Den enda tråden Fälttävlan 2019

Jag rider inte första tågarp har jag bestämt utan väntar till vinslöv. Det känns mer humant i mitten av april med tanke på detta skitväder.
Sen återstår det att se vilken häst det blir.....
 
Vill bara flika in att det snöar här. :meh:

Men jag ska iaf strax iväg och kolla ny stallplats. Då får jag riktig ridbana och 4 min med släp till terrängbana. :love:

Det var +1 och snöblandat på väg hem igår kväll. Flyinge är nästan helt översvämmat, inte långt kvar till elevbostäderna 😅 Åbanan skulle jag gissa har typ 50 cm å över sig, staketet sticker upp lite bara.

Tänkte försöka åka o titta på @Krumelur I Tågarp efter lunch 😁
 
Det var +1 och snöblandat på väg hem igår kväll. Flyinge är nästan helt översvämmat, inte långt kvar till elevbostäderna 😅 Åbanan skulle jag gissa har typ 50 cm å över sig, staketet sticker upp lite bara.

Tänkte försöka åka o titta på @Krumelur I Tågarp efter lunch 😁

Snacka om lokalt väder. Igår kväll hade vi sex grader. Idag är det nästan nio grader :cool:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 233
Senast: IngelaH
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 202
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
5 955
Senast: sorbifolia
·
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
19 315
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp