Bukefalos 28 år!

Den flygande vovven!

Ämelie

Trådstartare
Glenne132.jpg


Glenne131.jpg


Glenne103.jpg


Mattes älskling :love:

Glenne121.jpg


Glenne117.jpg


Glenne128.jpg


Glenne97.jpg


komentera gärna :)
 
Sv: Den flygande vovven!

haha, vilket skön stil med benen:D
 
Sv: Den flygande vovven!

Guuud så söt han e!! :love:

Det är väl en DSG va?
Du som nyss köpte han? Heter/Hette Dennis?
I så fall, va ljus han har blivit i annsiktet! Min blev också ljusare o ljusare o nu har hon nästan inget svart kvar i annsiktet.

//Mimmi
 
Sv: Den flygande vovven!

ja det är han :D

Ja, han har blivit jätte ljus =( Hade hoppats på att han skulle vara så mörk, men jag älskar honom ändå :love:
 
Sv: Den flygande vovven!

Vad är detta för trams? En DSGs bästa plats är i sängen! Stutsa runt som en tossing? Sluta genast med sånt fjant och joina oss i softa-i-soffanklubben.
Hälsningar två kloka DSG-damer.

PS: Vi hatar snö!!

x1pjzF2-RYhxRUrughXFXH89PnygrGT-dgzw24BKDIn070N7t8CTVdyys3LZHJlA6l218pcCksi3opAWZx4rOSPUgkO2QuIuDPEWD-xgi8zLmhDujLTDrzkmA
 
Sv: Den flygande vovven!

:rofl: :rofl:
Har du ingen mer bild på mystjejjerna? :)
Vill se deras annsikten me!

Annars e det vääldans mysigt o sitta vid brasan me:
4971292.jpg


//Mimmi
 
Sv: Den flygande vovven!

Det är ganska stor skilland på våra hundars profiler....
såg jag nu när jag la ut min bild.

//M
 
Sv: Den flygande vovven!

Tackar =)

Har en billig Kodak kamera. Fas så bra tycker inte jag att bilderna blir. Stillbilderna är ok, men det är svårt att få dem så bra :crazy: men de rörliga bilderna tycker jag blir dålig skärpa på, men det är en kamera som jag tycker är väldigt bra med tanke på priset :)
 
Sv: Den flygande vovven!

haha, vilka soffpotatisar :D

Min är inte heller så förtjust i snö, men när det är + grader ute så tycker han det är ok :D
 
Sv: Den flygande vovven!

x1pN1mp8dKYgTFXxa_dxmielOaDBthSU4oJXgBNJZaiRBTjbMDl-eUR4PcX10xH6JPMxEenqclRJ32PaZQ6wxntr9-IPmqSMboxP6-4qhHCwjZ6Z4PCFj_Qmg


När stygga matte tagit bort täcket....

Obs den olyckliga minen.
 
Senast ändrad:
Sv: Den flygande vovven!

Va söta!! :love: :love: De är ju så underbara!
Jag ska ha en tik till har jag bestämmt mig!
Vill ha en med leverbruna fläckar och lite ljusbruna tecken (prickar över ögonen)... Vet ni vad den färgen heter?

//Mimmi
 

Liknande trådar

Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 070
Senast: Seabaz
·
Tjatter Ja ibland när det känns trist så kan det vara skönt att få lite positiva nyheter.... Så här kommer en...
Svar
4
· Visningar
446
Senast: _Taggis_
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
866
Senast: Linn-Nora
·
Mat Hallå alla Malmökännare! Var kan en äta en god middag tidigt på kvällen, någorlunda nära stationen? Gärna något lugnt ställe, ska...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp