ett varningens finger. :)

Eftersom Dante också mördar allt som är mjukt så är det bara hårda leksaker som ligger framme här hemma. Favoriten? En helt vanlig röd Kong. Går att tugga massor på, studsar roligt, går att slänga på sina människor så att de leker med en och är en allmänt toppen pryl.
 

Liknande trådar

Fritid En annan tråd höll på att tas över av det här ämnet så jag startar en ny tråd om detta ämne istället! Det borde finnas flera personer...
Svar
14
· Visningar
1 814
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp